1. leht 1-st

e30 nelikvedu

Postitatud: 28.09.2015 21:13 46
Postitas tar112
Tere soetasin endale e30 325ix mis tehtud 2.7 strokeriks 178 kw kuid oroginaal nelik ei pea kuidagi vastu ja sooviks teada mismoodi siis originaali tugevamaks teha või mille uuema oma alla panna mis sobiks.

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 28.09.2015 21:33 24
Postitas eero
MIs sul seal täpsemalt alla siis annab? Sama asi/asjad korduvalt või erinevad kordamööda?

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 28.09.2015 22:27 36
Postitas tar112
Hetkel esimene vasak pooltelg , siis üks inimene rääkis et vahekast ei pea vastu ning esisilld pidi järele andma suht kergesti

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 28.09.2015 22:32 39
Postitas toivoku
Olen kuulnud,et tehakse e34 neliku peale ümber, pidavat veidikene vastupidavam olema.

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 28.09.2015 22:50 00
Postitas tar112
toivoku kirjutas:Olen kuulnud,et tehakse e34 neliku peale ümber, pidavat veidikene vastupidavam olema.
Oskad ehk öelda ka mis ümber tegemist vajab ?

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 28.09.2015 22:55 18
Postitas toivoku
tar112 kirjutas:
toivoku kirjutas:Olen kuulnud,et tehakse e34 neliku peale ümber, pidavat veidikene vastupidavam olema.
Oskad ehk öelda ka mis ümber tegemist vajab ?
kõik seemis katki läheb ju :D. Eks ikka pannakse vast e34 vahekastist kuni pisidetailideni välja, ise pole kunagi teinud ja täpselt ei tea.

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 28.09.2015 23:12 25
Postitas eero
tar112 kirjutas:Hetkel esimene vasak pooltelg , siis üks inimene rääkis et vahekast ei pea vastu ning esisilld pidi järele andma suht kergesti
Ma lootisn saada huvitavat infot, mis katki läheb ix-i jõuülekandes. Veovõlliotsa purunemine pole mingi ime. Esimesed veovõllid lähevad ka täitsa originaalseades ix-idel katki, sest need on kõigil ca 25 aastat all ja kui katki lähevad, siis päris uusi keegi alla ei pane, sest pole alternatiivse hinnaga võtta.

Esimesest postist võis mulje jääda, nagu iga kuu või nädal või üle päeva midagi katki läheks ja enam ei suuda. Nüüd paisatab, et siiski päris nii pole ja esimene ja täitsa tavaline ix-i rike on tabanud. Mida paanitseda? Üks inimene rääkis?! Vaheta oma veovõll ära. Neid on kasutatuna suhteliselt väikse raha eest saada ja sõida edasi ja hädalda siis, kui päriselt ka mittemiski vastu ei pea.

KIndlasti lähevad asjad katki ka eelkõige siis, kui neid lõhkuda, mitte mõistusega kasutada. A'la asfaltil neli ratast ringi lasta, jms. Ära lõhu meelega ja küll kestab. Paremini kindlasti, kui moodsamad neliveod.

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 29.09.2015 06:54 15
Postitas tar112
eero kirjutas:
tar112 kirjutas:Hetkel esimene vasak pooltelg , siis üks inimene rääkis et vahekast ei pea vastu ning esisilld pidi järele andma suht kergesti
Ma lootisn saada huvitavat infot, mis katki läheb ix-i jõuülekandes. Veovõlliotsa purunemine pole mingi ime. Esimesed veovõllid lähevad ka täitsa originaalseades ix-idel katki, sest need on kõigil ca 25 aastat all ja kui katki lähevad, siis päris uusi keegi alla ei pane, sest pole alternatiivse hinnaga võtta.

Esimesest postist võis mulje jääda, nagu iga kuu või nädal või üle päeva midagi katki läheks ja enam ei suuda. Nüüd paisatab, et siiski päris nii pole ja esimene ja täitsa tavaline ix-i rike on tabanud. Mida paanitseda? Üks inimene rääkis?! Vaheta oma veovõll ära. Neid on kasutatuna suhteliselt väikse raha eest saada ja sõida edasi ja hädalda siis, kui päriselt ka mittemiski vastu ei pea.

KIndlasti lähevad asjad katki ka eelkõige siis, kui neid lõhkuda, mitte mõistusega kasutada. A'la asfaltil neli ratast ringi lasta, jms. Ära lõhu meelega ja küll kestab. Paremini kindlasti, kui moodsamad neliveod.
Tõesti on see mu esimene nelik ming tõesti pooltelg on väike mure , aga vahekast ja tagumine differ on juba natukene suurem mure kuna kasti pole kuskilt eriti saada , ammu otsin juba ,
üks pakkus mulle vahekasti kaas käigukastiga , aga minuarust tahab liiga palju saada teades et vahepral lähevad raginaga käigud sisse .

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 29.09.2015 10:30 31
Postitas toivoku
taga diffriga vaevalt midagi juhtub.

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 29.09.2015 15:18 08
Postitas eero
Mina sõidaksin edasi ja muretseks siis, kui päriselt ka asjad juhtuma hakkavad. Ja räägiks siis siin teistele ka, mis juhtus, miks ja mis sai.

Äkki ei juhtugi midagi. Äkki üks mees ei teadnud asjast midagi ja samamoodi arvas ainult, et see 170-midagi-kW tohutu lõhkuja on?

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 29.09.2015 17:46 29
Postitas tar112
eero kirjutas:Mina sõidaksin edasi ja muretseks siis, kui päriselt ka asjad juhtuma hakkavad. Ja räägiks siis siin teistele ka, mis juhtus, miks ja mis sai.

Äkki ei juhtugi midagi. Äkki üks mees ei teadnud asjast midagi ja samamoodi arvas ainult, et see 170-midagi-kW tohutu lõhkuja on?
Pooltelg juba läks ja rääkis selline mees kes pani endale mingi muu neliku alla , oli ostnud juba valmis süsteemi et pane ainult alla ,
Ja kangemat nelikut tahaks ikka alla panna kuna väike mõte käib läbi , et turbo vahele lükata.
Ning minu mäletamist mööda ma mäletan et küsimus oli mis sobib või kuidas originaali tugevamaks ehitada saaks

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 29.09.2015 21:56 06
Postitas lynx
retsept kuidas e30 ix-id kestma saab
https://www.youtube.com/watch?v=Xwl8gIDG4uA

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 29.09.2015 23:17 59
Postitas eero
OK. Sheeri siis ka edaspidi, mis ära teinud oled, et teemal jumet oleks. On huvitav teemapüstitus iseenesest.
Aga muidu soovitus asjalikuma esmamulje jätmiseks edaspidi, siis teema algatusse võiks oma enda huvides eos ausa ja kõvatamata info panna. Antud juhul siis see, et (1) sinu auto varal on liialdus öelda, et
tar122 kirjutas:oroginaal nelik ei pea kuidagi vastu
sest tegelikult nagu välja tuleb polegi sul peale loomuliku kulumise midagi juhtunud ja
(2) turbopaigaldamise soovunelmast pole silpigi.

Re: e30 nelikvedu

Postitatud: 30.09.2015 12:07 13
Postitas tar112
eero kirjutas:OK. Sheeri siis ka edaspidi, mis ära teinud oled, et teemal jumet oleks. On huvitav teemapüstitus iseenesest.
Aga muidu soovitus asjalikuma esmamulje jätmiseks edaspidi, siis teema algatusse võiks oma enda huvides eos ausa ja kõvatamata info panna. Antud juhul siis see, et (1) sinu auto varal on liialdus öelda, et
tar122 kirjutas:oroginaal nelik ei pea kuidagi vastu
sest tegelikult nagu välja tuleb polegi sul peale loomuliku kulumise midagi juhtunud ja
(2) turbopaigaldamise soovunelmast pole silpigi.
Turbotamisesy pole juttugo jah kuna siin küsisin nõu ja tean ka et xi jupid tunduvalt kallimad kui tagaveo omad, aga eks ma mingiaeg teen ka autost teema mis on ja mis edasi hakkab saama , hetkel panen ta varajasse talveunne ära ja hakkan ehitama , suur pluss et mootoris väga palju juba tehtud ja kere ka täiielikult taastatud ning mais oli kap remont mootril.
Proge aju oleks vaja kuskilt saada ja siis uus kast saksast vaja trllida diiz korras