Tervist!
Probleem siis täpselt selline, nagu pealkirjast välja võib lugeda. Kui mootor käib vabapööretel, on kõik ok, kuid vajutades gaasi, tekib umbes poolesekundiline jõnks sisse, enne kui mõjub. Gaas peal juba, töötab laitmatult. Samamoodi käitub ka gaasi ära võttes [eriti seal piirimail ~1000 p/min, kus auto justkui kahtleb, kas pidurdada mootoriga või minna üle tühikäigule], jõnksutab paar sekundit kohe tugevalt.
Kõigile, kellele sellest probleemist rääkinud olen, on lõpuks mulle öelnud, et see ongi e30 325i alates 1988 sedasi. Hakkan juba peaaegu uskuma, et need autod ongi tehasest säärastena välja sõitnud.
Küsimus lihtne: kuidas sellest jagu saada? Väidetavalt chipitud ajuga saaks, aga seda panna ei soovi.
Tänud!
E30 325i 1988 tühikäigu ja gaasi vahe
E30 325i 1988 tühikäigu ja gaasi vahe
Impreza STI
Re: E30 325i 1988 tühikäigu ja gaasi vahe
Ei ole need autod midagi sellised. Võta vast Patrikuga ühendust - ta peaks oskama leida selle vea üles.murjam kirjutas:Kõigile, kellele sellest probleemist rääkinud olen, on lõpuks mulle öelnud, et see ongi e30 325i alates 1988 sedasi. Hakkan juba peaaegu uskuma, et need autod ongi tehasest säärastena välja sõitnud.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Patrik
Patrikuga olen sel teemal vestelnud, temagi oli seda meelt, et kõik selle aastakäigu 2,5-sed on algselt niisuguse veaga.
Impreza STI