E46 eripärad (andke nõu)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

janar kirjutas:Võtsin UM'st selle lehe, kus kõik kirjas - kood ja ülekanne. Paistab, et see eriti paljudele versioonidele ei lähegi. Nüüd õnnemäng, kas leiab.

33101428167 ülekanne 4,44
Kui kellelgi peaks vedelema:P

UM's auto ajalugu uurides selgus, et detsembris oli difril miskist simmerit vahetatud, nii et karta on, et jooksis õlist tühjaks ja sealt see metallipuru ka.
Kui UM'i süül jooksis tühjaks siis nõua nende käest uus differ.

Kui viga ikka millesgi muus siis kõige odavam LSD differ on bmw'le tavaliselt originaal. Minu omale saaks esindusest ~8k eeq, hüpersuper tuuningfirmad pakuvad alates 25k. Vaevalt et sinu oma hinnadki eriti erinevad. Kasutatud lsd diffri ostmisel võta oma ala spetsialist kaasa, muidu on nagu põrssa kotis ostmine.

terv
erich
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

UM süül mitte, ma pigem usun, et see jooksis katkise simmeri tõttu tühjaks ja sai vigastusi. Ja seejärel vahetati simmer ära.

Ja samas, see toimus eelmise omaniku ajal. Ju ta järgmisel maanteesõidul avastas, et differ kahjustada saanud.

Ega ma LSD'd ajagi taga - mul pigem see eesmärk, et võimalikult soodsalt asi korda saada. Keegi mingis teemas ütles, et B-LSD võib originaalist odavam tulla. Aga paistab, et siis mitte.

Hetkel sihin kasutatud difrit.
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Remoreksist Igor ütles, et ülekandearv võib teine ka olla, et niikuinii tehakse eri turgudele eri moodi, nii et kui ta teise 318 küljest võtab, siis eriti vahet pole, kas manuaal või automaat. Ainult kiirendus võib paremaks minna.

Kas selline jutt klapib või peaksin ikka kindlalt sedasama tootekoodi taga ajama?
Raxman
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.04.2006 13:14 10
Asukoht: Keila

E46 audio

Postitus Postitas Raxman »

Oskab keegi öelda, kas vaikimisi on kõigil e46 auto poolses raadiopistikus olemas ka kiirusetundliku helitugevuse jaoks vajalikku signaali edastav ots (joonisel pistik nr 10)?

Probleem selles, et sai alternatiivraadio väljavahetatud BMW Business CD vastu, millel idee järgi peaks olema ka ka kiirusetundlik heliregulaator. Kahjuks see aga ei toimi. Ei aita ka raadio vastavast menüüst tundlikkuse suurendamine 1-6.
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

Tarmo_K kirjutas:No nüüd sai siis lõpuks see puks vahetatud. Puks ise ei maksnud midagi...aga tööraha UM-is......aia :lol:
Kuna ei leia vastust, kuidas muuti asi olukorda siis küsiks, kas puksi vahetus lahendas mütsu taga sillas? Endal sama jama, eriti kui panna 2 käik sisse siis käib suurem müts, kui panna 1. Kuid kui 3,4,5 panna siis ei ole miskit kosta.

Ja veel oleks seline küsimus, et kui panna tagurpidi käik sisse, siis läheb se sisse väikese raginaga, nagu ei vajutaks piisavalt sidurit. Asi ilmnes alles huljuti.

Akende kohapealt niipalju, et endal ka kinni pannes lähevad ainult esimesed aknad üles.

Kollane õliandur: Endal ka ennem põles tihedamalt, kuid kui sai õli vahetatud, siis põleb ainult korraks paar sekundit ja kustu. Vigane peaks siinkohal olema ülitaseme anduris, mis vajab vahetust.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
Tarmo_K
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 02.08.2006 11:57 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo_K »

Minul aitas jah, peale seda korras, mis muidugi ei tähenda, et sul sama viga. Aja kuhugi kanali peale, keegi rooli ja vaata ise auto alt. Mina sain nii jälile, puks oli läbi ja metall hakkas vasta metalli käima, millest ka see kõmakas tekkis siis.
Endine BMW omanik
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

täna hommikult ei olnude enam müts nii suur ja vaat et üldse kaob ära :) viga vist rohkem ka enda käigu vahetuses ja masina äkilisuses? :) kuid kontrollin ka puksi kindlasti.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
rene98c
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 01.12.2006 11:50 04

Postitus Postitas rene98c »

thend , kas müts ikka ,alles ? , ise olen täheldanud endal sama asja. Hakkab vaikselt häirima
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

mütsu ei ole enam nii palju, või siis see ei häiri enam nii palju :) vahetad sujuvamalt käiku ja asi vaikne :) teine käiguvahetus harjumus oli vanast bmw st. Kuid täna on väike diagnostika jms. UM-is eks siis paistab mis kõik seal läbi on ja mis mütsub, ning mis mitte :)
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
foxy007
Huviline
Postitusi: 1321
Liitunud: 31.01.2005 22:28 34
Asukoht: Tallinn, Kose

Postitus Postitas foxy007 »

thend kirjutas:
Tarmo_K kirjutas:No nüüd sai siis lõpuks see puks vahetatud. Puks ise ei maksnud midagi...aga tööraha UM-is......aia :lol:
Kuna ei leia vastust, kuidas muuti asi olukorda siis küsiks, kas puksi vahetus lahendas mütsu taga sillas? Endal sama jama, eriti kui panna 2 käik sisse siis käib suurem müts, kui panna 1. Kuid kui 3,4,5 panna siis ei ole miskit kosta.

Ja veel oleks seline küsimus, et kui panna tagurpidi käik sisse, siis läheb se sisse väikese raginaga, nagu ei vajutaks piisavalt sidurit. Asi ilmnes alles huljuti.

minul täpselt sama mure siis ..aga 14 jaan.2008 kell 10 .00 UM viga likvideerima...ehk saab siis korda...eks annan teada mis viga,kuid ka minul on nii, et just hommikuti läheb tagumine käik kehvsti sisse!
Mercedes- Benz V250 - 2016
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

UM-is öeldi, et difri tagumine puks on õhtal ja ka silikon puksid taga. Kuid seda käiguvahetuse asja ja kraginat ei oksa ikka veel öelda.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Vasta