Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuna olen võhik kogu masinduse alal siis mõtlesin et pöördun oma muredega siia
Mureks siis selline asi et ükspäev lõi sinna kus need õlikastikesed on käivitamisel mingi kella ettte, näitas nagu oleks kolmveerand 12 ...Et mis see tähendab siis? Õlivahetust soovib kaldun ise arvama. Tänasel käivitamisel lõi veel ka sellise sõna nagu " inspection " sinna samusesse. Kontrollides õlitaset oli kõik normaalne. Et kas järsku on mingi muu õli mida vahetada on vaja? roolivõimuõli on ka OK. andurid ütlesid üles vms? Õlivahetuse tegime ka valdeku juures ca 2 kuud tagasi ja sõitnud ka niipalju nüüd ei ole...
Autoks 2.5 e36
Ette tänades
Will
Viimati muutis Knockswill, 12.06.2006 21:58 11, muudetud 1 kord kokku.
Piduriõli jaoks on ajus ajaline intervall, mis ei sõltu läbisõidust, selle pärast võib suvalisel hetkel inspectioni põlema lüüa. Samas oleks mõistlik ajust korra veakoodid välja lugeda, järsku on midagi imelikku toimunud.
Kas õlivahetusintervall sai valdeku juures ikka ära nullitud peale mootoriõli vahetust? Palju selle kahe kuuga läbisõitu tulnud on?
Kell süttib korra 2 aasta tagant (Inspection II) ja selle nullimine käib õlitulede nullimisest eraldi. Muus osas on Mephi jutt õige, see peab meelde tuletama nii pidurivedeliku vahetust kui ka suuremat kontrolli.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mootoriõli vahetati koos mootoriga ära ja kõik asjad said nullitud
Läbisõit ca 4000 km.
Kuskohas ma neid veakoode uurima hakkan? truumu ja patrik ainult?
Aitäh sellegi infi eest meph ja priitv8
Vigu? no otseselt nagu vigu ei ole aga see inspection ja kellaaja märk on häirima hakanud kuna varem seda ei olnud
Aga kui mõni õlipaak tühi on ja miskit kokku jookseb siis seda ka ei tahaks nagu
Võib teema lukku panna
Olin ennem tööl ja ei olnud aega lugeda piisavalt foorumit ning sellepärast tõstatasingi küsimuse. Vabandust kui pahameelt tegin