E46 tagasilla subframe eraldumine kerest, update

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

E46 tagasilla subframe eraldumine kerest, update

Postitus Postitas Ilves »

Kindlasti paljud e46 inimesed tunnevad huvi e46 tagasilla kanduri probleemi vastu, mis valdavalt 99/00 autosid on kimbutanud. Täna sain UM-st teada, et E46-l on tagasilla kanduri kerepleki moodulit uuendatud alates 07.03.2001. Realoem teatab, et lihtsalt on mingil ajal konstruktsoon uuendatud aga ei anna täpset kuupäeva. Ehk siis jutt käib nendest juppidest:

REPAIR PART, INSERT, REAR AXLE SUPPORT 41007030266 ENDED
REPAIR PART, INSERT, REAR AXLE SUPPORT 41117000246 $405.11

Hea uudis on see, et UM on ka eestis neid plekke välja vahetanud ja seda garantiikorras. Muuseas ka E36 kerega masinatel.

Ehk kui kellelgi tagasild hakkab lahti tulema on vähemalt teada, et UM võtab töö ilma suurema kärata ette.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Oeh kohe kergem hakkas. :D Mul 05/2001
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Aimar kirjutas:Oeh kohe kergem hakkas. :D Mul 05/2001
Pead lootma, et bmw töötab just-in-time tootmisskeemiga ja 2 kuu laovarusid ei olnud ;) Ilmselt siiski ei olnud.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Ilves kirjutas:
Aimar kirjutas:Oeh kohe kergem hakkas. :D Mul 05/2001
Pead lootma, et bmw töötab just-in-time tootmisskeemiga ja 2 kuu laovarusid ei olnud ;) Ilmselt siiski ei olnud.
Kui olid varud siis need visati minema (või lõppesid need 07.03.2001 otsa). Muidugi see on tootmiskuupäev (mitte see mis dokumentide peal kirjas on), VIN decoder peaks selle andma.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kas see jupp kinnitub poltidega auto kere külge või läheb vahetamisel keevitust vaja? Viimasel juhul pole vist roostekindlusest enam mõtet rääkida.
Sõidurõõm
Raxman
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.04.2006 13:14 10
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Raxman »

Kuna endal on kindel plaan lähiajal 99. aasta e46 soetada, siis tunneks veidi suuremat huvi selle va puruneda võiva tagasilla konstruktsiooni vastu.

Seetõttu oleksin tänulik, kui keegi oskaks viidata mõnd eelnevalt nimetatud probleemi käsitlevat interneti aadressi, soovitavalt koos illustratiivsete materjalidega.

Eriti informatiivne oleks aga kui mõni riskirühma kuuluva aastakäigu e46 omanik viitsiks enda auto tagasilla vastavast sõlmest pildi teha - viimane eeldusel, et see muidugi tehiliselt võimalik on.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Väikse mootoriga isenditel see probleem vist nii terav ei olnud?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

priitv8 kirjutas:Väikse mootoriga isenditel see probleem vist nii terav ei olnud?
e46 foorumis oli päris mitu 323 Ci-d millel sild hakkas alt ära kukkuma ja suht väikese kilometraashi pealt. Usas vist väiksema mootoriga ei müüdudki.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ilves kirjutas:e46 foorumis oli päris mitu 323 Ci-d millel sild hakkas alt ära kukkuma ja suht väikese kilometraashi pealt. Usas vist väiksema mootoriga ei müüdudki.
Einoh, euroopas müüdi ikka 4-silindrilisi ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:e46 foorumis oli päris mitu 323 Ci-d millel sild hakkas alt ära kukkuma ja suht väikese kilometraashi pealt. Usas vist väiksema mootoriga ei müüdudki.
Einoh, euroopas müüdi ikka 4-silindrilisi ka.
Muidugi müüdi, lihtsalt esimese otsimise peale euroopa foorumid ei hakanud silma.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ilves kirjutas:Muidugi müüdi, lihtsalt esimese otsimise peale euroopa foorumid ei hakanud silma.
316 ja 318 vist ei olnud riskigrupis.
Aga: ei ole just lühike jutulõim:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... genumber=1
Ja veel:
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... rbeugen%3F
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Krt ja mina mõtlesin et see oli kunagi vaid E36 325 jne võimsad mootorid probleem, et tagasild ära küljest rebitakse. Endal veel õnneks püsib aga kui juba nii uue mudeliga selline probleem siis hmm...
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Et 2002/04 4 silindrilisel ei tohiks vist tagasild enam omapäi jalutama minna?
;)
530d
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

Raivo kirjutas:Et 2002/04 4 silindrilisel ei tohiks vist tagasild enam omapäi jalutama minna?
;)
ah pole see nii hull midagi. pidasin isiklikult 2000 aasta e46 kupeed 323, mis oli toodetud 11.1999 ja mis osteti eestis esindusest 05.2000. kui mina auto 05 kevad ära müüsin, siis ostja kontrollis ja kangutas seda um´is - ei mingeid probleeme. seda kõike läbisõidul 80 t/km eesti teedel. selle ajaga vahetasin sillas vaid esimesed õõtsad (sest õõtsa puksid kulusid ära)
Kasutaja avatar
sass16
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 10.10.2004 15:26 52
Asukoht: Pärnu/Paldiski

Postitus Postitas sass16 »

Teemat mitu tundi lapatud siis E46 väiksematel R4 mootoritel sellist probleemi ei ole kurdetud. Suht hea artikkel Autobildis selle probleemi kokkuvõte: http://www.autobild.de/suche/artikel.ph ... el_id=5769 Probleem on siis 323, 328, 330, M ja suuremate mootoritega vähemalt kui vaadata postitusi sellest lingist: http://forum.e46fanatics.com/showthread ... 02&page=51


refereering: "The subframe is basically a couple of pieces of sheet metal stamped together. It's bolted together to the frame with some huge bolts. The problem is that the bolts are ripping through the subframe. Its probably just metal fatigue... very weak design" See peaks kõik ütlema. :o


Samasuguse probleemi lahendus küll E36-st aga siiski parajalt ülevaatlik: http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 4111225649 ja paranduskit E46-le (eespool juba oli) http://www.turnermotorsport.com/html/de ... TDR4675412 siin olevad pildid annavad hea ülevaate probleemi olemusest: http://www.turnermotorsport.com/html/ph ... 46sf.shtml
Muidumees aega surnuks löömas
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Kui ma nüüd bmwfans`ist kerekoodi järgi saan sellise vastuse:
Manufact. date : 2001/07

Siis või eeldada, et sellel ei kuku silda alt?
Kuna see vast ikka konkreetne tootmis aeg vast.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Ei oska keegi siis natuke enesekindlust süstida siin mulle?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Cert85 kirjutas:Ei oska keegi siis natuke enesekindlust süstida siin mulle?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?
Millisest autost üldse jutt käib?
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Jarlo kirjutas:
Cert85 kirjutas:Ei oska keegi siis natuke enesekindlust süstida siin mulle?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?
Millisest autost üldse jutt käib?
E46 330Ci

bmwfans annab kerenumbriga 07.2001

Aga bmw tegi muudatused 03.2001

Kas see bmwfans`is antud kuupäeva järgi võib 100% kindel olla, et sellel juba uuendatud tagasilla kinnitused.

Tänud! Cert85
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
T_Kuuda
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 18.04.2007 19:55 06

Postitus Postitas T_Kuuda »

Asi on lihtne, kui raam eraldub siis eraldub niikuinii. Kui istub kere küljes on hästi kui ei siis tuleb remontida. Kuupäevad siin ei päästa.
330xi
ronni
Huviline
Postitusi: 365
Liitunud: 09.05.2006 18:12 37
Asukoht: Kiviõli-Tallinn

Postitus Postitas ronni »

ZoojaPuhur kirjutas:
Raivo kirjutas:Et 2002/04 4 silindrilisel ei tohiks vist tagasild enam omapäi jalutama minna?
;)
ah pole see nii hull midagi. pidasin isiklikult 2000 aasta e46 kupeed 323, mis oli toodetud 11.1999 ja mis osteti eestis esindusest 05.2000. kui mina auto 05 kevad ära müüsin, siis ostja kontrollis ja kangutas seda um´is - ei mingeid probleeme. seda kõike läbisõidul 80 t/km eesti teedel. selle ajaga vahetasin sillas vaid esimesed õõtsad (sest õõtsa puksid kulusid ära)



Tuli ka minu e36 325i-l tagasild alt ära ja 5kuud peale seda kui Valdek tagsilda igale poole painas ja ütles, et 3-4 aastat, siis võib sild alt kukkuda, et võid midagi välja juba mõelda.Paraku üks kiirendus e39-ga ja sild oligi alt läinud.See, et UM-is võis kõik korras olla, aga üks korralik kiire käiguvahetus mis sillale sellise väändepunkti annab ja ongi olemas....
Bayer 325tds 95a.
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Hirmujuttu ajate.
Kas väikse mootoriga E46-l on konstruktsioon teine (tugevam) või ei ole nendel autodel see mureks sellepärast, et nende autodega ei väänata silda nii jõuliselt?
Aga kui ikka korralikult mitu üritust ringrajal pigistada?
Enda omaga on UM-s küll mitu korda käidud, kuid spetsiaalselt ma pole palunud seda asja vaadata. Kas peaks muretsema?
Shook
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10.01.2008 10:28 31

Postitus Postitas Shook »

Palju selle parandus eestis maksma läheb :?:
Viimati muutis Shook, 10.01.2008 22:32 23, muudetud 1 kord kokku.
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

kas UM vahetab kogu asja garantii korras omade kuludega, isegi siis, kui masinal garantiid enam ei ole? 99a on suht vana juba ju.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Shook kirjutas:Palju selle parandus eestis maksma läheb, ja kas siis on sild tugevam :?:
Tuttaval läks e36 325-l koos tööga(difri alt võtmine jne.) ja keevitusega kusagil 3-4000.(päris täpset summat ei mäleta :oops: ) Kui aga endal võti käes püsib ja enne kõik alt ära kisud, ning keevitaja juurde viid, võid ka 1000 kr. hakkama saada. E46 kohta ei oska kommenteerida, kuigi mis seal ikka nii erinev olla saab.
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

kuid kas see läheb garantii alla, isegi siis kui masin on 99a? Olen kuulnud ka seda, et kui suudad piisavalt asja ajada, siis BMW tehas pidavat pool kinni maksma, kuid see on kõigest jutt mis oli vist kusagil ajakirjas
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Shook
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10.01.2008 10:28 31

Postitus Postitas Shook »

Kas see mitte ainult saksamaal ei olnud :arrow:
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

no kui sa suudad eestist ära ajada asja, siis pidavat nad nii ka hüvitama. Kuid kui kellelgi juhtub siis võib ju proovida, et kas nad aitavad sind või ei.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Olen vist jutte lugenud nii üht, kui test. Kus ühel oli nõus hüvitama poole, kellelgi 0% ja kellelgi täielikult. Ei mäleta, kust lugesin, vb nägin unes :lol:

Aga samas see vist väga levinud remont ei ole UM`is. Sest kui käisin ~3 kuud tagasi pärimas, et kuidas on nendel e46`tel tagasilla kinnitustega, kas palju neid remonditud? Siis vastati:" Kas on selline probleem e46, et ei ole teadlik".

Aga eks nad nüüd ole täiustanud oma teadmisi, sest kui käisin nüüd 24punkti testil ja küsisin, et kas nad ka avastavad, kui see tagasild seal kaduma hakkab, siis osati kohe vastata: "Aaa, et see e46 tagasilla probleem".

Jutt pikk ja mõte s**t

Aga peaks aega leidma ja kohe minema küsima, et mis nad vastavad sellele seal UM`is. Sest kui Saksas katab selle remondikulu esindus, siis nad ei saa eitada fakti, et see pole nn tüüpviga ( kui seda selleks nimetada saab).

E: vead
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Vasta