1. leht 1-st

E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 09.02.2014 18:29 36
Postitas Raini1987
Sai soetatud endale e46 2.0D 100 kw AT
Kütte kulu kompuutris kõigub 6-10-ja edasi
Et siis Ühtlaselt sõites näitab 6-8 ja lampi viskab ennast kümne peale ja edasi
et mis selle põhjus olla võib,küttekulu suht suur ja niimoodi visab ennast üles alla nii kuis ise tahab.
Väga harva on nii nagu peab olema.
Äkki on kellegisl samalaadne sündroom olnud,ma ise kaldun arvama äkki on mingi pihusti jama sest siin 1500-2000rmpi peal hakkas nagu vahele jätma,võii õhulugeja.

Igasugused mõtted teretulnud.

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 09.02.2014 18:40 25
Postitas jass161
Mõõda ikka täispaak meetodil, siis kirjuta uuesti siia. Kompu võib valetada ja seda ta kindlasti ta teeb ka.

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 09.02.2014 18:43 46
Postitas MuiduMees
Kas kompuuter või ekonomaiser näitab neid numbreid?

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 09.02.2014 21:54 41
Postitas Raini1987
MuiduMees kirjutas:Kas kompuuter või ekonomaiser näitab neid numbreid?
Mõlemad.

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 09.02.2014 22:05 42
Postitas arnis
Võib olla EGR tõesti.
Kui see ei muuda midagi, siis ära kaua venita, lase juhe sappa panna.

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 26.02.2014 18:50 00
Postitas Tauri_J
huvitav, ei ole kuulnudki et m47 mis kolmese peal on viscoga

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 26.02.2014 22:20 03
Postitas martinr112
Kuno_T kirjutas:Turbo rõhku sai tõstetud varda lühendamisega 1,5 pööret 2,2 Bar-i peale.
Kas turbo juhtimine ei toimu rõhuanduri tagasisidega, et varda lühendamisega tõuseb rõhk?

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 26.02.2014 23:03 06
Postitas arnis
Minuteada isegi M51 mootoril on mingil kaugusel ülerõhu piirang peal.
Vaevalt M47 mootoril see piirang puudu on, kuid kui kaugel see on :?

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 26.02.2014 23:19 06
Postitas martinr112
https://sites.google.com/site/vagecumap ... ne-control" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma selle eeskujul kunagi ajaviiteks laadisin enda autost faili välja ja ajasin winolsis mapid välja.

Tundub, et juhtimine toimub klapi duty-ga ning rõhuandur peaks piirama/andma veateadet, max 2100 mbar juures peaks midagi tegema.
Pilt
Pilt

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 26.02.2014 23:29 14
Postitas MuiduMees
Kuno, Vp44 puhul ei tohiks kusev pihusti küll kütusekulu mõjutada. Muid nimetatud asju küll.

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 26.02.2014 23:51 41
Postitas MuiduMees
Vp44 puutub vägagi teemasse.
Sa mainisid ka muid nähtusid uuesti ning nendele ma ei vaidlegi vastu.
Aga mis puutub kütusekulu: Vp44 lööb ühtlase surve pihustitesse. Et kütus üldse pihustitesse jõuaks, avatakse antud pumbas mehhaanliselt tee pihustiteni. Aga kuna ja kui palju üldse pihustada- see info tuleb ECU-lt.
Edit: jõudsid juba kommentaari ära kustutada :D

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 27.02.2014 00:34 04
Postitas MuiduMees
Pihustid ei mängi rolli vajaliku rõhu tekitamiseks(VP44-l siis). ECU-lt saadetakse info pumpa vajaliku pihustatava kütusekoguse kohta. Pumbas lüüakse surve vastavas kambris vms üles. Ning alles siis tehakse tee pihustiteni lahti.

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 27.02.2014 01:14 43
Postitas MuiduMees
Annan ühe lingi, kus kirjas antud pumba tööpõhimõte kirjas. Ei viitsi väga tõlkima hakata.
http://www.bluechipdiesel.com/vp44_diagnostics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma väitsin ainult seda, et kusev pihusti ei mõjuta kütusekulu.

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 27.02.2014 01:21 35
Postitas MuiduMees
Ei ole vaja lugeda kilomeeter, vaid õige koht ette võtta( suurelt siniselt ka teema pealkiri "how this fuel system works in single terms").
Peaks vastama kõikidele küsimustele.

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 27.02.2014 01:24 00
Postitas MuiduMees
Kuno_T kirjutas:Ma ei viitsi hakata lugema mingit kilomeetripkkust populaarteaduslikku jora, ma palusin pumba piltidel näidata ära see kamber, milles sinu sõnul lüüakse rõhk üles ja kogu lugu.

Edit. pane oma pillid kokku, sealt su viidatud tekstist lõik:
When the pistons are compressed, pressure builds up in the rotor and when it exceeds injector pop off pressure, fuel flows through the injector
Osa tekstist ainult...

Re: E46 320D,küttekulu.

Postitatud: 27.02.2014 01:38 17
Postitas MuiduMees
The solenoid is actually a valve on the end of the rotor. When it is open, low fuel pressure fills the hollow part of the rotor with fuel as centrifugal force and fuel pressure push the pistons outward to the lowest spot on the wavy ring allowing the rotor to completely fill with fuel. At a computer determined magic moment, the solenoid closes the fill point or fuel solenoid, and then as the rotor turns, the wavy ring makes the pistons compress as they go over the high spots. When the pistons are compressed, pressure builds up in the rotor and when it exceeds injector pop off pressure, fuel flows through the injector until the computer on the top of the injection pump shuts off the solenoid valve, allowing it to open, which relieves the pressure in the rotor to below pop off pressure and fuel stops flowing.

Natukene kontekstist oli sinu tekst välja võetud :)