BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Taurik
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 12.03.2016 17:02 53
Peamine sõiduk: BMW 318I
Telefon: 53034888

BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Taurik »

Selline asi, et peab siis uue Disa klappi autole seotama, kuna vana on omadega läbi. Probleemiks aga ei leia just enda mootorile õiget. On 1.8L mootorile üldse see klapp või peabki sinna mõne suurema mootori oma või vanema sisse panema ?
Kõik netilehed läbi otsitud, kuid õiget ei leia. Ei taha just esinduses ka 250€ selle eest maksta.
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2086
Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Chris_P »

Ebay.
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

1,8 motol on jah ainult temale sobiv klapp.6 silindristel on oma.ebays on neid suht vabalt saada.aga kui me räägime m43 mootorist siis tegelt on ta 1,9.seda motot kasutati kuni 2000a k,a.edasi tuli vist n47,ehk ma saan siis aru et sul auto tegelt toodetud 2000a kui m43 moto või alates 2001 kui n47 moto.puht huvist küsin mis ära lagunes kuna nendel väga harvad juhud üldiselt kui disa klapp alt veab?see rohkem m52-m54 teema.tegelesin kah just hiljuti sama probleemiga ja jõudsin korralikult nende teemasse süüvida et mis ja kuidas mis motodel.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas patrik »

Pane kood, mul peaks üks vedelema
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Taurik
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 12.03.2016 17:02 53
Peamine sõiduk: BMW 318I
Telefon: 53034888

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Taurik »

pole maha võetud see, ainult lahti ühendatud. Alles eile sain teada mis autol viga, kuid ise midagi väga ei jaga ning alles õpin. Tuttav kohalik BMW mehaanik oli üle vaadanud ja maha võtnud ning läbi vaadanud, mingid plastmast jullad olid ära kulunud ning undas nagu siga aia vahel.
Taurik
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 12.03.2016 17:02 53
Peamine sõiduk: BMW 318I
Telefon: 53034888

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Taurik »

Tarmo_N kirjutas:1,8 motol on jah ainult temale sobiv klapp.6 silindristel on oma.ebays on neid suht vabalt saada.aga kui me räägime m43 mootorist siis tegelt on ta 1,9.seda motot kasutati kuni 2000a k,a.edasi tuli vist n47,ehk ma saan siis aru et sul auto tegelt toodetud 2000a kui m43 moto või alates 2001 kui n47 moto.puht huvist küsin mis ära lagunes kuna nendel väga harvad juhud üldiselt kui disa klapp alt veab?see rohkem m52-m54 teema.tegelesin kah just hiljuti sama probleemiga ja jõudsin korralikult nende teemasse süüvida et mis ja kuidas mis motodel.

Tegelt ole tõesti ta 1895 cm3 ehk pmst 1.9 mootor ja 87 KW.
mariovtt
Huviline
Postitusi: 599
Liitunud: 25.01.2012 19:20 21
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tõrva

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas mariovtt »

Keegi teab, mis on veel võimalikud sümptomid, mis DISA klapiga võivad esineda? Mõtlen just, et kas igasugused mootori poomised, kakkumised võivad ka esineda?
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

Ei saa selles disa klappi süüdistada.klapp põhjustab jõu kadu keskmistel pööretel.katkumised poomised tulenevad lahjast segust.bentsu vähe õhku palju või vastupidi.kuskilt rabab lisaöhku või ei anta piisavalt kütet.õhumõõdik brake cleaneriga puhtaks.igatsugi filtrid vahetada.kütuse surve üle vaadata.karteri tuulutus torud peavad olema terved ja lamda anduri korrasolekus veenduda.see nõuab küll juba diagnosti.aga diagnostiga alati kõige mõistlikum alustada.
mariovtt
Huviline
Postitusi: 599
Liitunud: 25.01.2012 19:20 21
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tõrva

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas mariovtt »

Tarmo_N kirjutas:Ei saa selles disa klappi süüdistada.klapp põhjustab jõu kadu keskmistel pööretel.katkumised poomised tulenevad lahjast segust.bentsu vähe õhku palju või vastupidi.kuskilt rabab lisaöhku või ei anta piisavalt kütet.õhumõõdik brake cleaneriga puhtaks.igatsugi filtrid vahetada.kütuse surve üle vaadata.karteri tuulutus torud peavad olema terved ja lamda anduri korrasolekus veenduda.see nõuab küll juba diagnosti.aga diagnostiga alati kõige mõistlikum alustada.
Tähendab probleem esineb külma mootoriga, et käivitus ja kui kohe sõitma hakata siis 2000 pöörde kandis nagu pooks ja kakuks samal ajal. Kui aga lasta kohapeal käia, et temperatuur sinise alast välja läheb siis probleemi pole. Täiesti töösoojast peast ei ole samuti probleemi tähendanud. Toimub see poomine ainult temperatuuri sinise alas. Diagnostis sai käidud, mõlemad lambdad korras, bensufilter on uus, õhufilter uus, õhulugeja viga ei andnud, erinevad lõdvikud ja voolikud ka visuaalselt üle vaadatud ja probleemi ei tähendanud. Ise mõtlesin veel küünlad ka ära vahetada, et ehk viga selles. Küünlaid muidu kontrollides olid kõik 4 ilusad kohvipruunid nagu peab. Mootor iseenesest käib nii vaikselt, et pole kuuldagi. Pöörded samuti ei kõigu.
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

aa ok siis on sinuomal sama mure nagu minu 323ci et katkub külmalt just 1000-2000rpm piires ja lõpetab ära kui soojaks läheb.mina olen kah kõiksugu asju vahetanud aga abi pole.minuoma teeb seda asja senikaua kuni lisaõhu pump töötab.ja ei tee seda igapäev,vahest teeb vahest mitte.küünalde vahetus ei aita.läksin ka niikaugele et kiskusin sisselaske kolle maha ja korralikult kokku tagasi aga abi polnud.siiamaani pole ka mina asjale lahendust leidnud.mina tegin disa korda ja ei tolku miskit.ise arvan et seda põhjustab miski lamda mis oleks nagu korras aga tegelt pole.
mariovtt
Huviline
Postitusi: 599
Liitunud: 25.01.2012 19:20 21
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tõrva

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas mariovtt »

Tarmo_N kirjutas:aa ok siis on sinuomal sama mure nagu minu 323ci et katkub külmalt just 1000-2000rpm piires ja lõpetab ära kui soojaks läheb.mina olen kah kõiksugu asju vahetanud aga abi pole.minuoma teeb seda asja senikaua kuni lisaõhu pump töötab.ja ei tee seda igapäev,vahest teeb vahest mitte.küünalde vahetus ei aita.läksin ka niikaugele et kiskusin sisselaske kolle maha ja korralikult kokku tagasi aga abi polnud.siiamaani pole ka mina asjale lahendust leidnud.mina tegin disa korda ja ei tolku miskit.ise arvan et seda põhjustab miski lamda mis oleks nagu korras aga tegelt pole.
Jah, kusjuures koguaeg ei tee tõesti ja kohati tundub nagu sõltuks ka ilmast. Hakkas ta sellist pulli tegema suht järsku. Eks näis ja peab ta siis veel kuhugi diagnosti viima :)
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

minuoma mingeid veakoode ei näita.hakkas kah tegema järsku.see jõnksutamine tähendab muidugi et segu jääb külmalt lahjaks.tsekkasin endaomal ka küttepumba,surved ja pihustid üle koos filtri vahetusega aga kasu null.kavatsen nüüd lamdad kriitilise pilguga üle käia.tehas soovitab vahetada lambdasid 100tm pealt et probleeme vältida.minu auto läbisõit 128tmiili.annan teada kui probleemile jälile peaks saama.
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

nii vahetasin endaomal mõlemad enne kat i lamdad ära ja auto nagu uus.kumbki vana veakoodi ei näidanud.samas avastasin et mõlemad olid mingid universaalsed lamdad mille kohta räägitaksegi et tavaliselt need ei toimi korralikult.panin mõlemad bosch originaalid ja hoopis teine asi.nüüd jookseb muretult punasesse välja.enne muutus kuidagi jõuetuks üle 4000rpm ja külma mootoriga ei katku kah enam.olen nüüd nädala jagu katsetanud ja ei mingit muret.tahaks loota et nii ka jääb.esialgu olen rahul või niirahul kui bensukaga olla saab.lihtsalt teine auto on diisel volvo ja bemmil pole volvo vastu midagist panna.d5 volvo litsub muretult eest ära.tundub et 2,5 125kw kupee bemm on ikka lahja.vägisi kisub mõttesse et torkaks 2,8 vahele.vahetus ei tohiks ju keeruline olla kuna m52 2,5 erineb m52 2,8 ainult el gaasiklapi poolest.
Viimati muutis Tarmo_N, 20.05.2016 23:00 59, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2086
Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Chris_P »

2.8 142kw ja sinu 2.5 125kw on mõlemad m52tub.
M54 2.5 141kw ja 3.0 170kw.
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

jap sul õigus.m54 on jah 3,0.mis oleks siis mõttekam?arvan et zf 5-hp 19 ei pea 3,0 väändele vastu ja ka differ võib lahjaks jääda.väga suurt ümberehitust ei tahaks ette võtta.kui juba teha siis panustaks 2,8 peale.väänet on tal ju rohkem kui 141kw 2,5.
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2086
Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Chris_P »

5hp19 kannatab 300nm ja 2.8 toodab 270nm. Seega asi niigi viimase piiri peal.
Afaik siis sõltuvalt mootorist on ka kastides mõned erinevused.
Zf katalooge pisut uurinud. Turbiinides on erinevus kindlastI ja mõningates internal juppides kah. Eeldan et suurematel pisut tugevam sisu.

Oma 323ci saad pmst 141kw'ks kui m54b30 sisselase ja remap teha. B30 väljalase peaks ka sobima ja kaasa aitama. Säästmaks kasti , peaks softiguru piirama nm käiguvahetustel alla 300.

Differ vaevalt lahjaks jääb. Kui ma Diffri tööst õigesti aru olen saanud siis sinu ülekanne tagab parema kiirenduse?
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

m54 sisselase ei anna suurt miskit kui kaan portimatta.samas tegin juba enda kaanel selle töö ära koos väljalaskega.vanosed on veel üle käimatta aga need ei tee ka mingit häält.128t miili kellal.jah all on ikka 3,46 differ.otsustasin tulevikku silmas pidades seda mitte vahetada.see minu mootor peaks siis 245nm välja andma ja 270 pole just palju juurde.ega koguaeg tald põhjas kah sõida,vahest tahaks nats äkilisemat.kasti pärast väga ei muretse.tegin ka sellel õli vahetuse kuigi välja tuli suht puhas õli.
Kasutaja avatar
marek555
Huviline
Postitusi: 2898
Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
Asukoht: Tartu

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas marek555 »

Tarmo_N kirjutas:m54 sisselase ei anna suurt miskit kui kaan portimatta.
Annab ja ikka päris korralikult, vähemalt 2.8 mootorile :cool:
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

vähe uut infot.ka lamdade vahetus ei aidanud selle külmalt jõnksutamise vastu.täna hommikul jõnksutas siis üle pika aja jälle.huvitav oli see et panin käima ja sõitis hästi.sõitsin 50m ja jätsin auto seisma.seisis umbes 1h ja peale seda hakkas hullusti jõnksutama.
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2086
Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Chris_P »

Pump vana? Tootlikus mõõdetud?
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

tootlikust ei ole tõesti mõõtnud.mõõtsin lati survet sõidupealt.ka täisgaasiga kiirendades ei lange alla 3,5bar.sellest järeldades peaks tootlikus hea olema.vaatasin tookord ka pumba enda paagis üle.käib ilusti vaikselt.filter ilusti puhas ja midagi ei leki.
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

tsekkasin täna diagnostikaseadmega laivis mootori andurite erinevaid näitusid ja sattusin huvitavale asjale.sissevõetava õhu temp muutub väga pika toimega ja sooja mootoriga püsib koguaeg 70-85c juures.ka anduri jahutamine brake cleaneriga ei andnud tulemust.kas tasub uskuda diagnost seadme näitusid?käisin ka nüüd külma mootoriga asja uurimas ja jälle huvitav avastus.külma mootoriga näitab sissevõetava õhu tempi 143c.testisin andurit ka testriga ja tundub toimivat.ehk tester näitab takistuseks 4,75 ja soojenedes läheb 5 ja rohkema peale.igaks petteks tellisin ka uue anduri,polnud väga kallis.vahemärkuseks et 25c juures peab anduri takistus olema 4 k oomi.
Viimati muutis Tarmo_N, 31.05.2016 18:28 05, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

temp anduri vahetus ei andnud kah miskit.otsustasin piiluda klapikambri kaane alla.nagu arvata oli ootas ees täielikult surnud tihenditega vanosed ja kuna kaane tihend kippus kah nats lekkima sai asi ette võetud.kaanetihend oli kiviks muutunud ja kivistunud ja siis murdunud kummitükid vedelesid kah igal pool.imelik et kuigi vanose tihendid on täielikult surnud siis mingit häält vanosed ei teinud.vahetusega saab igaüks hakkama.tasub panustada jah nende vahetusse.tihendid nii surnud et kolvi ja seina vahelt paistis enam-vähem valgus .õnneks polnud midagi ära rikkunud.10 eur tihendi komplekti eest ja läheb kokku tagasi.klapikambri kaane tihend nats kallim-17eur.igatahes odav remont.loodetavasti lõpetab ka jõnksutamise kuna inetrnetis väiteti kah et m52 moto kipub külmalt jõnksutama kui vanosed ei toimi.pole küll kursis kas 1,9 motol on kah vanos-sed.kui on siis kannatab kah viga sealt võibolla otsida.
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E46 318i 2001 DISA klapp

Postitus Postitas Tarmo_N »

nüüd on küll ideed otsas.ikka jõnksutab.huvitav jälle et siis jõnksutab alati kui auto päikesekäes seisab.muidu oli paar päeva ok ja nüüd jälle sama jama.võtsin eile ka pihustid maha ja lasin tagurpidi läbi.sealt ei tulnud küll miskit.isegi mitte mingit sodi.jõnksutab küll vähem aga ikkagi.soojalt pole mingit muret,käib ilusti siledalt ja liigub vist kah nii nagu see pensakas peaks liikuma.jube palju powerit läheb selle aut kasti pärast kaduma.kui kohalt kiirendada siis liigub suht norm,kui aga sees juba näiteks 3käik siis tuleb täielik poweri puudus.volvo võtab 3 käiguga kõvasti pressides veel peaaegu rattagi ringi,bemmiga sõites jääb mulje nagu oleks kapoti all 1,5l 2,5 asemel.saadana käru.pole enne ka sellise kooslusega bemmi polnud.viimane bmw mis oli oli 530 diisel manuaal kastiga mis oli sigahea.liikus igast asendist vahet pole mis käiguga.siin jäi silma siis selline masin,mõtlesin et prooviks jälle bensakat vahepeal aga see oli suur viga.muidu masin ilus sile,heade lisadega ja mis peamine ROOSTETTA.aga jutt jutuks äkki viitsib mõni targem kah sõna sekka õelda.niipalju mainin ära et mootori poolepealt ühtegi veakoodi ei näita.eelnevates postitustes kirjas ka kõik mis tehtud ja vahetatud.
Vasta