325 tagasild

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Tommy
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.08.2004 16:33 47

325 tagasild

Postitus Postitas Tommy »

Oleks mõned küsimused... nimelt oleks vaja 325 tagasilda.. ja täpsemalt selle 325 oma millel on 141kw.. mis aastal neid tootma hakkati? ja kas sama tagasild on ka nendel nõrgematel 325? mida peaks vaatama kui seda lammerist ostma minna... ja kuhu see hind võiks keskimiselt jääda? ja kas nendel on taga olemas juba ketaspidurid v ikka trummel? äkki kellelgi on teada ka täpne silla pikkus? Ja kui palju see tagasild vastu peab ilma midagi muutmata.. kas on täheldatud mingit kw piiri kus hakkab järgi andma?
Ette tänades.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

e36 kerega 325'el ongi ainult 141kw mootorit paigaldatud
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

üle 100kw = ketaspidur.
Tommy
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.08.2004 16:33 47

Postitus Postitas Tommy »

mhmh.. aga e36 kere on siis see mis teil piltidelgi v? kui see siis selle sild jääb liiga pikaks.. ise mõtlesin selle eelmise mudeli oma see siis E30 v? ja kas neile üldse pandi alla kangemaid tagasildasid?
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

e30'ele vist pole aga kunagi 141kw mootorit paigaldatud...vähemalt mitte tehases
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

kõigil e30'netel (1982-1990) üks sillatala. e36'tel (1991-1996) on vist ka kõigil üks sillatala. ketaspidurid _peaks olema_ 320 (e36), 323 (e30) ja 325 (e30, e36). sillatala ei tohiks kuskilt järgi anda, ennem lähevad poolteljed ja sada muud asja.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Tommy
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.08.2004 16:33 47

Postitus Postitas Tommy »

mhmh tänud informatsiooni eest suht vajalik oli see viimane just.. aga mis võimsuse piirist või umbkaudsest piirist hakkavad need poolteljed ja võib olla juba midagi enne pooltelgi üles ütlema.. et kui ma laiatan sinna peale 200 kw kas siis see elab selle üle v mitte.. või pean juba vaatama kuskilt kangemaid pooltelgi + vidinaid.
Kasutaja avatar
alx
Huviline
Postitusi: 361
Liitunud: 24.09.2004 19:04 51
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alx »

raimo_r kirjutas:kõigil e30'netel (1982-1990) üks sillatala. e36'tel (1991-1996) on vist ka kõigil üks sillatala. ketaspidurid _peaks olema_ 320 (e36), 323 (e30) ja 325 (e30, e36). sillatala ei tohiks kuskilt järgi anda, ennem lähevad poolteljed ja sada muud asja.
e30 320 touringul on ka ketaspidur taga :cool:
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

200kW :?: :lol: kõigepealt tuleb jõuda nii kaugele.
poolteljed ei tohiks veel katki minna, kui just liimirajale kiirendama ei lähe. 7se või 5se pealt jämedamad paha muidugi ei teeks aga see ei ole päris "bolt-on" lahendus. võid kodanik Aare tegemisi vaadata lugejate auto alt.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

hollow kirjutas:e30'ele vist pole aga kunagi 141kw mootorit paigaldatud...vähemalt mitte tehases
OT. On küll. M3 s14 - al. 195hp
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

E36 difrile saab bolt-on külge lajatada 328/M3 poolteljed. On paksemad ja peavad rohkem vastu. Arvestades, et E36 M3 oli ~320 jõudu, siis mingi arenguruum nagu oleks olemas.

Stockpoolteljed 141kW mootori puhul päris puruks ei lähe, kui nad just päris läbi omadega ei ole, kuid taldasaades kuluvad suht kähku tegelt läbi. Minul läheb kolmas ring pooltelgesid praegu. Samas muidugi ei ole uuena neid kordagi ostnud. Lammarist ilma loksuta tükke olen külge pannud. Ise mõtlen praegu tasapisi juba 328/M3 pooltelgede peale. Samas uuena on nendel päris krõbe hind. Kusagile 6000 krooni kanti tükk.
Tommy
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.08.2004 16:33 47

Postitus Postitas Tommy »

sinna jõudmises pole probleem.. pigem just see kuidas sellest suurem jõud juba maha saada... sest iga suurema võimususe piiriga ei soovi tagasilda vahetada... tahaks et midagi jääks sinna pikemaks ajaks.. selleks uurin kõige pealt võimalusi. ja nagu näha muutub see bmw silla täiustamine suhtliselt kulukaks isegi vb väga.. arvestades et M3 320hp ei pruugi olla viimane piir, seega tuleb odavam otsida mõni teine tagasild mille arendamine ja vb kohe orginaal lubab kannatada sellist jõudusid.
Tänud.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Antud tagasild peab kõvasti rohkem vastu kui need 320hp ;)
jaan tatikas
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.03.2005 22:57 30
Telefon: 5131201
Asukoht: VIIMSI
Kontakt:

Postitus Postitas jaan tatikas »

Tommy kirjutas: ma laiatan sinna peale 200 kw
E36 M3 tagasilda testitud üks hooaeg 600NM ja 338 kw , seisab koos .
Vasta