Mineku probleemid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
cuda
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06.11.2005 11:13 47

Mineku probleemid

Postitus Postitas cuda »

Mure nimelt selles, et kui sõidan autoga näiteks maanteel ühtlaselt ütleme 90-ga ja siis kui on vaja möödasõitu teha vajutan gaasi põhja ja see economaiser näitab 10L/sajale ja asi läheb veits uimaselt mööda....samas lähen järgmisest autost mööda ja vajutan samauti gaasi põhja, siis näitab see 15L/sajale ja asi lausa lendab mööda...käivitusega probleeme ei ole...ja kui maanteel samamoodi gaasi annan(põhja) läheb economaiser 15 peale ja ise vajub lampi jälle 10 peale tagasi...nagu laseks gaasi lahti...et autoks on 325td 93a...äkki on kellelgi sama jant olnud.
BMW 325td 93`
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

Trassil pressi palju tahad üle 15 ta ikka ei lähe ;)
Kasutaja avatar
cuda
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06.11.2005 11:13 47

minek

Postitus Postitas cuda »

sellega polegi probleemi nagu ma kirjutasin, et kui 15 peale läheb on asi ok aga vot teinekord läheb see aint 10 peale ja siis asi kusine :roll:
BMW 325td 93`
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis »

Ega see diisel ei olegi just kõige õigem riistapuu süstimiseks
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Nu chipitud TDS ikka sobib selleks kull jaon veel paremid diisleid, mis selleks veel paremini sobivad.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Hetkel pole tähtis see, mis süstimiseks paras auto on, vaid see mis teema algataja autol viga võiks olla.

Tasuks võibolla õhukulumõõtjat kontrollida.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

meph kirjutas:Hetkel pole tähtis see, mis süstimiseks paras auto on, vaid see mis teema algataja autol viga võiks olla.

Tasuks võibolla õhukulumõõtjat kontrollida.
ei ole asi selles, asi on turbo rõhus ;) tekib sul nimelt fuelcut, vastegatega veitsa pelada siispeaks asjatoimima saama, või nohteineasi,et sul võibrõhu mõõtja kutu olla :S :
Kasutaja avatar
erx37
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 25.12.2005 20:02 22

Postitus Postitas erx37 »

toivoku kirjutas:
meph kirjutas:Hetkel pole tähtis see, mis süstimiseks paras auto on, vaid see mis teema algataja autol viga võiks olla.

Tasuks võibolla õhukulumõõtjat kontrollida.
ei ole asi selles, asi on turbo rõhus ;) tekib sul nimelt fuelcut, vastegatega veitsa pelada siispeaks asjatoimima saama, või nohteineasi,et sul võibrõhu mõõtja kutu olla :S :
misasi see vastegate on?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

wastegate on rõhuklapp mis siis reguleerib rõhku mida turbo puhub, kui rõhk kipub liiga suureks minema siis vastegate klap pavaneb ja juhib väljatulevat õhku turbiinist mööda :)
Kasutaja avatar
erx37
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 25.12.2005 20:02 22

Postitus Postitas erx37 »

ja kuidas siis sellega mängida?
kuidagi saab seda käsitsi ka liigutada vms?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

sellega mängitakse tegelikultnii,et tehakse vart pikemaks ja lyhemaks, et kui pikem vars siis rõhk madalam ja kui lyhem siis nagu tõmbab klapi kinni ja rõhk suurem
Vasta