1. leht 1-st

K: jama siduriga (e36 coupe 141kw)

Postitatud: 24.03.2006 20:24 19
Postitas domain
sai siis autot lõhutud nats. nimelt sai rehve natuke põlema lastud seni kuni enam hiljem käigud sisse ei läinud. kui mootor seisata ja siis käik sisse lülitada ja auto uuesti käima panna sai sõita ja käike vahetada (täpselt nagu sidur ei lahuta). tuli ka üles siduri kärsakas ja sõites sidur libiseb kah. ja kui kohapeal käik sees on ja sidur põhja vajutada siis auto liigub edasi tasakesi. kas on siis omadega pees sidur ja korv või võib viga olla peasilindris?

Postitatud: 24.03.2006 20:45 15
Postitas hollow
siduri kettas ja korvis eriti viga ola ei saa, sest siis ei saaks sa kohalt ära ja sidur ainult lahutaks...
hakka viga otsima pea või töösilindrist... vaata enne lammutamist kui palju sul on pidurivedelikku... kui võimalus, siis proovi sidurit õhutada... seda kuda see bmw'l käib ei oska ma aga öelda

Postitatud: 24.03.2006 21:11 54
Postitas MairoG
Survelaager+siduriketas äkki :?:

Postitatud: 24.03.2006 21:22 12
Postitas hollow
siis saaks käiku vahetada ilma siduit alla vajutamata... survelaaager ei saa sealt vahelt välja kukkuda, sest temast on võll läbi... teema algatajal on probleem, et sidur ei lahuta

Postitatud: 24.03.2006 21:33 25
Postitas MairoG
hollow kirjutas:siis saaks käiku vahetada ilma siduit alla vajutamata... survelaaager ei saa sealt vahelt välja kukkuda, sest temast on võll läbi... teema algatajal on probleem, et sidur ei lahuta
Ei saaks ju, kui siduri alla vajutad siis rakendub alles sidurisurvelaager tööle.
Seda pole ma maininudki, et ta on välja kukkunud sealt vahelt (suht võimatu). Ta on ilmselt liialt kulunud, kui siduri alla vajutad, võid tunda pedaali pulseerimist üles-alla vähesel määral. Kui sidur libiseb siis on viga ilmselt siiski kettas(eriti veel kui seda on kärssama lastud).
Juhin su tähelepanu sellele, et kui laager peetis siis ta ei pruugigi lahutada enam õieti. Sidur ei lahuta ka enam õieti kui ketas kulunud ja ka libiseb samal ajal/sõiduajal :!: . Teema algatajal pole ainult probleemiks see, et siduri ei lahuta, vaid ka see, et ta libiseb sõiduajal :!: . Sinu välja pakutud variant, "et õhutada vaja", probleemiks ei saa olla, kuna sidur ka libiseb.
Endal need probleemid juba pisut üle aasta seljatatud, olid ka mul samad jamad, vahetasin ära ketta (väga kotis oli omadega) ja laagri (tegi pisut häält juba) ;)

Postitatud: 24.03.2006 21:51 53
Postitas domain
äkki on viga ainult kettas? leevendus vedrud murdis ära ja jäi kuskile vahele midagi (ja ketas on viltu, samas libistab ja samas ei lahuta)? survelaager häält igatahes ei tee. kui viga oleks ju korvis siis ju sidur ei libiseks. samuti ideepoolest kui oleks süsteemis õhk või silindrites siis kas siduripedaal ei peaks kuidagi märku andma?

Postitatud: 24.03.2006 21:58 20
Postitas MairoG
Kui sidurisüsteemis oleks õhk siis oleks pedaal tavapärasest kergem.
Oleneb korvi kulumisastmest, kui liialt kulunud siis ta kah libiseks. Ma kaldun arvama, et siiski sul viga ainult ketas, kui laager häält ei tee ja see arvatavasti korras :?
Loodan, et saad ruttu korda :D

Postitatud: 24.03.2006 22:56 11
Postitas R6
kontorilli siis korraga hooratast kah minu 325 puudus siduril leevendust ja oli hooratta küljes hoopis vist kõigil siis nii? ja sellega seoses oli hooratas ka piixus ja asi läks päris kulukaks

Postitatud: 25.03.2006 06:30 26
Postitas kaidu
ja kui kast üldse maha käib siis siduri ketta ja survelaagri võiks ikkagi ära vahetada.korvi kohta ei oska öelda sest seda ei näe välisel vaatlusel kas ta peetis.mul läks mingi sidurikorvi väike metallist leht pooleks ja hakkas käigukasti vaikselt pooleks saagima-aga õnneks sain enne jaule ja vahetasin kogu kupatuse ära.

Postitatud: 25.03.2006 10:39 36
Postitas domain
eks ma võtan kasti maha ja siis näeb milles viga täpsemalt on.

Postitatud: 29.03.2006 18:46 20
Postitas domain
nädalavahetus tahan kasti maha võtta ja vaadata mis värk on. olen enne võtnud kasti maha näiteks vw golf 2 gtil ja nagu teada oli seal väga vähe ruumi ja tykk jama nagu ikka esiveolistel. äkki poetab keegi siia mõned näpunäited bemmi kasti mahasaamiseks ja kas vajab ka mõnda spets võtit? ning kaua aega see umbes kellelgi võtnud on.

Postitatud: 29.03.2006 20:01 35
Postitas MairoG
Vaata SIIA. Spets võtit on vaja kindlasti.

Torx võtit on sul vaja ja saad sa selle näiteks Stokkerist, nemad annavad sellele võtmele kaasa ka eluaegse garantii. Hind oli sellise väikse padruni kohta pisut liiga suur, kuid vaja teda läks ja ostsin siiski ära ;)

Postitatud: 29.03.2006 20:03 33
Postitas domain
mis nr torx (kas 12,10,8) ja nagu pildilt näha siis tundub et padrun ei ole sisemine tähik vaid läheb poldi ümber? ja mis selle hind kah oli kui saladus pole

Postitatud: 29.03.2006 20:24 13
Postitas domain
Pilt

kui pead silmas neid torxe siis need on olemas
Pilt

need peaks kah olemas olema.

kui saladus pole siis kas bemmil on 6 kandiga torxid või 12.

pakun välja et mul on samad mis antud lingil?
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... /pic54.jpg

kui on sellised nagu viimasel pildil siis on 6 kandiga ja asi korras :)

Postitatud: 29.03.2006 20:28 08
Postitas kapa
soovitatav korralik tööriista koplekt enne soetada :D ( muidu on lihtne ettevõtmine )

Postitatud: 29.03.2006 20:31 35
Postitas domain
komplektid on würthi toodang. need millega bemmi lammutama hakkan. lihtsalt tahan enne teada täpse võtme ja lasen üle kontrollida kas ikka on olemas isa tööjuures.

Postitatud: 30.03.2006 17:10 19
Postitas MairoG
Minul oli vist 6 kandiga ja just need samad mis viimasel pildil sul :P
pakun välja et mul on samad mis antud lingil?
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... /pic54.jpg
Täpselt need samad poldid ;)

Postitatud: 30.03.2006 18:40 00
Postitas Ceed
endalgi sidurivahetus varsti kavas ainult 318i -93. Nii et survelaager ja ketas tuleb siis koos vahetada? Minul on ainult selline probleem et sidur võtab nii ülevalt et pm max 5cms vajutad siis juba lahutab ära.. ja saab käiku vahetada.

Postitatud: 30.03.2006 20:53 57
Postitas domain
kas kõikidel m50b25 mootoritel on leevendiga hoorattad või ainult kliimaga autodel?

Postitatud: 30.03.2006 22:08 24
Postitas meph
Kõikidel minu teada ei tohiks olla. Kahte erinevat varianti on.

Kasti mahavõtmisel tasub tähelepanu pöörata sellele, et ploki külge minev kõige ülemine polt on otse vastu tuleseina ja et seda lahti saaks, peab mootorit tõstma veidi.

Postitatud: 30.03.2006 22:57 24
Postitas domain
ok tänud ja eks siis laupäeval üritan näha mis seal sidurikojas siis toimub.

Postitatud: 02.04.2006 20:48 53
Postitas domain
sai siis kast maha võetud koos sidurikorviga ja aega kulus 3h. tööd tegin üksi. eks järgmine kord juba saaks kõvasti kiiremini kuna nüüd asi selge. aga jah sidurikorv oli kolmest kohast pooleks (tööpind). tootjaks oli sachs. ja hooratas oli ikkagist leevendiga. nüüd siis palgapäeval peab poodi lippama ja uue sidurikomplekti ostma. ja tänud kõigile info eest :cool:

Postitatud: 10.04.2006 20:00 28
Postitas domain
nüüd siis uus sidurikomplekt soetatud. ja mosse võllist nats ringi treitud fiksaator tehtud, et siduri kokkulappamisel fikseerida õige asend ära et käikari ilusti otsa saaks. nädalavahetus siis lappab auto kokku tagasi.

Postitatud: 10.04.2006 23:32 29
Postitas bumer1
mina enam kummi ei põleta mul ka selline sidurikärsakas taga alati seda tehes!!!

Postitatud: 10.04.2006 23:55 48
Postitas domain
eks mul endalgi kadus isu ära midagi põletada veel. aga jah üldse ega tänavasõidu auto polegi mõeldud taoliseks h**ramiseks. täielik auto piinamine.

Postitatud: 13.04.2006 13:10 56
Postitas R6
domain kirjutas:eks mul endalgi kadus isu ära midagi põletada veel. aga jah üldse ega tänavasõidu auto polegi mõeldud taoliseks h**ramiseks. täielik auto piinamine.
325 pole enam niiväga tänavasõidu auto kui mingi alla 2.0 mootoritega kumme põletada siis nad piinlevad aga 2.5 peaks päris hästi ju kannatama sellist pulli loomulikult kui vaja 2 ja veel 3 käik kah sisse saada eks siis sidur saab valu jah aga teeb ju esimese käiguga kah selle töö ära

Postitatud: 16.04.2006 21:19 04
Postitas domain
nüüd auto igatahes kokku laotud ja sõidab taas. seega võiks teema lukustada

Postitatud: 27.04.2006 00:00 31
Postitas Aivar
MairoG kirjutas:Vaata SIIA. Spets võtit on vaja kindlasti.

Torx võtit on sul vaja ja saad sa selle näiteks Stokkerist, nemad annavad sellele võtmele kaasa ka eluaegse garantii. Hind oli sellise väikse padruni kohta pisut liiga suur, kuid vaja teda läks ja ostsin siiski ära ;)
Kavas E39 528 sidur ise ära vahetada, vaja käigukast maha võtta.
Ennem palju igasuguseid tõid vanematel autodel teinud ja no problem.

Igaks juhuks üllatuste vältimiseks küsin üle: millised võtmed on vajalikud antud tööks? Millises suuruses?

Hmm.

6,8,10 ja 12? Kuusnurkne? :)

LINK

Pilt

Postitatud: 27.04.2006 21:26 56
Postitas domain
ma ise ei mäletagi täpselt mõõte. oli olemas terve komplektike.