1. leht 1-st

e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 06.10.2016 11:23 21
Postitas Tsakk
Tere, sooviks uurida sellist asja, kas E91, 2.0d, 120kw, tuleb karteri põhja eemaldamiseks terve sillatala alla lasta, või saab niisama kätte?

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 06.10.2016 22:35 03
Postitas Volum
Tegelikult peaks niisamagi kätte saama, aga töö muutub palju lihtsamaks, kui sa silda pisut alla lased.

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 11.10.2016 09:01 36
Postitas jaant
Tere, kuidas teema areneb? Mul seisab sama teema ees - õlipunn hakkas niisama ringi käima.

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 11.10.2016 17:48 40
Postitas Tsakk
Pole veel hetkel tegelema jõudnud hakata, aga püüan reedel sellega tegeleda, täna jõudis saksast alles uus põhi kohale ka. Eestist pole kuskilt romulast lihtsalt saada, ning vaevalt et nad töötava mootori küljest müüa tahavad, ning pakuti ainult originaali 440.- :D, saksast koos saatmisega tuli 130 euri.
Katsun autost varsti teema ka teha, siis saab pikemalt pilte ja muud möla

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 29.10.2016 22:16 05
Postitas joosep
olen sama asja teinud e90 2,0bensiini motol, mina lasin ka sillatala allapoole (u 10cm tuleb alllapoole ja jääb amortide otsa rippu) natuke muterdamist on seal aga midagi keerulist iseenesest pole

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 29.10.2016 22:21 32
Postitas ttsys
Ega ei olegi midagi keerulist, kui mitte mainida, et sillageomeetria on vaja pärast reguleerida.

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 08.11.2016 23:08 54
Postitas joosep
ttsys kirjutas:Ega ei olegi midagi keerulist, kui mitte mainida, et sillageomeetria on vaja pärast reguleerida.
miks reguleerida??? koos sillatalaga lased kereküljest lahti ja pärast samamoodi tagasi. esisillas saab nagunii ainult kokkujooksu reguleerida

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 09.11.2016 00:17 53
Postitas ttsys
Seda ei pane enam täpselt tagasi. Uuri TIS.
Lisaks sillageomeetria vajab nagunii regulaarset hooldusseadet nii, et ei ole koht millega koonerdada.

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 09.11.2016 07:30 11
Postitas teet82
joosep kirjutas:esisillas saab nagunii ainult kokkujooksu reguleerida
Paljudel autodel reguleeritaksegi külgkallet sillatala nihutamisega paremale-vasakule, poltide augud on nii palju suuremad. Kui sillatala kinnitub neljast nurgast ja ainult kaks polti lahti lasta, siis ei pea uuesti reguleerima, kui kogu sild lahti lasta, siis tuleks ka reguleerida.

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 09.11.2016 14:13 10
Postitas joosep
no ma ei tea kas keegi ajab seal 1/10mm paika, sillatala poltidest küll ei reguleerita sillageomeetriat (e90/91) vb on autosid millel tehakse seda? TIS ütleb ka et kindlasti tuleb vahetada karteri poldid aga olgem ausad-paljud meist seda teevad???

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 09.11.2016 14:16 16
Postitas joosep
ttsys kirjutas:Seda ei pane enam täpselt tagasi. Uuri TIS.
Lisaks sillageomeetria vajab nagunii regulaarset hooldusseadet nii, et ei ole koht millega koonerdada.
see muidugi õige et regulaarselt vaja veermiku kontrollida ja vajadusel remontida/reguleerida

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 09.11.2016 14:21 32
Postitas ttsys
Elementaarne, et sinna läheb uus tihend ja siis ka uued hex poldid, mingi 20tk. Ainult kooner jätab need tööd tegemata / ei vaheta hex polte.

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 09.11.2016 17:53 05
Postitas teet82
joosep kirjutas: sillatala poltidest küll ei reguleerita sillageomeetriat
Ma ju kirjutasingi, et paljudel autodel, ega BMW E90 pole ainuke auto maailmas. Näiteks VW-AUDI saab sentimeetrites seda tala liigutada.

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 26.12.2016 23:10 39
Postitas joosep
teet82 kirjutas:
joosep kirjutas: sillatala poltidest küll ei reguleerita sillageomeetriat
Ma ju kirjutasingi, et paljudel autodel, ega BMW E90 pole ainuke auto maailmas. Näiteks VW-AUDI saab sentimeetrites seda tala liigutada.
Mis siia teemasse puutub VW/Audi sillaehitus????

Re: e91 karteripõhja eemaldamne

Postitatud: 26.12.2016 23:57 55
Postitas teet82
Kui sillatala ei fikseerita mingite tihvtidega üheselt kere külge või kinnituspoldi mõõt pole sajandiku pealt sama sillatalas oleva auguga, siis ei saa sillatala kunagi samamoodi tagasi nagu see enne oli. Kui oled märganud, siis sillastendis reguleeritakse minutite mitte kraadide täpsusega, järelikult loevad ka kümnendikud sillatala kinnitamisel. Kui TIS ütleb, et tuleb reguleerida, siis järelikult tuleb, või oled sa targem BMW inseneridest?