1. leht 1-st

E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 04.08.2016 10:47 29
Postitas Veltz
Tere mootoriks M50B20vanos 93a aju sooviks panna bosch 402 lõpuga. Originaalis on Siemens 5wk9 002. Ms40.1. Plaanis vanos ära kaotada ja paigaldada non vanos nukad m50b25 mootorilt sisselase ja pihustid on juba küljes. Kas sellel on väga ponti vb keegi on teinud ja oskab kommenteerida. Peal on bosch juhtmestik ülejäänud andurid on bosch peale õhulugeja ja lamda. Nii on olnud koguaeg.
Video ka YouTube avarustest kuidas keegi on käima ajanud kunagi nii " onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 06.08.2016 23:34 05
Postitas J_V
Milleks vanos ära kaotada?
Miks see 402 aju parem on?
Kuidas sul bosch juhtmestik ja siemensi aju?
Ei anna see b25 sisselase sellel mahlapakil midagi.

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 07.08.2016 08:58 20
Postitas Veltz
Pihustid ja sisselaske vahetasin korraga siis oli vähe märgatav. Kasutan autot jäärajal ning sooviks natuke jõudu juurde saada ja hea oleks kui saaks erksamaks natuke. Ma pole oma prääguseid nukkasid ära mõõtnud kuid eeldan et b25 on suurema tõusuga.



viewtopic.php?f=56&t=247917&hilit=2.0+mootor+300" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 07.08.2016 09:22 48
Postitas J_V
See bosch juhmtestik ja aju küll mõttetu seal, lase parem ära chippida oma praegune ms40.

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 07.08.2016 10:32 18
Postitas phyl
Veltz kirjutas:Tere mootoriks M50B20vanos 93a aju sooviks panna bosch 402 lõpuga. Originaalis on Siemens 5wk9 002. Ms40.1. Plaanis vanos ära kaotada ja paigaldada non vanos nukad m50b25 mootorilt sisselase ja pihustid on juba küljes. Kas sellel on väga ponti vb keegi on teinud ja oskab kommenteerida. Peal on bosch juhtmestik ülejäänud andurid on bosch peale õhulugeja ja lamda. Nii on olnud koguaeg.
Video ka YouTube avarustest kuidas keegi on käima ajanud kunagi nii " onclick="window.open(this.href);return false;
Kui sul on tõesti mootor, mis kasutab siemens MS40.1 aju, siis see tõesti kasutab boschi elektroonikat, mis läheb kokku siis M50B25tu 413 lõpuga ajuga. (mototronic 3.3.1)

Küll aga kui sa tahad kasutada mototronic 3.1, ehk siis 402 lõpuga aju, siis see on teine maailm juba ja seda halvas mõttes. Non vanosel on andurid teised, nukkvõlli andur teine, väntvõlli andur teine, lambda teine, õhulugeja teine, veetembi andur teine jne.

Ka on tänu anduritele raud teine, ehk siis väntvõlli dämper on teise ehitusega (drigger wheel on teise 0 punktiga ja peaaegu 1kg raskem), nukkvõlli anduri plekk on teine jne, on neid väikseid muutusi.

Mina sinu asemel ei näpiks aju ega ka elektroonikat. Kui tahad vanost minema visata, viska, aju ei arva sellest mitte midagi (veakood on ajus sees, kuid jõudlust ei mõjuta see absoluutselt), M50B20 või B25 sisselaske nukad peale pannes, on tavaliselt masinad paremini liikuma hakanud.
PS, kui vanose juhtmestikuga tahad kasutada nonvanose nukkvõlle, siis nuka anduri pleki pead spetsiaalse tellima, toote kood: 11 31 1 730 506. Frosist tuleb nädalaga ära. Minu käest saad ka kui on huvi.

B25 sisselaseke kolle, milleks? Orginaal B20 kollektorist voolab ühest pordist 300cfm-i läbi. Arvad, et mootor suudab selle potentsiaali ära kasutada?

Wideband lamda külge kruvides näed kas on mõtet pihusteid vahetada või mitte.

Jõudu juurde tahad, siis ega midagi muud ei olegi teha, kui mootor tehniliselt korda, nonvanose sisselaske nukad peale, kati delet + 60mm otseläbi summuti ja chip. (chip lööb siis tavaliselt orginaalidel +7 kraadi süüdet ja wot-i peal on segu ka rikkam tänu pikemale pihustus ajale ja piiraja on siis 7000+ rpm-i.)

Kui tahad rohkem, siis B25 või B28 on õige valik. Rahaliselt kõige mõistlikum

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 07.08.2016 10:36 09
Postitas phyl
Veltz kirjutas:Pihustid ja sisselaske vahetasin korraga siis oli vähe märgatav. Kasutan autot jäärajal ning sooviks natuke jõudu juurde saada ja hea oleks kui saaks erksamaks natuke. Ma pole oma prääguseid nukkasid ära mõõtnud kuid eeldan et b25 on suurema tõusuga.



viewtopic.php?f=56&t=247917&hilit=2.0+mootor+300" onclick="window.open(this.href);return false;
Mida teemas ei ole maintud on see, et mootoril on tegelikult M52B25 plokikaan ka.

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 07.08.2016 20:51 25
Postitas Veltz
Jutt konkreetne ja arusaadav. Chip oleks mõistlikum kui 413aju ehk chip annaks rohkem jõudu? Kas M50B20 ja M50B25 nukad sama kraadi ja tõusuga? Mootoril ise ressursi on esimeses 5 silindris kompresoon 15.5 ja 6ndas 16 Bar. Cati pole ning taga suht tühi b25 paun. Korraliku sumpa ehitus ka plaanis koos b28 väljalaske kolletega. M20 hooratas peaks erksust andma ning siis tuleb peaülekanne ka aeglasem.

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 07.08.2016 21:00 30
Postitas ooDDoo
2,8 ja 2,0 väljalaskekollektorid on ju m52 mootori peal samad. mis sellest vahetada.

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 07.08.2016 21:32 16
Postitas Veltz
ooDDoo kirjutas:2,8 ja 2,0 väljalaskekollektorid on ju m52 mootori peal samad. mis sellest vahetada.
2.8 plekk kolded. Ka sama? Kaalult ikka kergemad kui muud pol.

Re: E36 tahaks teha swapi mootori aju vahetusega.

Postitatud: 07.08.2016 21:35 16
Postitas toivoku
Veltz kirjutas:
ooDDoo kirjutas:2,8 ja 2,0 väljalaskekollektorid on ju m52 mootori peal samad. mis sellest vahetada.
2.8 plekk kolded. Ka sama? Kaalult ikka kergemad kui muud pol.
sama jah, vanal m50nel olid malmist.