1. leht 1-st

E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 17.12.2016 22:49 12
Postitas Mossemeez
Mure järgmine.
E46 1.6 77kw 99a.
Kui auto on näiteks ööläbi seisnud siis paned süüte sisse on kõik okei.
Kui käima paned siis mingi 5-10 seki pärast hakkab radika ventikas täiega puhuma.
Diagnostiga vaadates näitab,et radika vooliku küljes olev tempi adnur näitab 160C ja mootori plokis olev andur näitab -40,
Andurid vahetatud,mõõtsin otse juhtploki tagant juhtmet takistust-ka normis.
Teine juhtplokk näitas ka valesid andmeid-seega juhtploki ka välistaks.
Kliima on väljas
Proovisin ka kliima kaitsmed kõik välja võtta-ikka hakkab tööle.
kellelgi mingeid mõtteid?

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 18.12.2016 10:47 15
Postitas Volum
Radika vent ise lühises pole? Mis sa sellega mõtlesid, et teine juhtplokk näitas ka valesi andmeid? Mida andurid näitasid peale vahetust? Ikka 160 ja -40C?

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 18.12.2016 18:30 03
Postitas Mossemeez
Tempi anduritelt võtad pistiku lahti siis ikka näidud samad.Teiste anduritega sama.
Teise mootori juhtplokiga ikka samad näidud.

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 18.12.2016 19:09 56
Postitas teet82
Seal peaks olema kasutusel erinevaid lahendusi, kas relee poolt juhitav kahe kiirusega või DME poolt otse juhitav. Ei oska öelda kus mida kasutati, peale vaadates peaks aru saama. Kui midagi ei muutu pistikute lahti võtmisel või juhtploki vahetusel, siis äkki vaatad valesid asju arvutiga. Elektriskeem oleks abiks arvatavasti, võib-olla neil anduritel mõni ühine kaitse või juhe.

Võib olla ka mingi nn avariireziim, kui mingeid signaale pole, paneb kindluse mõttes ventika tööle lihtsalt.

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 18.12.2016 20:56 18
Postitas Mossemeez
Peakski olema DME poolt juhtiva PWM signaaliga juhtivat.Ossiga mõõtsin ja juhtsignaal on ilusasti näha.Küsimus ongi selleks,et miks ta tööle pannakse

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 18.12.2016 21:38 58
Postitas teet82
Kui vaatasid õigeid andureid arvutiga, siis arvatavasti sellepärast pannaksegi, et need näitavad ulmelisi numbreid. Pead vist ikka elektriskeemi ette võtma ja nendele anduritele keskenduma. Mitte ainult takistust mõõtma juhtme ühest otsast teise, vaid ka lühist omavahel, massiga, plussiga.

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 18.12.2016 21:49 15
Postitas Mossemeez
Asi selles ongi,et lühist ei ole.

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 18.12.2016 22:09 13
Postitas teet82
Pole siin arvutis WDS-i, et põhjalikumalt uurida, seal peaks olema kirjas tingimused selle ventika sisse lülitamiseks. Sa siis proovisid ka teist DME-d? Mis programmiga uurid asja?

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 19.12.2016 08:55 32
Postitas Mossemeez
Proovisin autocomiga ja siis inpaga.
Proovisin jah teist dme-d.
Olekski vaja teada mis juhtudel ta ventika sisse lülitab.(takistus liiga suur/väike,signaal puudub jne)

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 19.12.2016 19:58 44
Postitas teet82
Vaatasin kiiruga seda WDS-i, ega ei olnudki seal mingit olulist infot. Netist leiab enamasti sellise jutu:
The auxiliary fan request comes from the IHKA control module via the K-Bus. The fan speed request is based on the refrigerant pressure sensor input to the IHKA. Additional factors monitored by the ECM that influence fan operation are:
- Radiator outlet temperature sensor (exceeds the preset temperature)
- Vehicle speed
- Battery voltage level
Põhimõtteliselt peaks põhjus temperatuurianduris olema. Autodata annab ka takistused nendele anduritele külma ja sooja mootoriga, otse andurilt või aju klemmidelt mõõtes peaks sama takistust näitama. Kui takistused on normaalsed, aga arvuti kuvab muid näite, siis ei oskagi arvata midagi :?

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 19.12.2016 22:42 56
Postitas Mossemeez
Takistus on natukene suurem kui külma mootoriga autodatas antud(aju pistikust mõõtes).

Re: E46 radika ventikas hakkab tööle

Postitatud: 19.12.2016 23:21 42
Postitas OneWheel
Minu e46 tegi täpselt sama, käivitades hakkas natukese aja pärast vent käima, vigaseks osutus radiaatorist tuleva lõdviku küles olev temp. andur 2min vahetus ja maksis kusagil 15eur... :cool: :cool: (arvutiga täpselt milline andur vigane ei näidanud) Kunagi leidsin ka mingid numbrid kuidas tõusama peab ja mida näitama aga enam ei mäleta... kõik ei jää ka meelde :D
Pilt
Panin nüüd tähele et sa oled kirja pannud et andurid vahetatud... :roll: