E46 jahutusvedelik tuleb välja
Postitatud: 23.10.2014 16:08 37
Tere!
Masinaks BMW E46 320d M47 2000aasta
Selline mure, et sõitsin Tallinn-Tapa ning kõik oli normis kui kohale jõudsin aga kui mootor oli maha jahtunud ja uuesti auto käima panin lõi põlema jahutusvedeliku hoiatus tule (kollase), et kuidagi vähevõitu on sees. Imestasin, kuna alles olin kontrollinud ja täitnud ning mõni kuu enne sai vahetatud ka mõlemad termostaadid.
Ega siis üle ei jäänud midagi, täitsin uuesti paagi, sisse läks ca 1L ning sõitsin Tallinnasse tagasi. Kohale jõudes kontrollisin uuesti üle ning kõik oli normis (ei kujuta ette kuhu kadus). Alustasin siis sõitu järgmine päev ning jõudsin sõita ca 10km ning uuesti lõi tule põlema, jäin seisma ja vaatasin, et ajab üle paagi kõrvalt, tosooli korgi juurest õhuniplist (seal sees pisike auk kust õhk välja läheb). Hakkasin siis asja uurima, igaksjuhuks võtsin maha paisupaagi, kontrollisin kõik üle, kuskilt ei leki ega pole mõrasi jne (lasin ka sisse surveõhu ning ainult lõdvikud läksid paksemaks aga kuskilt välja ei ajanud). Proovisin siis uuesti, täitsin tosooliga ning sõitsin mingi aja ja jälle, soojaks läheb (peidetud menüü alt 90kraadi) ning jälle lõi tule põlema ja tosooli paak tühi, ehk umbes 1L oli välja jooksnud. Avastasin et radika alt tulev suur lõdvik (auto eest vaadates) vasakult alt on jahe kuigi mootor ise soe.
Küsimus kas võib olla asi termostaadis, et ei ava suurt ringi ja tekib rõhk ning ajab välja õhutusniplist kuna see tal ainuke pääsetee?
Masinaks BMW E46 320d M47 2000aasta
Selline mure, et sõitsin Tallinn-Tapa ning kõik oli normis kui kohale jõudsin aga kui mootor oli maha jahtunud ja uuesti auto käima panin lõi põlema jahutusvedeliku hoiatus tule (kollase), et kuidagi vähevõitu on sees. Imestasin, kuna alles olin kontrollinud ja täitnud ning mõni kuu enne sai vahetatud ka mõlemad termostaadid.
Ega siis üle ei jäänud midagi, täitsin uuesti paagi, sisse läks ca 1L ning sõitsin Tallinnasse tagasi. Kohale jõudes kontrollisin uuesti üle ning kõik oli normis (ei kujuta ette kuhu kadus). Alustasin siis sõitu järgmine päev ning jõudsin sõita ca 10km ning uuesti lõi tule põlema, jäin seisma ja vaatasin, et ajab üle paagi kõrvalt, tosooli korgi juurest õhuniplist (seal sees pisike auk kust õhk välja läheb). Hakkasin siis asja uurima, igaksjuhuks võtsin maha paisupaagi, kontrollisin kõik üle, kuskilt ei leki ega pole mõrasi jne (lasin ka sisse surveõhu ning ainult lõdvikud läksid paksemaks aga kuskilt välja ei ajanud). Proovisin siis uuesti, täitsin tosooliga ning sõitsin mingi aja ja jälle, soojaks läheb (peidetud menüü alt 90kraadi) ning jälle lõi tule põlema ja tosooli paak tühi, ehk umbes 1L oli välja jooksnud. Avastasin et radika alt tulev suur lõdvik (auto eest vaadates) vasakult alt on jahe kuigi mootor ise soe.
Küsimus kas võib olla asi termostaadis, et ei ava suurt ringi ja tekib rõhk ning ajab välja õhutusniplist kuna see tal ainuke pääsetee?