m20b25 klapiklõbin

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

m20b25 klapiklõbin

Postitus Postitas raul123 »

kas klapiklõbin on halb-kahjulik? kuhu misasi täpselt vastu klõbiseb? nukk vs nookur? Kas nuka ja nookurite vahetusest on alati abi?

tänan ette tänades
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

võib aidata ka lihtsalt reguleerimine.
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raul123 »

klapid said nädal tagasi reguleeritud, sisse 20 välja 25. Enne oli sisse 15 välja 20 või midagi nii.. ja ei klõbisend
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

lase vanad vahed tagasi panna ;)
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raul123 »

siis pole nagu jaksu enam niipalju ;)
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

m20b25 sisselase 0,25 ja väljalase 0,25 külmalt! soojast peast läheb vahe väiksemaks.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Erm... kas sa tuled praegu väitma, et suuremate klapivahedega on mootor võimsam või? Hihi... naljatilk :)
truumu

Postitus Postitas truumu »

hanzvonkazak kirjutas:soojast peast läheb vahe väiksemaks.
Pakun, et suuremaks...
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

hanzvonkazak kirjutas:
soojast peast läheb vahe väiksemaks.


Pakun, et suuremaks...
lihtne füüsika ju-> soojast peast metall paisub ja vahe muutub väiksemaks st. kui külmalt väheke klõbiseb siis soojast peast kaob see ära.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raul123 »

The Bentley Manual lists the correct valve clearance at 0.30mm (0.012in) with the engine hot, or 0.25mm (0.010in) with the engine cold. In this case, the engine is cold, so I adjust using a 0.25mm feeler gauge.

..ehk siis sisselase kah 25 teha, siis vaatab edasi mis saab
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kindalsti ei tasu unustada, et liiga väike klapivahe kõrvetab klapi ära.
On ennegi nähtud klappe mis on regullitud väiksemaks, et mootor vaiksem oleks.
Mercedes EQS 450+ 2022
truumu

Postitus Postitas truumu »

hanzvonkazak kirjutas:lihtne füüsika ju-> soojast peast metall paisub ja vahe muutub väiksemaks st. kui külmalt väheke klõbiseb siis soojast peast kaob see ära.
Mitte ainult klapp ei soojene...
Terasel ja alul erinev soojuspaisumis koeff.

Ja vahe peab olema täpselt 0,25 siis võimsust kõige rohkem
Kui vahe liiga suur, on täituvus kehvem, liiga väike vahe ei lase klapil sulguda, langeb kompressioon...
Aga pigem las nati klõbisevad, kui on kahtlaselt vait
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raul123 »

tänud, lähipäevil siis kaan maha ja sisselaset modima
lynx
Huviline
Postitusi: 693
Liitunud: 16.02.2003 10:45 03
Asukoht: Lääne-virumaa

Postitus Postitas lynx »

Ei tasu ka unustada seda et klappide otsad kuluvad ajapikku nõgusaks ja siis ei ole võimalik enam kaliibriga neid vahesid normaalmõõtu saada. Niiet klapid tuleks ikka uued osta või siis otsad siledaks lihvida.
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Postitus Postitas taarm »

No mul ilmselt ka klapid klõbisevad, kuid regulleeriti ära, kuid ragin ikka sees, äkki siis viga selles, et klappide otsad on nii kulunud.
BMW= Sõidurõõm
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kõige esimesena kuluvad ära nookurid
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

meph kirjutas:Erm... kas sa tuled praegu väitma, et suuremate klapivahedega on mootor võimsam või? Hihi... naljatilk :)
Jah, sest klapi kiirendus avanemisel on suurem, segu tõmmatakse paremini silindrisse.

M20-l soovitatakse 0,30 mm klapivahed. Õige jutt klapiotste nõgususe kohta: vahe saab ebatäpsuse tõttu suurem.
Sõidurõõm
truumu

Postitus Postitas truumu »

Huvitav, kas keegi kasutab bemmi jaoks ka indikaatorkellaga rakist(nagu vanasti oli siksi jaoks müügil)? :roll:
Sellega saaks ju päris täpse tulemuse?
Vasta