E46 eripärad (andke nõu)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Postitus Postitas Hornet »

Tagadiffer on vaja maha võtta tagumise puksi vahetuseks.
Kummimatid haisevad jah esimestel nädalatel päris hästi.
`93 525i M50
Kasutaja avatar
Pleiks
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 05.12.2006 02:12 00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pleiks »

Edasi sõites püsib temperatuur st näidik kenasti normipiires.


Samas olen täheldanud, et teemaks olev mootor eritab üldse suhteliselt palju soojust (vähemalt võrreldes mõnede 4 silindrilistega).

Loodan, et mootor läheb ka talvel sama hästi soojaks.[/quote]

Mindki pani see imestama... kuid 2,8 täpselt samamoodi 1-2km saavutab tunduvalt üle sinise mootori temperatuuri!
BMW 2,8l....142kw.... Play
Raxman
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.04.2006 13:14 10
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Raxman »

Küsimus järgmine:
Kuna juhi põrandamatil on gaasipedaali juures kannaga auk sisse kulutatud, oleks vaja uut originaalmatti.

Oskab keegi anda head vihjet, kust võiks leida e46le juhi salongimati, soovitavalt kummist? (UMi ei ole mõtet pakkuda ... kui siis vaid koos teadaoleva hinnaga).

Samas pakutakse ka alternatiivseid kummimatte konkreetsetele markidele ja mudelitele ~400 eeki terve komplekt, kuid kas need mitte haisema ei kipu?
aise: just täna ostsin terve ringi kummimatte UM´st ja autos on sihuke kummik üleval arvan, et kaob ajapikku ära see lõhn
Sai ka enda sõidukile ühest tuntud autotarvikute ketist uued kummimatid soetatud. Kokkuvõttes pean tunnistama, et olen oma ostuga ülimalt rahul. Miks? Hind oli mõistlik, matid on konkreetse mudeli jaoks st sobivad täpselt (lisaks on olemas kinnitusaugud) ja kõige huvitavam - need ei haise.

Põhiteema (müts käiguvahetusel) koha pealt nii palju, et olen sarnaselt mõnele eelkõnelejale ka ise sellega täitsa ära harjunud. Samas ilmselt kevadel kavatsen selle siiski korda saada.

Lisaks veel üks uus teema/küsimus: paar korda on peale sõitmist ja süüte välja keeramist armatuuris jäänud põlema kollane õlikannu tuli (ülal tahhomeetri ja spidomeetri vahel). Samas õli on varda järgi täitsa normis (külmalt) ja järgmise õlivatuseni peaks ka veel pikk varu olema. Kas tegemist võiks olla miski anduri anomaaliaga?
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Kasutaja avatar
Tarmo_K
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 02.08.2006 11:57 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo_K »

Kui see kollane õlituli jääb põlema, siis see tähendab, et õli ikka vähe on. Mul endal see ka olnud, panin juurde ja kõik ok. Punaseks läheb siis, kui asi juba kurjaks kisub.

No minu ostetud kummimatid terve ring UM-ist suurt ei haise, natukene on tunda. Tagumised tunduvad ainult tiba lühikesed olema aga ju siis nii peabki olema. Velüürist originaalid on igatahes suuremad.
Endine BMW omanik
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Punane õlikannu kujuga tuli on õlirõhk ja kollane on õlitase.
Kui kumbki neist süttib sõidu ajal, on asi paha ja tuleb kohe seisma jääda ja mootor seisata.
Kui kollane süttib peale mootori seiskamist, kuulub viga kategooriasse "kontrolli niipea, kui võimalik".
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

UM-ist öeldi õli kadumise kohta nii, et kui tuli läheb põlema siis mine ja osta 1 L sama mis me sisse panime, kalla sisse, kork peale ja edasi!
Et pidi olema täpne ja konkreetne teema.
Sõidu ajal peaks ka see tuli siis ju põlema...
Relax
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 22.01.2006 17:20 08

Postitus Postitas Relax »

Kas kellelgi on siin veel e46-ga õli kadumisega probleeme?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Relax kirjutas:Kas kellelgi on siin veel e46-ga õli kadumisega probleeme?
mis mootor?
Raxman
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.04.2006 13:14 10
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Raxman »

Lisaks veel üks uus teema/küsimus: paar korda on peale sõitmist ja süüte välja keeramist armatuuris jäänud põlema kollane õlikannu tuli (ülal tahhomeetri ja spidomeetri vahel). Samas õli on varda järgi täitsa normis (külmalt) ja järgmise õlivatuseni peaks ka veel pikk varu olema. Kas tegemist võiks olla miski anduri anomaaliaga?
Tõe huvides märgin uuesti ära, et mootoriõli on varda järgi kontrollides igati normis ja seda ka külma mootori korral. Seega minu auto KOLLASE ÕLIKANNUGA märguanne, mis on paar korda peale sõitmist ja SÜÜTE VÄLJA KEERAMIST põlema hakanud, kuulub pigem teemasse "elektroonika anomaaliad". Vähemalt seda arvan mina.

Üks varasem sarnase teemaga arutelu BMW foorumist:
.http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=

Üks samasisuline teema ka e46 fanaatikute foorumist:
Here's another problem reported by Lorenz:
After somewhat hard driving, I'd pull into my garage and turn off the car. The oil can light on the dash (the one that turns red during the power-on self test, i.e. when you turn the key from off into position II) would turn *yellow* and stay on for about 20-30 seconds. This is after I turned the car off and removed the key. Putting the key back in and turning it into position II, then removing the key, would turn the oil light off immediately.

This was due to the fact that my oil level was slightly low. Driving the car hard probably caused some of the oil to be distributed in the engine, and the oil sensor found a "low oil level". Topping up the oil (under warranty at the dealer) fixed the problem.

NOTE If your oil light comes on while driving the car (it did not in my case), the manual says to PULL OVER AND STOP DRIVING IMMEDIATELY to avoid engine damage.

Link eeltoodud teksti algallikale:
http://www.e46fanatics.com/faq/faqs.php

Tarmo_K: No nüüd sai siis lõpuks see puks vahetatud. Puks ise ei maksnud midagi...aga tööraha UM-is......aia .
Eelnevas postituses unustasin küsimata jätta, et mis puks/puksid siis ikkagi täpselt ära vahetati e oskad anda täiendavat infot? Eriti tänulik oleksin, kui oskaksid öelda tootekoodi.
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Kasutaja avatar
Tarmo_K
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 02.08.2006 11:57 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo_K »

Vahetati tagumine reduktori puks. Telefoni teel sai seletatud. UM-ist öeldi, et seal 3 puksi...2 ääres ja üks keskel...no ju siis :D. Ma ütlesin, et ikka keskmine. Toote kood on 33176751808 .
Endine BMW omanik
Relax
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 22.01.2006 17:20 08

Postitus Postitas Relax »

aise kirjutas:
Relax kirjutas:Kas kellelgi on siin veel e46-ga õli kadumisega probleeme?
mis mootor?
1,9 87kw
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Relax kirjutas:
aise kirjutas:
Relax kirjutas:Kas kellelgi on siin veel e46-ga õli kadumisega probleeme?
mis mootor?
1,9 87kw
krt siis ei tea kaasa rääkida, 2.8 puhul pidi kartetuulutuse klapp jamama vahest (mingi tüüpviga). muidu suitseb ka kui talda anda?
Relax
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 22.01.2006 17:20 08

Postitus Postitas Relax »

aise kirjutas:
krt siis ei tea kaasa rääkida, 2.8 puhul pidi kartetuulutuse klapp jamama vahest (mingi tüüpviga). muidu suitseb ka kui talda anda?
Ei suitse...
Raxman
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.04.2006 13:14 10
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Raxman »

Üle pika aja tekkis taas üks küsimus.
Kas originaalpuldi funktsiooni (nuppu all hoides kõigi luukide akende sulgemine) on kergema vaevaga ka signalisatsiooni (vanem Gemini) puldile selgeks õpetada?
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

Mul jälle teine küsimus. Kas E46 peaks olema Coupe puhul külgakende automaatne sulgemine puldist ? (praegu läheb lihtsalt tava aknad ja katuseluuk)
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Postitaks ühe oma anomaalia E46'ga ka siia.

Kusagil 90km/h hakkab tekkima tagaosas vibra ja selline bassimürin ning 100km/h läheb eriti tugevaks. Gaasiandmisest ei sõltu, ainult liikumiskiirusest. Autoks on 318ia 2000a.

Tõstsime aga auto Tihase tn töökojas tõstuki peale ning lasime 100km/h sisse õhus. Meister alt vaatas ja ütles, et leevendusmuhv tundub täitsa terve olema, ühtegi puksi ka ei näe, et katki oleks. Ainuke asi, et differ kuidagi väriseb ja kardaan tundub väga natuke viskavat.

Kas võib olla tegu mõne laagriga või tuleks alustuseks terve kardaan vahetada? On kellelgi veel kogemusi taolise asjaga?
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas ristokru »

janar kirjutas:Postitaks ühe oma anomaalia E46'ga ka siia.

Kusagil 90km/h hakkab tekkima tagaosas vibra ja selline bassimürin ning 100km/h läheb eriti tugevaks. Gaasiandmisest ei sõltu, ainult liikumiskiirusest. Autoks on 318ia 2000a.

Tõstsime aga auto Tihase tn töökojas tõstuki peale ning lasime 100km/h sisse õhus. Meister alt vaatas ja ütles, et leevendusmuhv tundub täitsa terve olema, ühtegi puksi ka ei näe, et katki oleks. Ainuke asi, et differ kuidagi väriseb ja kardaan tundub väga natuke viskavat.

Kas võib olla tegu mõne laagriga või tuleks alustuseks terve kardaan vahetada? On kellelgi veel kogemusi taolise asjaga?
Vaata hoopis kummid üle äkki balansist väljas!!
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas ristokru »

...:::Freementar:::... kirjutas:Mul jälle teine küsimus. Kas E46 peaks olema Coupe puhul külgakende automaatne sulgemine puldist ? (praegu läheb lihtsalt tava aknad ja katuseluuk)
Mul nii et kui hoian all avamis nuppu siis lähevad kõik aknad lahti aga kui hoian siis kinnipanemis nuppu all siis ainult esi aknad :(
Tagumised pean minema panema seest kinni :(
Keith120
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 11.08.2006 13:55 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Keith120 »

Relax kirjutas:Kas kellelgi on siin veel e46-ga õli kadumisega probleeme?
mul 98 aasta 323 2,5 125kw 200000 sõitnud, kui ostsin vahetasin õli ja nüüd ise sõitnud 9000 ja õli pole igaljuhul tilkagi kadunud
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

ristokru kirjutas:
...:::Freementar:::... kirjutas:Mul jälle teine küsimus. Kas E46 peaks olema Coupe puhul külgakende automaatne sulgemine puldist ? (praegu läheb lihtsalt tava aknad ja katuseluuk)
Mul nii et kui hoian all avamis nuppu siis lähevad kõik aknad lahti aga kui hoian siis kinnipanemis nuppu all siis ainult esi aknad :(
Tagumised pean minema panema seest kinni :(
Mul ka akende anomaalia e46-l. Esiteks see, et e46 peaks ju ka akna avamis/sulgemis lülitil olema 2 funktsiooni. 1. Hoiad lülitil näppu peal ja aken liigub. 2. Lüliti lõpuni pressides, peaks aken kas siis lõpuni lahti minema või siis kinni. Mul see teine funktsioon ei toimi.... any ideas?
Ja jama ka muidugi automaatse sulgemisega alarmi peale lülitamise nupust. Alarmi maha võtmise nuppu all hoides avab ilusti ka aknad. Aga sulgemise nuppu vajutades avatud aknaid kinni ei pane... Lahendus oleks milline?
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

ristokru kirjutas:
Vaata hoopis kummid üle äkki balansist väljas!!
Lasin rehvid ära balansseerida ja lisaks veel esimesed-tagumised ära vahetada. Ei muutunud midagi.

Lasen ühe päästerõnagana tagumised kettad-klotsid ja kässari klotsid ära vahetada, kuna need niikuinii vaja vahetada. Kui see ei aita, siis viga kusagil kardaani või diffri juures. Kas kardaanil või diffril mõni laager või puks olemas, mida loksutades ei tunne ja silmaga defekte ei tuvasta, aga mis võib vibra põhjustada või siis tuleks kogu täiega kardan ja seejärel differ ära vahetada, et näha, kas viga selles? Suht kulukad eksperimendid.
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

janar kirjutas:
ristokru kirjutas:
Vaata hoopis kummid üle äkki balansist väljas!!
Lasin rehvid ära balansseerida ja lisaks veel esimesed-tagumised ära vahetada. Ei muutunud midagi.

Lasen ühe päästerõnagana tagumised kettad-klotsid ja kässari klotsid ära vahetada, kuna need niikuinii vaja vahetada. Kui see ei aita, siis viga kusagil kardaani või diffri juures. Kas kardaanil või diffril mõni laager või puks olemas, mida loksutades ei tunne ja silmaga defekte ei tuvasta, aga mis võib vibra põhjustada või siis tuleks kogu täiega kardan ja seejärel differ ära vahetada, et näha, kas viga selles? Suht kulukad eksperimendid.
Mine kuhugi remondimehe juurde, kellel on aega asjasse süveneda. Külasta Valdekut, Viljarit vms, kellel on ka kohapeal BMW juppe olemas. Näiteks alustaks ma sinu case puhul ikkagi kardaani tugilaagri kontrollist (proovida korraks uut või kindlasti töötavat). Pole ise kuulnud, et differ vibrat põhjustab, pigem undama hakkab... ja lambist ära vaheta selliseid kulukaid asju, enne ikkam kindlasti mõttekas viga tuvastada lasta.
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Niih, UM ütleb, et kuna differ on metallipuru täis, siis see tekitabki vibra, nii et läheks difri vahetuseks.

Kas keegi on sarnase problaga kokku puutunud? Ehk siis, kas nüüd tuleks odavam üldse mingi piiratud libisemisega differ osta, sest originaali hind on üüratu? Või siis, kuna ta veel ei unda, äkki keegi puhastab ja remondib neid?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

janar kirjutas:Niih, UM ütleb, et kuna differ on metallipuru täis, siis see tekitabki vibra, nii et läheks difri vahetuseks.

Kas keegi on sarnase problaga kokku puutunud? Ehk siis, kas nüüd tuleks odavam üldse mingi piiratud libisemisega differ osta, sest originaali hind on üüratu? Või siis, kuna ta veel ei unda, äkki keegi puhastab ja remondib neid?
originaal maksab umbes sama palju kui mitteoriginaal LSD.
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Kas 318 iA'le sobivad ka teiste mootorite difrid? Praegu oleks saadaval 2-liitrise diisli oma.

Kas kellelgi on infot, mis mootorga kasutatakse sama difrit?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

www.realoem.com

saad vaadata oma auto diffri tootekoodi ja siis saad võrrelda millisel BMW´l veel sama differ on:
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

diisli oma kindlasti ei sobi. diislil on tavaliselt tunduvalt kiirem (numbriliselt väiksem) peaülekanne.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

vaata jah ülekandeid reloemist ja jälgi ka seda, et su originaal poolassid sinna külge läheks!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Võtsin UM'st selle lehe, kus kõik kirjas - kood ja ülekanne. Paistab, et see eriti paljudele versioonidele ei lähegi. Nüüd õnnemäng, kas leiab.

33101428167 ülekanne 4,44
Kui kellelgi peaks vedelema:P

UM's auto ajalugu uurides selgus, et detsembris oli difril miskist simmerit vahetatud, nii et karta on, et jooksis õlist tühjaks ja sealt see metallipuru ka.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Vasta