K: BMW E36 325tds 1994a külmkäivitus ja kütusenäidik

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
marqz23
Huviline
Postitusi: 1822
Liitunud: 20.03.2007 11:47 24

K: BMW E36 325tds 1994a külmkäivitus ja kütusenäidik

Postitus Postitas marqz23 »

Tere,

Mul paar küsimust 2,5l turbodiisel mootori kohta.

Nimelt algul käivitus auto ideaalselt nii soojalt, kui külmalt. Ehk sellest võib järeldada, et pump ise korras ja kõrgsurvepumba viga ei tohiks olla.

Jama selles, et kui auto seisab ca. 24 tundi, siis pärast seda käivitamisel korraks lubab ja siis ei lähe enam vabsjee käima.. tuleb ikka 10-15 korda käiata enne kui käima läheb. Kui korra juba käima läheb, siis pole enam probleemi.. läheb poolest pöördest uuesti käima.
Tundub, et nagu kütus vajuks tagasi vms. Kuidas seda kindlaks teha? Kas peaks panema voolikule vahele rõhu mõõtja? Kas kusagilt pihusti juurest võib ka õhku peale saada ja tagasi hakata kütus langema? Kuhu peaks minema pihusti ülevoolu viimane ots?
Eile võtsin paagisisese kütusepumba lahti ja proovisin aku pealt ja toimetas ilusti. Samuti teeb häält, kui süüde sisse keerata - ehk tundub, et toimetab.

Viga nr. 2 on paagi andur - nimelt see ei näita alla 15l kui kütust on. Kas juhi seljataga olevas paagipooles on eraldi andur vms? Või on ainult seal kus see etteandepump on (kõrvalistuja pool)? Kas juhipoolses paagi osas eraldi pump, mis pumpab kõrvalistuja poole või imetakse sealt vaakumiga? (Bensiinikatel olen kuulnud, et peaks eraldi pump olema)

Kui keegi teeks kiirülevaate pumbamajandusest oleks väga tänulik :)

Ootama jäädes,
Margus
Mangus Media / YOUTUBE
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Re: K: BMW E36 325tds 1994a külmkäivitus ja kütusenäidik

Postitus Postitas prelude20 »

Eraldi taseme mõõdik jah. Mul 3x vahetatud. Las valetab edasi. Õnneks paakis rohkem kui seier näitab. Teisel pool musta katte all. Paagi pumba rike on siis kui 15l paagis aga auto sureb välja ja ei käivitu. Paned kasvõi 1l peale ja paugupill.

Käivitamise osas ei oska nii aidata. Mul surid küünlad maha ja tegi nii. Lekkivad ülevoolud jne käivitamist mul ei morjendand ainult mootor tilkus ja soojapuhu peksis kõik selle haisu salongi. Oleneb kui rokane mootor on siis pese puhtaks, kaota lekked, võid panna ka uued tagasivoolud ( meetrihinnaga volla, odavam kui suitsupakk oli kunagi :D ) kontrolli küünlad üle ja uus küttefilter. Need sellised odavad asjad. Õhku saab vaadata ka kütusevoolikus mis filtri juures. Vähemalt mu saanidel olnud seal läbipaistev voolik kus ilusasti näha mis elu seal sees toimub.
Kasutaja avatar
marqz23
Huviline
Postitusi: 1822
Liitunud: 20.03.2007 11:47 24

Re: K: BMW E36 325tds 1994a külmkäivitus ja kütusenäidik

Postitus Postitas marqz23 »

prelude20 kirjutas:Eraldi taseme mõõdik jah. Mul 3x vahetatud. Las valetab edasi. Õnneks paakis rohkem kui seier näitab. Teisel pool musta katte all. Paagi pumba rike on siis kui 15l paagis aga auto sureb välja ja ei käivitu. Paned kasvõi 1l peale ja paugupill.

Käivitamise osas ei oska nii aidata. Mul surid küünlad maha ja tegi nii. Lekkivad ülevoolud jne käivitamist mul ei morjendand ainult mootor tilkus ja soojapuhu peksis kõik selle haisu salongi. Oleneb kui rokane mootor on siis pese puhtaks, kaota lekked, võid panna ka uued tagasivoolud ( meetrihinnaga volla, odavam kui suitsupakk oli kunagi :D ) kontrolli küünlad üle ja uus küttefilter. Need sellised odavad asjad. Õhku saab vaadata ka kütusevoolikus mis filtri juures. Vähemalt mu saanidel olnud seal läbipaistev voolik kus ilusasti näha mis elu seal sees toimub.
Tundub, et külmkäivituse probleem oli pumba juures oleva klambris. See oli üle keeratud ja ei hoidnud üldse voolikut korralikult kinni.. seega vajus paaki tagasi arvatavasti.. kuna sai õhku peale..
Nüüd 2 päeva pole probleemi olnud ja paugust käivitnud.
Eks peab selle taseme anduri kusagilt vaatama.
Mangus Media / YOUTUBE
Vasta