K: Mis BMW mootorid sobivad BMW318i-le(markeeringud lisatud)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
cocliosttro
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
Asukoht: Tallinn

K: Mis BMW mootorid sobivad BMW318i-le(markeeringud lisatud)

Postitus Postitas cocliosttro »

Need on mu automootori markeeringud.Oskab keegi neid lugeda?Ja teab öelda mis markeeringuga mootrid mu BMW-le sobivad.(ilma et peaks hakkama kõike ümber vahetama?)
1 markeering on M40
ja
2 tehase markeering on 184E1
Millise markeeringuga mootorid peaksid sobima BMW318i-le(92aasta)
Pean silmas mootoreid mis vähemalt 2.5 või kõrgemad.
I'd rather die on foot than live on knees!
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Vahetama ei pea eriliselt midagi kui paned sama M40.
Aga kui paned muu mootori peale (sinu puhul näiteks 2,5L) siis siis enamvähem kogu kapoti alune lähev vahetusse, pluss juhtmed, pluss aju, pluss sidur, väljalase, jne jne
E30 316i ´90, E34 518i ´95
cocliosttro
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
Asukoht: Tallinn

mis hinnast me räägime muidu?

Postitus Postitas cocliosttro »

Oskad öelda mis hinnas see ümbervahetus tulla võib?

10 tuhat?15 tuhat?
Kui osta kasutattud mootor.

Või tõesti tuleb odavam auto müüki panek ja uue ost?

Mure selles,et 1.8 on liiga lahja mu jaoks.
Või lahendab selle mure turbo?
Viimati muutis cocliosttro, 18.05.2006 12:40 32, muudetud 1 kord kokku.
I'd rather die on foot than live on knees!
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Helista Valdekule!
Räägi temaga täpsemalt.
www.hot.ee/impulss

Ta iga nädal tõstab paar mootorit ringi.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Sinu puhul on kõige mõttekam vana maha müüa ja uus osta. Kui ise suurt ei tee ja ei tea, siis läheb kogu asi päris palju maksma.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
cocliosttro
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
Asukoht: Tallinn

...

Postitus Postitas cocliosttro »

probleem lihtsalt selles, et mul on suvekummid ja veljed mis on õe omad.Ja ta tahab neid tagasi saada.Seega kui auto müün peaksin ka uued kummid ostma.(need originaal võrguga BMW veljed on olemas)
ja auto ustepolstritesse ja ustese on augud seespool tehtud kuhu firmas Skival pannakse mulle 4 uut võimast kõlarit ja 2 suurt kõlarit taha akna juurde pluss pineer autoraadio mis kaa suht kallis.(kogumaksumus koos tööga 15 tuhat.)
Ja uued tuled olen kaa autole ostnud ja peale last panna.
Tulede õige hind (esimesed paar koos suundadega) on 5000 ma sain nad muidugi odavamalt.
Ja täna õhtul saan auto kätte remondist.(veermiku täis remont.)Esimesed amordid,puksid,rooliotsad jne.
Seetõttu ma arvan, et kui müün siis põlen.
Auto sain kätte 22 tuhandega.Selle eest oleks saanud kindlasti rohkem.Auto on 92aasta oma.
IS mootor peaks vabalt sinna istuma aga kui tahan 2.5 siis pean vist palju ümber muutma.Aga ma sellepärast nii palju ei põegi.Sest nende 2.5 hinnad on kaa kuskil 40 kanti ja nendel ju asjad kaa mineku peal ja siis peaks otsast alustama selle veermiku remondi ja muusikaga.
Ja ma tegin autole kindlustuse ka pooleks aastaks veel.Sain tuttava kaudu nappilt aga siiski.Auto asukohaks on saaremaa pandud kuigi sõidan taga tallinnas ja elan tallinnas.Hinna vahe oli trastiline.
Kui saaks 10-16 tuhandega hakkama vahetaks ma mootori ümber.
I'd rather die on foot than live on knees!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Kergema mootoriga auto vedrustus ei ole mõeldud raskema mootori jaoks ehk nende eluiga jääb nagunii normaalsest lühemaks.
Kui auto on tavaline igapäevasõiduk, siis ei ole mõtet vahetada. Hobiautode puhul nagunii raha ja aega ei loeta ning seal võib kõike teha, nii kuidas fantaasia lubab.
Mõelda seda, et teen auto korda, panen ka suurema mootori ning kui aasta-kahe pärast müügiks läheb, keevitan need summad müügihinnale otsa, ei ole mõtet. seda investeeritud raha nagunii tagasi ei saa. hävid rohkem kui praegu.

Kõige lihtsam on muusika ja tuled ära võtta ning auto turuhinnaga maha müüa. 2,5 puhul ei piisa ainult mootorist. loe kasutaja meph'i teemat ja saad enamvähem aimu kui palju juppe ja tööd on vaja.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Mina soovitan müüa maha see ja siis osta 2,5 kui soov. 40 eest saad väsinud 2,5 kuhu paned kindlalt vähemalt veel 10 kohe sisse.
Kui ümber ehitama hakkad siis peale mootori ja kõige sinna juurde kuuluva, vahetada tuleb veel kogu veermik jne. Ise tehes läeb tunduvalt kallimaks kui osta komplektne 2,5. Turbo saaksid ehk alla 100 000.- omale ka :roll: Soovitan uurida kodanik Meph teemat oma autost. Ehitas temagi 1,6 põhjale 2,5. Pikk teema ja põhjalik ülevaade kõikidest esinenud probleemidest. Summagi oli ära märgitud mis autole kulutataud ja see ei olnud enam kaugeltki 5 kohaline :cool:
Jõudu.
Kasutaja avatar
bam
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 19:21 58

Postitus Postitas bam »

mõttekam jah see maha müüa ja osta 325,kui selle 318 jamama jakkata,läheb kalliks.päris 40 jah korraliku eriti ei saa aga praegu suht korralik auto24-s 36 kilo.ise 2,5-ga väga rahul :D
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

tahsin ka oma 318i-le is mootorit peale panna ehk siis 103kw :)
Mootori aju ja juhtmestikku hind umbes 15k ainult. aga 2.5L mootoril tuleb osta ka käigukast, sidur, tagasild, pidurid, vedrud, amordid jne jne jne.... Ehitus on m6ttetu.
Vasta