1. leht 1-st

E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 10.12.2014 09:10 53
Postitas longley
Tere!

Kuna vahetada tuleb mõlemad õõtshoovad ees, siis sooviksin teada, mida TRW toodetest arvatakse?
Hetkel jäi silma see: http://www.laokaup.ee/autovaruosad/bmw/ ... d/2414136/" onclick="window.open(this.href);return false;

Lisaks tuleb vahetada nii kettad kui klotsid ja sai mõeldud Zimmermann Z ketta peale ning Textari klotsidele. Kas nö tavasõitja jaoks peaks selliste asjade peale mõtlema või piisaks ka mõnest odavamast b-varuosast? Textar peaks olema üks e46 OEMidest, aga kindlasti on ka klotse erinevaid.
Silma jäid need: http://www.laokaup.ee/autovaruosad/bmw/ ... m/1509544/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.laokaup.ee/autovaruosad/bmw/ ... m/1509729/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 10.12.2014 20:16 00
Postitas marek555
Omal positiivsed kogemused olemas Pagid ja Ferodo Premier klotsidega, igati head asjad.
Piduriosade osas võid seda teemat ka uurida:
viewtopic.php?f=39&t=105447

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 10.12.2014 23:30 50
Postitas longley
aitäh soovituse eest!

hetkel sai otsustatud nii, et brembo kettad ning textari klotsid. viimased vist peaks olema ka e46 oem.
kas ketaste kõveraks minekut saab kuidagi vahetusega ka mõjutada või millest see sõltub?

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 11.12.2014 01:34 58
Postitas arnis
longley kirjutas:aitäh soovituse eest!

hetkel sai otsustatud nii, et brembo kettad ning textari klotsid. viimased vist peaks olema ka e46 oem.
kas ketaste kõveraks minekut saab kuidagi vahetusega ka mõjutada või millest see sõltub?
Ebaprofessionaalne paigaldus, kulunud supportid, väsinud/reguleerimata veermik, brake cleaneri
mitte kasutamine, mõttetute klotside kasutamine - kõik aitab sellele kaasa.
Ahjaa, mitte ideaalselt puhas ketaste sisemine tugipind (see pind mis on ketta ja laagri vahel).

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 11.12.2014 16:12 05
Postitas longley
Kui kaua muidu kõik klotsid-kettad + käsipidur ja esimesed õõtshoovad ajaliselt vahetuseks aega nõuab?

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 11.12.2014 18:31 37
Postitas arnis
Elektriautol kestavad tehase piduriklotsid 200 000 km ilma erilise üritamiseta.
Tavalised klotsid saab ringrajal ühe päevaga pilbasteks sõita. Lihtsalt lagunevad laiali.
Sõidustiil ja linn/maantee on põhiline, mis määrab, kui kiiresti klotse vahetada.
Kui enamvähem viisakalt sõita Eestis linn+maantee, võiks 2a/40 000km kesta küll.
Ketaste eluiga sõltub klotside segust. Odavad klotsid on väga metallirikkad ja kulutavad
pool ennast ja pool ketast. Head klotsid on süsinikurikkad ja jõuad klotse 4x vahetada
enne kui kettad väsima hakkavad.
Käsipidur võib aastaga rooste minna kui seda lihtsalt mitte kasutada. Ja saab käsipiduri
ka 10 kilomeetriga sodiks sõita (kui kogemata jääb paari nõksuga ülesse).

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 11.12.2014 18:36 01
Postitas Ma®tin
Arnis vist ei lugenud küsimust :lol:
Üleüldiselt kettad-klotsid ja esimesed õõtsad on korralikult tehes umbes pool tööpäeva.

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 11.12.2014 19:19 15
Postitas arnis
:lol: lugesin lause lõpus: "ajaliselt vastu peavad".

Jah, ainult klotsid+kettad+kässar+regull võtab vähemalt 3 tundi kui korralikult teha.

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 11.12.2014 21:58 10
Postitas longley
Haha, arniselt hea vastus!
Okei, mulle tehti koos õõtshoobade vahetusega pakkumine ca 10 töötunni peale, mida on ilmselgelt endagi jaoks palju. Peab siis selle läbi rääkima.

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 11.12.2014 22:08 12
Postitas Tauri_J
mitte mingi nipiga ei lähe 10 tundi kogenul remondimehel.

Re: E46 veermik ja pidurid

Postitatud: 12.12.2014 13:41 47
Postitas illukas316
Ära siis sillastendi unusta peale õõtsade vahetust.