E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole

Postitus Postitas 50atmracing »

Hei
Nimelt on selline pobleem et külmast peast käib väga oklt edasi soojast peast selliset anomaaniad:
kiirendusel nagu detoneerib (harva paugub sisselaskesse) teeb kahtlast heli trrrkrrrrr väljalaskes ja venitab pööret.

Väljalaske kollektoriks m52b28


küünlad sai maha võetud ja valged ehk lahja segu

ühendasin lambda anduri ja asi läks veelgi hullemaks
väljalase kipub minema punaseks (tule müüris kuumakate hõõgus isegi).

Mõnda aega "kiiremat sõitu teha" siis kipub pöörded alla viskama ala 1krpm ja podisema seal kuniks "ärakab“ uuesti.
Viimati muutis 50atmracing, 12.06.2015 10:14 21, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas 50atmracing »

Nii tegin mingeid proove ka kas mõjutab miski ka paremuse poole.

Nuka anduri ühendamisel ei mõjund midagi -proovisin ka teist andurit sama seis
Õhulugeja ühendamisel viskas korra pööret alla ja käis sujuvalt edasi tagasi ühendades ei tee midagi
Temp andur ühendada ei juhtu ka midagi ( peaks hakkama uputama või kehvasti käimagi)
Kaasisiibri andur ühendada tõstab pöördeid
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas ttsys »

Kütuse segu on ilmselgelt vale ja selliste proovimistega (loe: totrate võtetega) ei saavuta sa mingit teadmist ega lahenda probleemi. Mõõteväärtusi on vaja analüüsida mitte asju pimesi lahti ühendada. Otsi välist abi ja kogu teadmisi selle mootori tööpõhimõtte ja sõlmede töö kohta.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas 50atmracing »

teine mootor kõrval juppidest andureid asju ringi visand ja miskit ei muuda , käiks nagu avarii resiimis ühe ja sama joruga .
Mingipäev plaan minna diagnosti ja selgitada välja mis kütte segu nii lahjana hoiab.

Süüted näpitud pole
Kütuse rõhk paigas
kõik silindrid töötavad surved kõik 14bar

Viitaks nagu lisa õhule sisselaske poolel.
ainuke asi veel, ega se m52b28 väljalaske kollektor väikseks jää? ehk kaasid ei välju nagu peaks.
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas h.m.m »

Viska mootorile arvuti järgi
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas testivoitja »

Valged küünlad viitavad ilmselgelt lahjale segule. Sellest tagajärjel tõuseb ka EGT, ehk väljalaske gaaside temperatuur, ning kutsub esile detonatsiooni. Sellises olukorras mootori piinamine lõpetab selle kone elu, detonatsiooni võim bensiini mootoris on laostav.
2,8 kolle on väike.....pealkiri räägib midagi muud auto andmete kohta. Mis modifikatsioone veel tehtud on?
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas 50atmracing »

väljalaske kollektor m52b28 sealt edasi 2.5tolline toru.

ülejäänud originaal , kõiksugu voolikud vahetasin uute vastu jms.

Pealkiri tuli sellest et soojast peast kaob jõud tagant ,mootor ise nurrub nagu r6 ikka aga venitab pööret.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas toivoku »

hmm aga kütusesurvet on keegi mõõtnud?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas 50atmracing »

toivoku kirjutas:hmm aga kütusesurvet on keegi mõõtnud?
jap ilusti 3bar.

Väike kahtlus et ajus kütuse trass vms maha põlenud sest käiks nagu avarii resiimis eemaldad pool kapotialust ja ei mõju miskit.

Külmastpeast pole midagi viga , tühikäik kena ja ilus soojastpeast Samuti, kuid jõudlus mitte.
küünaldel kahjuks ka valge kirmetis peal ehk ikka väga vaene.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, mannetu.

Postitus Postitas toivoku »

aga vaheta aju ära ja näed ju kohe tulemust. muidugi m50b25 aju leidmine, ilma vanoseta mootorile on kuulpähe :D .
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas ttsys »

Ma küsin hoopis nii: ütle 1 põhjus, miks see mootor EI PEAKS avariireziimis olema, kui sealt on midagi eemaldatud ja sama jura jätkatakse?
PS: jäta heaga see ECU näppimine ja asendusjura rahule, kui tahad, et see kõik veel tööle hakkaks.
PS2: otsi abi.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

ttsys kirjutas:Ma küsin hoopis nii: ütle 1 põhjus, miks see mootor EI PEAKS avariireziimis olema, kui sealt on midagi eemaldatud ja sama jura jätkatakse?
PS: jäta heaga see ECU näppimine ja asendusjura rahule, kui tahad, et see kõik veel tööle hakkaks.
PS2: otsi abi.
üldjuhul "katsetakse" vigast õhukulu lugejat vms tagant võtmisega. Ja ometigi kui eemaldata temp andur peaks hakkama uputama üle ajule info et mootor külm.

igatahes olen proovind uusi andureid, vahetand kõik vaakum voolikud.
endiselt kütuse nälgas.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas ttsys »

Sisuliselt mittemidagi ei saa teada, kui need mainitud asjad lahti ühendad. Sul ei ole lihtsalt õrna aimugi, mis algoritmi ja keskmisi väärtusi juhtmoodul kasutab. Täielik totrus on asju lahti ühendada ja selle muutustest mingeid järeldusi hakata tegema. Pimeduses kobad ja täiega.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

diagnostis käidud veaks sissetuleva õhutemperatuur kõrge 56C vahest rohkemgi

kuna kütuse survet mõõta ei saand siis jäi kahtlaseks ehk on pöördel lahja!
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas einar »

Non vanosel pole deto andureid...
Tel 5015578.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

Sai kütusepump vahetatud ei muutund miskit.
õhulugeja läheb ka tuliseks, kui võtta filter ära siis hakkab pöördeid loopima.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

Kuno_T kirjutas:Põhjus, miks ta on kõrge? Keegi on Kn-filtri toppinud?
Sel mootoril peaksid olema ka detonatsiooniandurid, mille abil keeratakse süüde hilisemaks. Kas need on olemas ja õigesti ploki külge kinitatud?
filter tõesti koonus, deto andurid puuduvad.
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas testivoitja »

Tekita õhulugeja ja õhufiltri vahele 90 kraadine nurk.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

testivoitja kirjutas:Tekita õhulugeja ja õhufiltri vahele 90 kraadine nurk.
milleks? jahetat õhku?
õhulugeja ise läheb tulikuumaks (käega ei kannata katsuda) kui filtrit ka küljes pole.

Diagnostis käis siis öeldi et õhulugejas temp andur vms ja näitas 0.49V ja kaasile pinge tõusis.

Soojast peast hakkab just pihta se kasjakk.

plõdiseb, lööb sisselaskesse, ja mingiaeg järsult hingest kinni mõni sekund.
maxxx
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.11.2009 19:32 03
Peamine sõiduk: BMW 325i E36
Asukoht: Tartumaa Elva

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas maxxx »

3,5 bar peaks vast olema kütuse latis, 3,0bar peaks 2,0l mootoril olema
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas testivoitja »

Ei, mis jahe õhk. Ikka selleks, et MAF õiged andmed loeks. Aga kui MAF nii kuumaks läheb, siis see ei ole normaalne. Alusta selle vea likvideerimisega.
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas testivoitja »

Jah, seda küll(õhu tihedus), vastavalt sellele teeb aju ka kütuse segu, aga 90 kraadine nurk ennem MAFi tekitab vajalikud õhu keerised, et aru saada õigest õhu kogusest.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

testivoitja kirjutas:Ei, mis jahe õhk. Ikka selleks, et MAF õiged andmed loeks. Aga kui MAF nii kuumaks läheb, siis see ei ole normaalne. Alusta selle vea likvideerimisega.
diagnosti tegija ütles sama, et sellist asja pole veel näinud MAF tulikuum ja iat kõrge.
Mootor ikkagist originaal seisus .
Viimati muutis 50atmracing, 12.06.2015 09:05 49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

Kuno_T kirjutas:Miks sa selle teema siis tegid, kui diagnostik ütles, et asi on vale, miks sa "tuunid" mootorit kuuma õhuga, miks sa oskamatult kn-i junni kasutad?
Näinud küll neid koonustega kapotialuseid ja nendel pole seda probleemi tekkind (vähemalt näind nii), eelmisel "kahe poolesel" oli Samuti kohe MAF-i küljes ja pold probleemi.

Sellepärast saigi pandud ja originaali polnud võtta ennem oli 1.6 aistevahel.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

Kuno_T kirjutas:
Sellepärast saigi pandud ja originaali polnud võtta ennem oli 1.6 aistevahel.
Miks sa veel viitsid joru ajada, :)? Tee õige tehniline lahendus ja probleemide hulk tõenäoliselt hakkab kiirelt vähenema.

Lisaküsimus: kas sel mootoril on plokikaant õhemaks lihvitud ja kui palju? Üle 0,3 mm tehas seda teha ei luba. Kui seal juba 1 mm maha freesitud nagu vanadel asjadel kombeks, siis tuleks teine plokikaanetihend lisada või paksem panna, kui on valikus. Kui õhuvõtt korras ja detonatsioon jätkub, tuleb ka seda kahtlustada.
Olgu , proovin õhuvea ära sest külmastpeast käib nagu mõte.
Mootori poolepealt oskan niipalju öelda et tuli vanema inimese käest kellel auto põllule jäi seisma kuna kere mäda ja kütusetorud läbi ussitand temakäes oli auto 13aastat ja tihendit pole ta vahetanud.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas 50atmracing »

Kuno_T kirjutas:Info mõttes veel nii palju, et lahja seguga mootor nii lihtsalt ei detoneeri, kui rikkaga. Nii, et su teema pealkirja eeldus pole päris õige.
:lol: tagasi löögid sisselaskesse, ja valged küünlad. (Lahja segu)
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole

Postitus Postitas 50atmracing »

Kuno_T kirjutas:Nii ja naa. Küünal võib valgeks minna siis, kui on detonatsioon, kuid pole lahjat segu. Samuti, kui küünal liiga "kuum". Tagasilöök sisselaskesse- vastav nukkvõll valesti, klappide tihedusega probleem jne. Lahjendatud segu põletamist kasutatakse kõrgforsseritud mootoritel just detonatsiooni tõenäosuse vähendamiseks.

Sa, kui üritad oma motorit ca 100 kraadi siseneva õhuga "tuunida", ära rohekm detonatsiooni teemal peale võta, :P.
:lol: jälle targem
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole

Postitus Postitas 50atmracing »

" onclick="window.open(this.href);return false; just pilkasin sellist klippi ja kõrvaga kuulasin tal samamoodi vaevu läheb pöörde :D jokutab
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, kütusesegu lahja(detoneerib)

Postitus Postitas testivoitja »

Kuno_T kirjutas:Info mõttes veel nii palju, et lahja seguga mootor nii lihtsalt ei detoneeri, kui rikkaga. Nii, et su teema pealkirja eeldus pole päris õige.
Ikka vastupidi. Lahja segu just kutsub detonatsiooni esile. Liig rikastatud segu jahutab, aga samas võtab jõudu vähemaks. See siis bensiini mootorite puhul. Diisel põhimõtteliselt vastupidine.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 2.5 m50b25 non vanos, soojast peast jõudu pole

Postitus Postitas 50atmracing »

cold intake tehtud , muutis peale 100 kiirendust nii nagu peab.
kuid ikka kinni poob end ja sisselaskesse lööb.
Vasta