1. leht 1-st

E36 pöörded kõrged ja äkilisus kadund

Postitatud: 12.05.2006 20:44 04
Postitas fisher07
autoks siis 320i 92a ja pöörded on nagu liiga kõrged ja äkilisust või sellist õiget tõmmet ka ei ole.5 käiguga 100ga sõites pöörded 3000 ja natuke peale.asja tundja ei ole aga veits palju nagu.ja bensiini rüüpab ka palju.äkki viga lambdas,või kas see mõjutab pöördeid niipalju.thx

Postitatud: 12.05.2006 20:51 09
Postitas Kairi
Nässus sidur mõjutab ka pöördeid ja tõmmet suhteliselt palju.... :roll:

Re: E36 pöörded kõrged ja äkilisus kadund

Postitatud: 13.05.2006 22:34 01
Postitas truumu
fisher07 kirjutas:5 käiguga 100ga sõites pöörded 3000 ja natuke peale.....äkki viga lambdas,või kas see mõjutab pöördeid niipalju
:shock: :shock: :shock:
Ei ole veel kuulnud, et lambda ülekannet mõjutaks...

Postitatud: 14.05.2006 20:33 49
Postitas Ceed
kui pöörded liiga kõrged kiiruse ja käigu kohta siis sidur läbi.

Postitatud: 14.05.2006 22:59 23
Postitas Leho
millised on siis norm põõrded e36 2.0`il 100 km/H sõites ?

Postitatud: 14.05.2006 23:19 28
Postitas xX320Xx
mul ka e36 2.0i ja pöörded ongi 100km/h nati üle 3000

Postitatud: 14.05.2006 23:20 29
Postitas Leho
nu siis peaks asi olema ok sest mul kah on nii :)
see kõigenaljakam et 318 e36 kah põõrded 3000 ringis kuigi mootorivalemid on r4 ja r6

mu vanal autol on r4 85 kw ja tollel 100 km/h oli aint 2500 rpm :)

Postitatud: 15.05.2006 09:03 45
Postitas marek555
Sai ka enda 320i tahhokat jälgitud, 100 km/h kuures näitas mul ikka alla 3000 rpm, pöörded on kusagil 2800 juures.

Postitatud: 15.05.2006 10:54 45
Postitas Kairi
losto kirjutas:nu siis peaks asi olema ok sest mul kah on nii :)
see kõigenaljakam et 318 e36 kah põõrded 3000 ringis kuigi mootorivalemid on r4 ja r6

mu vanal autol on r4 85 kw ja tollel 100 km/h oli aint 2500 rpm :)
Bemm hakkabki õieti edasi minema u 3000 pöörde juures ;) Algul mõtlesin ise ka, et mis müsteerium see on, aga näe- tuli välja, et nii peabki olema :)

Postitatud: 15.05.2006 12:09 49
Postitas meph
Alla 2.5 liitristel mootoritel E36 puhul on all 3.46(või oli 3.45) ülekanne, nendega ongi 100km/h juures rpm kusagil 3000.

2.5, 2.8 ja M3 puhul on ülekanne 3.15, ja siis 100km/h on rpm umbes 2500.

Postitatud: 15.05.2006 18:37 29
Postitas Leho
meph kirjutas:Alla 2.5 liitristel mootoritel E36 puhul on all 3.46(või oli 3.45) ülekanne, nendega ongi 100km/h juures rpm kusagil 3000.

2.5, 2.8 ja M3 puhul on ülekanne 3.15, ja siis 100km/h on rpm umbes 2500.
ja palju need diffrid maksavad :D?

edit jälgisin kah uuesti oma tahhot ja oli kah alla 3000 siiski :)

Postitatud: 15.05.2006 22:34 14
Postitas Karol
losto kirjutas:
meph kirjutas:Alla 2.5 liitristel mootoritel E36 puhul on all 3.46(või oli 3.45) ülekanne, nendega ongi 100km/h juures rpm kusagil 3000.

2.5, 2.8 ja M3 puhul on ülekanne 3.15, ja siis 100km/h on rpm umbes 2500.
ja palju need diffrid maksavad :D?

edit jälgisin kah uuesti oma tahhot ja oli kah alla 3000 siiski :)
No kui selle alla saad, siis veel bensiini kulu ei lange. Asi nimelt selles, et sellele ülekandele jääb juba lahjem moto nõrgaks. 2,5 motodel on muidugi veel see eelis,et neist paljudel on piiratud libisemisega differ (LSD).Minul on 130-ga sõites /5. käik/ 3000 pööret.

Postitatud: 15.05.2006 23:38 49
Postitas meph
Selles sa eksid. E36'tel on suhtkoht vähestel all LSD differ.

Postitatud: 28.07.2008 17:28 32
Postitas OnYks
Ei hakka uut teemat tegema, niiet küsiks siin :roll:

Nimelt täna otsustas autol pöörded jamama hakata. Lihtsalt heast peast pöördeid alla 1300 ei lase. Tühikäigul pöörded kõiguvad 1300-1500 vahel. Ühendades õhulugeja korras lahti siis väljasuretamise vms asemel paneb tuurid pöhja, nagu vajutaks gaasi.
Siis käik sees ja ise võtad pedaalidelt jalad ära liigutab ise autot edasi, mitte ei sure välja :?

Autoks 318i 95 a mootor.

On võimalus, et siduri töösilinder teeb sellist jama? Kuna autot kokkupannes sai käigukastilt ta korra lahti lastud ning ots jäi kuhugile kinni ja tõmbas selle pleki ära eest. Sai kokku tagasi pandud, kuid kas võis võimalus jääda, et on läbi ikkagi?

Lambad eriti ei usu, et see sellist jama teeks :?

Postitatud: 28.07.2008 18:48 09
Postitas darkie
tühikäigu mootorit pole proovinud puhastada? äkki see jukerdab. :roll:

Postitatud: 28.07.2008 19:21 36
Postitas OnYks
darkie kirjutas:tühikäigu mootorit pole proovinud puhastada? äkki see jukerdab. :roll:
Tühikäigumootor on korras ning puhastatud, ning järelt ära võtta kõigutab sama körgelt pöördeid. Kõik on sama.

Postitatud: 28.07.2008 19:26 23
Postitas darkie
aga õhu need voolikud kõik terved, oled vaadanud? mul endal oli ka mingi 2 kuud tagasi sama jama et tuuritas ise koha peal, siis oli 2 kummist voolikud omadega õhtal.

Postitatud: 28.07.2008 19:45 34
Postitas OnYks
darkie kirjutas:aga õhu need voolikud kõik terved, oled vaadanud? mul endal oli ka mingi 2 kuud tagasi sama jama et tuuritas ise koha peal, siis oli 2 kummist voolikud omadega õhtal.
Homme ülevaatama. Ei julgegi krt vaadata, ei tea, mis veel välja tuleb lõpuks :lol:

Just enne käisin vaatamas ja kohe andis, kui auto käima panin ja tööle juhipoolse tule sees olevad ccfl rõngad otsad :cry:

Postitatud: 29.07.2008 15:07 32
Postitas OnYks
Tundub, et viga leitud.
Siduri töösilider lekib. sai uuesti lahti võetud ja ära puhastatud, kuid pikka eluiga tal enam pole. Hetkel küll enam ei tilgu aga kõik tihendid on katki äärtet sa see metallist ümmargune asi, mis edasitagasi käib on suht kulunud. See oli ka asi, mi pani pöörded kõikuma, eriti, kui sidurit vajutasid.

Palju selline jupp maksta võib uuena ja ka kasutatuna 318i-le?