1. leht 1-st

Mineku probleemid

Postitatud: 16.03.2006 15:50 25
Postitas cuda
Mure nimelt selles, et kui sõidan autoga näiteks maanteel ühtlaselt ütleme 90-ga ja siis kui on vaja möödasõitu teha vajutan gaasi põhja ja see economaiser näitab 10L/sajale ja asi läheb veits uimaselt mööda....samas lähen järgmisest autost mööda ja vajutan samauti gaasi põhja, siis näitab see 15L/sajale ja asi lausa lendab mööda...käivitusega probleeme ei ole...ja kui maanteel samamoodi gaasi annan(põhja) läheb economaiser 15 peale ja ise vajub lampi jälle 10 peale tagasi...nagu laseks gaasi lahti...et autoks on 325td 93a...äkki on kellelgi sama jant olnud.

Postitatud: 16.03.2006 19:04 09
Postitas krs
Trassil pressi palju tahad üle 15 ta ikka ei lähe ;)

minek

Postitatud: 16.03.2006 19:32 03
Postitas cuda
sellega polegi probleemi nagu ma kirjutasin, et kui 15 peale läheb on asi ok aga vot teinekord läheb see aint 10 peale ja siis asi kusine :roll:

Postitatud: 16.03.2006 21:30 54
Postitas Meelis
Ega see diisel ei olegi just kõige õigem riistapuu süstimiseks

Postitatud: 16.03.2006 21:57 56
Postitas Holari
Nu chipitud TDS ikka sobib selleks kull jaon veel paremid diisleid, mis selleks veel paremini sobivad.

Postitatud: 17.03.2006 03:45 35
Postitas meph
Hetkel pole tähtis see, mis süstimiseks paras auto on, vaid see mis teema algataja autol viga võiks olla.

Tasuks võibolla õhukulumõõtjat kontrollida.

Postitatud: 17.03.2006 04:13 16
Postitas toivoku
meph kirjutas:Hetkel pole tähtis see, mis süstimiseks paras auto on, vaid see mis teema algataja autol viga võiks olla.

Tasuks võibolla õhukulumõõtjat kontrollida.
ei ole asi selles, asi on turbo rõhus ;) tekib sul nimelt fuelcut, vastegatega veitsa pelada siispeaks asjatoimima saama, või nohteineasi,et sul võibrõhu mõõtja kutu olla :S :

Postitatud: 17.03.2006 12:09 40
Postitas erx37
toivoku kirjutas:
meph kirjutas:Hetkel pole tähtis see, mis süstimiseks paras auto on, vaid see mis teema algataja autol viga võiks olla.

Tasuks võibolla õhukulumõõtjat kontrollida.
ei ole asi selles, asi on turbo rõhus ;) tekib sul nimelt fuelcut, vastegatega veitsa pelada siispeaks asjatoimima saama, või nohteineasi,et sul võibrõhu mõõtja kutu olla :S :
misasi see vastegate on?

Postitatud: 17.03.2006 12:19 35
Postitas toivoku
wastegate on rõhuklapp mis siis reguleerib rõhku mida turbo puhub, kui rõhk kipub liiga suureks minema siis vastegate klap pavaneb ja juhib väljatulevat õhku turbiinist mööda :)

Postitatud: 17.03.2006 13:22 21
Postitas erx37
ja kuidas siis sellega mängida?
kuidagi saab seda käsitsi ka liigutada vms?

Postitatud: 17.03.2006 15:11 51
Postitas toivoku
sellega mängitakse tegelikultnii,et tehakse vart pikemaks ja lyhemaks, et kui pikem vars siis rõhk madalam ja kui lyhem siis nagu tõmbab klapi kinni ja rõhk suurem