vesi l2ks keema,jooksis ka v2lja.mis juhtus radikaga? aidake

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

AARE530 kirjutas:Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
Aga kuidas saab kõige paremini kontorllida kas termosidu korras v mitte?
Külmalt käib vabalt ringi ja soojastpeast on jäigem vedu järgi?ühesõnaga kui sooja mootoriga õnnestub vent peatada siis sidur täitsa otsas?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Jep, kui ikka on nii, et saad juba lausa käega venti kinni hoida ja mingit takistust sooja mootoriga ei tunne, no siis pole küll enam teha midagi :roll: Selle termosiduri tööpõhimõte ongi selles, et siduri sees olev õli reguleerib vastavalt mootori temperatuurile siduri jäikust. Mis seal sees on, seda ma küll täpselt ei oska öelda kahjuks. Kui uut sidurit vaja peaks olema, siis Eero pakkus väga hea hinnaga uut termosidurit :)
lehepoiss
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 06.05.2006 23:26 44

Postitus Postitas lehepoiss »

Suured tänud, siis teengi nii, et liimin selle lõhki löönud mõra testimise jaoks kokku, kallan testvett sisse ja õhutan asja ära. Eks annan siis siin ka teada, kuidas asi läks...
CITROEN C5 2005
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

AARE530 kirjutas:Jep, kui ikka on nii, et saad juba lausa käega venti kinni hoida ja mingit takistust sooja mootoriga ei tunne, no siis pole küll enam teha midagi :roll: Selle termosiduri tööpõhimõte ongi selles, et siduri sees olev õli reguleerib vastavalt mootori temperatuurile siduri jäikust. Mis seal sees on, seda ma küll täpselt ei oska öelda kahjuks. Kui uut sidurit vaja peaks olema, siis Eero pakkus väga hea hinnaga uut termosidurit :)
Tead ma täna kohe huvipärast proovisin kätega peatamist ja oh üllatus vabalt saan seisu jätta ja no vägaväga vaevu hakkab tasapisi uuesti keerlema,vahest ei taha üldse hakata peale käega seiskamist,lükkan näppudega uuesti hoo sisse! :roll:
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Postitus Postitas darkie »

nuh, siis termosidur oma töölepingu lõpetanud, kahjuks. tavaliselt nad siis peetis, kui on õlised, st, mahlad seest väljas ja siis kutu.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

freddy21 kirjutas:
AARE530 kirjutas:Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
Aga kuidas saab kõige paremini kontorllida kas termosidu korras v mitte?
Külmalt käib vabalt ringi ja soojastpeast on jäigem vedu järgi?ühesõnaga kui sooja mootoriga õnnestub vent peatada siis sidur täitsa otsas?
Vähemalt käisin kontrollis ja ventdi sidur korras,agaaa paisupaagis heitegaasi lõhnad sees :cry: Ettenähtust tiba suurem surve kuid veel mittemidagi hullu!Aga kohekohe tihend minemas :cry:
lehepoiss
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 06.05.2006 23:26 44

Postitus Postitas lehepoiss »

Minul on asi praegu siis seal maal, et liimisin radika ajutiseks lahenduseks kinni, dest. vee sisse, õhutasin ära ja kõik tundub ilusti korras olevat. Mingit erilist rõhu tekkimist ma küll ei märganud - kuumalt muidugi oli vähesel määral. Termosidur tundub küll läbi olevat, sooja mootoriga pidasin ventika näppudega kinni :P
CITROEN C5 2005
Vasta