1. leht 1-st

K:E30 325e to 327

Postitatud: 26.01.2006 09:31 28
Postitas Mait
Tervist

Olen kuulnud et tehakse 325e-st 327. Nimelt sooviks teadjatelt teada, mis täpsemalt on vaja ära vahetada ja muuta.
Olen kuulnud et üks asi mis vaja on 325i 125kw plokikaan.

Ette tänades Mait.

Postitatud: 26.01.2006 10:47 23
Postitas Indrek I
otsing ,sellest juttu küll

Postitatud: 26.01.2006 12:08 40
Postitas Algu
Diisli kepsud.aga milleks seda ei tea.aga keegi võiks jah põhjalikult ära seletada mida teha vaja on.

Postitatud: 26.01.2006 13:27 33
Postitas raimo_r
327i'd ei tehta mitte 325e'st vaid 325i'st. saab ka vastupidi aga eta kaanel on pehmed klapivedru ja väiksemad sisselaskekanalid ja tööd on tunduvalt rohkem.
eksisteerib ka nö 325e "super-eta" mootoreid, millel on 325i samasugune plokikaan aga need on väga haruldased.

325i pannakse eta või diisli väntvõll ja 135mm asemel 130mm kepsud (leiab eta või 320/323i pealt), siis tuleb ka plokist maha freesida 2,xx mm (olenevalt mis surveastet tahad).
kõige lihtsam on panna nii eta väntvõll kui ka kepsud, sest need on omavahel tasakaalus. üle 7000 pöörde ei soovitata aga selle vändaga pidevalt ja pikalt kasutada aga tänavaautol ei olegi need pöörded nii olulised.

saadav efekt ilma muude modifikatsioonideta on suht väike.

Postitatud: 16.04.2006 10:43 09
Postitas helitehnik
hmmmm....räägid et saadav efekt ilma muude modimisteta on väike, kuigi ise ei tea kommenterida siis olen kuulnud et pidi ikka korralikult juurde anda, niiet ikka persega on tunda....kuid mis võiks siis olla juba järgmine etapp kui need asjad on tehtud ?

Postitatud: 16.04.2006 23:36 13
Postitas Indrek I
tunda annab ikka tõesti ning kõik oleneb ju kui täpselt ja korralikult ja mis osadest ehitad