1. leht 1-st

K: vedrude värvus

Postitatud: 13.07.2006 21:50 32
Postitas gasolina
tere, olen uus bmw omanik ja ei tea suur tehnikast. nimelt otsin e36le uusi vedrusid, mis oleksid täiesti tavalised, mitte sport ega madaldus. küsimus selline, kas vedrude jäikust tähistavad erinevad värvused, näiteks punane ja roheline? ja millele peaks veel tähelepanu pöörama vedrusid ostes, et nad amortidega kokku sobiksid? kasutasin ka otsingut aga sealt abi ei leidnud. tänan abistajaid.

Postitatud: 13.07.2006 22:55 13
Postitas AARE540
Jah, vedrude värvus on tõesti valitud vastavalt vedru jäikusele, kuid see võib erinevatel tootjatel erineda. Tavalise vedru värvus seevastu peaks aga minu teadmist mööda olema must.

vedrude värvus

Postitatud: 14.07.2006 01:30 41
Postitas Marko28
peale värvuse jälgi ka vedru pikkust, tavavedrud on 1-1,5 keeret kõrgemad ja madaldusvedrud ei ole kõik ühekõrgused sellest ka kõrguse vahe, jäikuse kohta ei oska midagi ütelda arvan et jäikuse annab amort ?

Postitatud: 14.07.2006 01:37 29
Postitas meph
Appikene ma ei saa aru kus kohast seda müüti võetakse, et vedru jäikust värviga tähistatakse. Mingi miljon korda seda siin juba räägitud.

Lähen poodi ja küsin, et palun mulle lilla jäikusega vedrud? :D

Postitatud: 14.07.2006 01:40 41
Postitas naips
Jah kollased amordid on ka päris jäigad :D

Postitatud: 14.07.2006 07:30 29
Postitas AARE540
Kas sa meph tahad öelda, et näiteks kui ma panen oma punaste asemele mustad, et mul madalduses ja jäikuses midagi ei muutu?
Või deda, t lähen poodi ja mulle antakse näppu ühelt tootjalt pärid vedrud, mõlemad tutikad- ühed on punased ja teised sinised ja siis öeldakse, et vahet pole, need ün üks ja sama nagunii ... On nii või? Jee rait...
Minu loogika ütleb nii, et erinevatel tootjatel võib see tähistus ja asi erinev olla, aga tee mis tahad, mina seda ei usu, et see päris suva on, mis värvi ta on. A noh, mida mina ka tean eksole.

Postitatud: 14.07.2006 08:42 28
Postitas Aaro
meph kirjutas:Appikene ma ei saa aru kus kohast seda müüti võetakse, et vedru jäikust värviga tähistatakse. Mingi miljon korda seda siin juba räägitud.
Ära siis parasta ja räägi mida see värv siis tähendab. Või on nad lihtsalt värviliseks värvitud nagu pühademuna?

Igatahes H&R sama madaldusega aga erineva jäikusega vedrud on eri värvi. Sinu loogika järgi miks nad siis erinevaid värve kasutavad, et ilusam oleks riiulile müüki panna või?

Postitatud: 14.07.2006 17:05 17
Postitas Leho
mis teha kui mõnele ülbus pähe lõõnud on ....

Postitatud: 14.07.2006 19:41 17
Postitas hollow
Aaro kirjutas:
meph kirjutas:Appikene ma ei saa aru kus kohast seda müüti võetakse, et vedru jäikust värviga tähistatakse. Mingi miljon korda seda siin juba räägitud.
Ära siis parasta ja räägi mida see värv siis tähendab. Või on nad lihtsalt värviliseks värvitud nagu pühademuna?

Igatahes H&R sama madaldusega aga erineva jäikusega vedrud on eri värvi. Sinu loogika järgi miks nad siis erinevaid värve kasutavad, et ilusam oleks riiulile müüki panna või?
mida meph tahab öelda on see, et kui sa lähed suurde tuuningpoodi kus on 50 erineva firma vedrusid ja sa kysid e36'e siniseid vedrusid, siis võid sa sealt saada 10 erineva pikkusega ja jäikusega vedru ja vaata ise mida nendega peale hakkad... yhel tootjal on -10mm näiteks sinine -20mm rohelin -30mm punane

samas mitte kellelgi teisel pole need nii... nii et ei saa öelda et e36 punased vedrud on -40mm või -30mm

need on tootjatekaupa erinevad
konkreetne tootja võib ka samaseeria vedrusid (racing seeria, tänava seeria, ringraja seeria) märgistada samuti erivärvidega... mis aga ei tähenda, et nende jäikus või kõrgus oleks erinev

Postitatud: 14.07.2006 20:23 22
Postitas AARE540
hollow kirjutas: need on tootjatekaupa erinevad
Seda ma ju enne ka rääkisin- neid värve ei valita ju huupi sinna peale ka. Selge on see, et näiteks HR vedrudel võib see tähistus teine olla kui KW-l. Või Eibach vedrud. Või mis iganes.

Postitatud: 14.07.2006 23:33 09
Postitas hollow
AARE530 kirjutas:
hollow kirjutas: need on tootjatekaupa erinevad
Seda ma ju enne ka rääkisin- neid värve ei valita ju huupi sinna peale ka. Selge on see, et näiteks HR vedrudel võib see tähistus teine olla kui KW-l. Või Eibach vedrud. Või mis iganes.
täpselt nii... aga see omakorda tähendabki, et ei saa minna poodi ja öelda, et palun mulle kollased tagavedrud ja sinised esimesed... ikkagi tuleb teada konkreetse vedruvärvi väärtust

kui sa ostad kahest erinevast kohast samale autole samavärvi vedrud, siis on nad tõenäoliselt sama pikkad ja jäigad... kui sa aga ostad yhe yhefirma oma ja teise mingi muu, siis suure tõenäosusega saad sa väga erinevad vedrud. yhe firma lilla võib olla teisefira roosa ja kolmanda roheline ja bmw originaalis must