E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
fgth
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20.01.2016 19:02 28

E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas fgth »

Olen selle teema kohta juba palju uurinud internetist ning nüüd hakkab vist pilt ette tulema aga küsin üle kas keegi on samasuguse müstilise isendi otsa sattunud.

Nimelt analoog nuppudega (pliidi nuppudega) ilma kliimata 1993a e36-l ei tööta salongi ventilaator ühelgi tasemel. Enne salongiventilaatori vahetust aga tahtsin kindlaks teha, et ega reostaat läbi pole, lisaks sellele, tundub, et miski tõmbab aku kotti, seega on veel üks põhjus, miks reostaati kontrollida.

Internetis räägitakse siilist, ka FSU:

Pilt

Ja resistori pakist:

Pilt

Ja mingist vedrudega takistist:

Pilt


Kõik need (üks nendest) peaksid asuma vasakpoolse rooliga isendil gaasipedaal lähedal


Vaatasin üle ja mina ühtki sellist jubinad pedaalide juures ei näinud.

Täna aga leidsin sellise teema, kus tüüp inglismaalt väidab, et mõnedel enne 1994 e36 isenditel võib olla mingi neljas variant sellest takistist, nimelt selline (ja temal on see juhipoolel, ehk meie mõistes kõrvalistuja poolel):

BMW varuosa kood: 83904329
Samas neid on kahe erineva tootja poolt, nii Siemens, kui Behr

Pilt

Pilt

Pilt

Link teemale: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92 ... ck-t67144/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kas kellelgi on see tuttav teema või mitte? Ma pole veel kõrvalistuja jalgealust lahti kiskunud, et seda kinnitada.
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas butek »

Ühes foorumis räägitakse et see siil on kindalaeka taga
Z0ne
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
Peamine sõiduk: E46 "M3D"
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas Z0ne »

Päris gaasipedaali juures ta ei asetse, rohkem keskkonsooli taga.
Pilt
Pildil küll tegu e34'ga, kuid hetkel paremat pilti ei leidnud.
Kasutaja avatar
eXceed
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 20.09.2011 23:00 52

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas eXceed »

Suure tõenäosusega leiad sa 93aasta autolt kõrvalistuja poolt sellise nagu eelviimasel ja üle-eelviimasel pildil. Tõmbad välja ja pistikust lahti ja ongi käes. Kergesti märgatav ja kergesti eemaldatav, 4 juhet läheb külge. Kindalaegast või midagi laiali lammutama ei pea, jääb rohkem ikka keskele ahju juurde. Enamvähem samas kohas mis eelmise postitaja pildil, ķüll aga kunde pool
fgth
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20.01.2016 19:02 28

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas fgth »

leidsin kundepoolt selle reostaadi yles, aga kahjuks oli mul asendusreostaat teise firma toodang, ja need ei yhildu. kui kellelgi leidub töökorras BEHR markeeringuga reostaat, siis võite teada anda
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas Roland325 »

Proovi liigutada ventikat (kapoti alt). Mul ühele poole liigutades hakkas tööle korraks, ehk siis mootori harjad olid läbi. Nii sain kindlalt vähemalt teda, milles viga. Kui teeb samamoodi, siis on teada, et võib mootori vahetada ja lõpetada nende reostaatide testimise :)
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas darkie »

Kui pole veel kusagilt saanud, siis mul vedeleb üks Behri oma.
fgth
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20.01.2016 19:02 28

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas fgth »

Tänud pakkumast ja kaasa mõtlemast, reostaati juba sai proovida vahetatud, ja abi ei olnud.

Sain mootorile ligi ning see käib suhteliselt kehvalt ringi ja krigiseb ka.

Kas see tähendab, et mootor õhtal?
Kas keegi oskab kirjeldada, mida tuleks teha selleks, et mootorit otse aku pealt proovida käima tõmmata?

Samuti kui kellelgi on pakkuda antud mootorit, võib teada anda:
Orig. kood: 64118390434 (BEHR)

Pilt
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas darkie »

Peaks ringi käima ikka vabalt. Mootoriga vist oli see asi ka, et saad Siemensi oma ka panna, st. ainult pistik erinev.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas Roland325 »

Siis ikka mootor läbi (laager, harjad vms.). See õnneks ilma kliimata variant ehk enamikel kolmestel sama mootor ja saada lademetes. Võta varuosa rubriik lahti ja otsi esimene ilma kliimata E36 varuosadeks ja sealt saadki.
fgth
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20.01.2016 19:02 28

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas fgth »

Nii, olen vahepeal jõudnud puhuri mootori ära vahetada ning paar päeva kõik töötas aga eile hakkas selline pull pihta, et ventikas töötab ainult max asendis (4ndas). Enne puhuri vahetust sai üks kasutatud reostaat ka ostetud, mis ei olnud küll sama tootja oma aga istus ilusti pessa, proovisin sellega, ikka sama probleem, on sellise sümptomi puhul muud võimalus kui see reostaat?
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas darkie »

Ikka reostaat siis peaks olema, sest 4. aste ongi otse.
fgth
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20.01.2016 19:02 28

Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)

Postitus Postitas fgth »

Sain kiirelt eile probleemile lahenduse kui sain sõbralt hoopis sellise reostaadi:

Pilt


Kujult hoopis teine, aga istus ilusti pesasse ja nüüd jälle kõik neli puhuri astet töötavad
Vasta