K: 318TDS

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
mulk10
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 23.11.2005 11:53 15

K: 318TDS

Postitus Postitas mulk10 »

kas oskab keegi sellise mootoriga bmw-st midagi rääkida ja millised on selle mootori plussid ja miinused võrreldes 2.5 tds iga.kas keegi on käinud vaatamas seda autot: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
on teine üsna pikalt juba müügis, piltidel suht normaalne
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

+ väiksem kütusekulu, väga hea öko auto.
- nõrgem mootor, aga rahulikuks sõiduks sellest täiesti piisab.
Mootor kestab nel mõlemal täpselt nii kuda hoiad ja hooldad.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Et siis ise valiks ikkagi 2.5tds. Motot pea et sama aint kaks silindrit vähem. Ja kui palju küttekulu pisem on. 5 keskmine? 2.5 saab ka 7-8 litraga suvel ilusti hakkama aga kujutan ette, et minekult on ta ikkagi tüki mõnusam.
525 TDS´a EXECUTIVE
diislimees
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20.01.2006 17:41 35
Asukoht: Rae vald
Kontakt:

Postitus Postitas diislimees »

318 tds-i eelis on see ,et tal on 2 silindrit vähem ja nagu me teame 6 silindristel kipub plokikaas kõveraks minema(325tds).Minek on tunduvalt nõrgem ja varuosasi 318 tds-ile on raskem saada, sest 2.5 tds mootor on levind nii 3-estel kui ka 5-estel mudelitel rohkem.
Olen kuulnud, et 2.5 tds mootorid pidid olema ka töökindlamad(va. plokikaane kergem võimalus kõveraks minna :) )
Segane värk aga loodan ,et saad aru :)
diislimees
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20.01.2006 17:41 35
Asukoht: Rae vald
Kontakt:

Postitus Postitas diislimees »

Tehase admed on andnud autodele:
318 tds: kiirendus 0-100 14,2 s
lõppkiirus 182 km/h
keskmine 6.5 l/100 km
maanteel 5.2 l/100 km
325tds: kiirendus 0-100 10,4 s
lõppkiirus 214 km/h
keskmine 7.3 l/100 km
maanteel 5.6 l/100km

NB! Aut. kastiga on vähemalt 1l. rohkem
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

ootaks ka mõne omaniku arvamust siis 318TDS kohta!

Siin teemas ärme aja juttu, et 2,5 on suurem ja parem- iga üks saab aru mis on suurema mootori eelised!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
alcatel
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 28.12.2005 19:08 47

Postitus Postitas alcatel »

Olen kuu aega sõitnud sellega, edasi läheb nagu 1,9 tdi audi, mida olen proovinud. Normaalseks sõitmiseks täitsa piisab sellest mootorist ja kui kiirendades õigeaegselt käike vahetada siis läheb edasi täitsa hästi. Mootor on natuke lärmakam kui 2,5 tds aga selle eest on juurdepääs norm. mõne asja vahetamiseks. Minul on touring ja kütust võtab -15 kraadiga 8L sajale, põhiline linnasõit. Õlivardast karteri survet ei saa kontrollida! Seda saab teha ainult siis kui eemaldada õhupuhasti. Praegu on külmadega õige aeg diisel autot osta. See kes julgeb normaalset autot müüa on ka nõus mõne asja peale investeerima kui põhjuseks on väidetav aku või eelsüüte küünlad. Aga üldiselt korraliku auto puhul ei ole tegemist kehva mootoriga. Salongis on piisavalt vaikne ja diislile omast vibratsiooni nagu on omane jaapani autodele ei tunne.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Vibra salongis on olematu jah bmw disladel. Äia diisel primeras istudes oli tunne nigu vanas massis :lol: . Väga ebameeldiv kogemus ja peale seda enda tds veel armsamaks sai.
525 TDS´a EXECUTIVE
Vasta