Kas 2,8 liitrine e28 mootor istub e30-le?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Kas 2,8 liitrine e28 mootor istub e30-le?

Postitus Postitas Goodyear »

Selline küsimus oleks siis teadjate meeste poole läkitada... :roll:
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

ei istu, aga saab istuma panna. 700 karteri vann ja rohkem ei tulegi meelde... :P Kandurid pead nii või naa ise tegema.
Viimati muutis krs, 26.02.2006 17:44 16, muudetud 1 kord kokku.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

See peaks tehnilise all olema ma arvan.
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Tahtsin ükspäev osta kogu 528 süsteem et seda aretada enda e28 520i peale kuid see jääb vist tegemata kuna just liiga palju osi on vaja vahetada. Viimane asi mis tegi minu heale plaanile lõppu peale oli see et differ on vaja vahetada... Mootor iseenesest ei ole nii kallis sellele - kuskil 3000- 4000 see on kogu süsteem kuid see et tuleb väga palju ümber tõsta.. Ja veel on vaja 2.8 aju ja juhtmestik.... Nii et lõpp kokkuvõteks see ei ole just kõige parem asi millega tegeleda.. veel lisaks sellele kõigele ARK-s on nõudmised suured.....
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Vabandan et teema natsa vales kohas on, ma suht toores veri alles siin.
Aga ark siinkohal suurt rolli ei mängi.Tegelikult on teema selline et mul on täiskomplektne e28..töötab ja särki värki.Ainult kere on asfaltteega pihta saanud 190 lennu pealt.Elektroonika ja kõik töötab, kahju oleks heal pillil lasta raisku minna, seega tekkis mõte teda värskendada uue kerega, milleks oleks e30 või paremal juhul e36.
Nagu aru saan siis jamps tuleb karteri põhjaga...samas on keegi saanud ka sama karteriga asja tehtud.tea nüüd kohe mida arvata, eks tuleb asi käsile võtta ja siis näha mis juhtub, Suurem pettumus võib olla see, et tiffer on jama St. et näitkes sõites 100 km/h näitab tahhokas ligi 3000 pööret (5 käiguga)...on see võimalik????
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

... või paremal juhul e36...???
Ei tule karteri vanniga mingit jama, lihtsalt pead leidma e23 vanni ja kõik muu sobib täpselt. Õlipumbad ja jne. Iseasi kuidas sa jagaja kapotialla mahutad ja kuidas jahutuse tööle saad. Aju istub ka e30 juhtmestiku.
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Just täpselt..paremal juhul e36..kardan et see variant jääb vist ära, tuleb hakata e30 sankompunnima..kuidas see ajuvärk sinna istub huvitav?
Jalgrattaga maad ei kaevata...
siim528
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05.03.2004 01:07 35
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

no see aju värk on täiesti labane võrreldes ülejäänud krempliga. ajusse läheb ju ainult uks juhtmekimp ja seda vahetada ei üldse suur asi võrreldes muude asjadega.

edu.
525 iA e28; 524 tdA e28; 730 iA e32
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

endalki see juhtmete kamm läbi elatud. skeem ette kaks päeva näpuga järge ajada ja asi korras. pole midagi rasket kui asja natunegi jagad.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Mehed..vahele rääkisite ennast..muhahhaaahaaa, arvake ära kes mul nüüd seda asja aitab korda ajada...:D..
mingi jutt oli veel jahutussüsteemiga, et radikas ei mahu ära või midagi...ja käigukast ka vahetusse...et kuidas selle asjaga ikkagi on?
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

käimakas tuleb ikka 2,8 oma(ringi tegema midagi ei pea), gardaan- esimene pool e28 ja tagumine pool e30. hoovastiku ka leiad kindlasti mingi sobiva. 2.8 radikas istub vahele kui valatult, kuid liikumis ruumi võib väheks jääda. e30.de üldse kirjutab mingist volvo radikast... Jahutustriiviku pead ka etepoole radikat panema mingi elekrilise.
Mis muud ikka, jõudu tööle!
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Vot sellist juttu on rõõm lugeda, kõditab silmi kohe...ühesõnaga sellega ei teki mingit suurt problempsi..aga mind on selle elektri süseemiga ära hirmutanud..sama projekti saatuseks on osutunud mingi elektri vimpka millest jagu ei saada..võibolla ainult vaja korralikult näpuga järge ajada..hmm..kes teab.-- :roll:
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

alla soovitan tõugata 2.7 LSD differ....mul endal 528i ja kui sõidan 120km/h on pöörded 1500 :D
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

redline kirjutas:
alla soovitan tõugata 2.7 LSD differ....mul endal 528i ja kui sõidan 120km/h on pöörded 1500
kas sa arvad, et sul on mootor hästi õlitatud ka?


To Goodyear: vooli pärat ära muretse, ega see pole mingi 700 kuis kõik mingi totaalselt elektrit täis. ainult aju ja mõned andurid. ei ole midagi hullu kui asja reaalselt näed ja endale poindi selgeks teed, et mis on ja kuhu läheb.
edu igatahe ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
ErR
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.07.2003 10:51 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

2.8 mootori aretus E30-e kerele on täpselt nagu 3.5-e panemine, sellest on siin foorumis ja mujal mitu korda juttu olnud. Mootor tuli panna võim. tahapoole, et radikas ära mahuks. L-Jetronic ei ole väga keeruline ära ühendada, võta töötav 528 kõrvale, siis näed, kus mingi juhe ja voolik käib.
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Nii, siis see voolu värk mind päris selili ei tohiks lüüa, käisin eila kapoti all maad kuulamas :lol: pole asi üldse hull seal jah...läheb juhe, läheb vool..
Järgmine küssa on selles : olen näinud piltidelt samu projkete kus on pandud 3,5 vahele, aga seal on pandud mootori kohale veel raud tugi mis on ühendatud amordi kohtade peale...tõenäoliselt siis et asi laiali ei vajuks..aga kas on see vajalik ka mul teha..eks ta vist sutsu julgem on? :roll:
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Ja kere on ka juba välja aetud..85 aasta 320 r6 91 kw kupee..vot ei tea nüüd kuidas need mootori kinnitused erinevad..mootorid ju tegelikult mõlemad suured sellised.. :cool: ..kere ei pidavat roostes olema järelikult ikka mootor omavoliliselt eest ära ei tohiks sõita..aga eks näis..
Jalgrattaga maad ei kaevata...
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

seda asja mis on kaeh amordipüstaku vahel nimetatakse strudbariks. point selles, et sõidu ajal oleks lihtsalt asi jäigem.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

hanzvonkazak miks sa arvad et ei õlita hästi :D
egas ma üle kolmanda käigu ei saagi panna :D eesti teedel vähemalt mitte...tegelikult saab 4-ndaga vabalt tiksuda 100-ga :cool:
Vasta