Akust jookseb vool välja.. ?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
caur
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 13.02.2006 19:50 21
Asukoht: 56 66 44 61

Akust jookseb vool välja.. ?

Postitus Postitas caur »

Probleem selline, et jätan auto õhtul seisma, kõik tuled jms kustus, hommikuks on aku tühi. Ostsin uue aku, lugu oli sama. Miski tarbib voolu (üle 3A). Millest võib see tulla, mis tarbib?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

vaata ega midagi kuskil tööle ei jää.
Minul oli kunagi e30 nii et pardatsjoki tuli jäi põlema ja see tõmbas ööda aku tühjaks.

See võib olla üks variantidest.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
alr
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 31.01.2004 09:29 07

Postitus Postitas alr »

Ausalt öeldes võib see ükskõik mis olla, kui diagnostika rahaga koonerdad siis võta ise tester kätte ja hakka ükshaaval kaitsmeid välja kiskuma.
Kasutaja avatar
caur
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 13.02.2006 19:50 21
Asukoht: 56 66 44 61

Postitus Postitas caur »

Ei põle ükski tuli kusagil, kontrollitud.
Kaitsmed ykshaaval välja tõmmatud ja testeriga kontrollitud, ei aidanud seegi. Aga vool jookseb välja ikkagi.
Üks huvitav fakt on seegi, et võtsin akul klemmid maha, kuid kui süüte sisse keeran, hakkavad armatuuril mõned tuled tuhmilt põlema. Just nagu ei saaks olla, aga on!
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Kui sul kuskil veel mingi akut istme all peidus ei ole siis signa akult toimub tagasivool.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
caur
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 13.02.2006 19:50 21
Asukoht: 56 66 44 61

Postitus Postitas caur »

Selle voolutarbija leidsin üles. Vähemalt leidsin juhtme üles :lol:
Eelmine omanik oli vedanud aku pluss klemmile mingi juhtme, mille teine ots läks kusagile salongi. Jumal seda teab, mis aatomiseadeldis seal peidus on. Võtsin akult selle juhtme tagant ära, auto töötas edasi nagu peab.
Üks minu poolt pakutud variant on see, et autole oli (ise ehitatud?) konditsioneer, mis seda voolu tarbis. See seletaks ka iseveetud juhet akult. Põhjuse selliseks arvamuseks annab mädamunahais, mis täna hommikul autosse tekkis.
Vasta