E46 manuaalkast.
Postitatud: 26.01.2017 18:06 45
Tere. Sõidukiks on 330Ci 2002a käsikastiga. Käimarit vaevab "fifth gear lean" ja seoses olen erinevaid foorumeid lapanud. Nagu sellistel puhkudel ikka tekib küsimusi juurde mitte ei jää vähemaks. Ehk oskab siin olev seltskond veidi valgust asjasse tuua.
1) Mis firma toodang mul all võiks olla? Igasugune loogika siiani ütleb,et tegemist ZF kastiga. Samas osad mikimaa foorumid kirjutavad e46 ja Getragi kooslusest. On seda võimalik kuidagi "rattad maas" ka tuvastada või on ainuke variant kanal/tõstuk ja vanahea lugemisoskus kasti küljepealt? Ei taha ennem juppe tellida kui 100% kindel asjas.
2) Mikimaa foorumitest on läbikäinud selle viienda-poole-viltu probleemi arstimiseks käigukasti õlivahetus. Õliks kästakse panna Redline MT-90. Ei plaani küll ise hakata mehaanilist probleemi õliga lappima ja kast läheb korda tegemisse, aga huvi selle õli vastu tekkis küll. Kui ta kasvõi natuke aitab antud probleemi vastu (ja väidetakse et pärispalju aitab), siis talupoja mõistus ütleb, et selle õliga peaks ülejäänud käimari töö väga siidiseks muutuma. Guugel annab erinevaid autofoorumeid,kus seda õli kiidetakse erinevates kastides ja pidi tõesti käimari töö heaks tegema.
On ehk siin kellelgi kogemusi antud õliga ja oskab kiita/laita?
3) Külmast peast, kohe peale käima panemist, tagurpidi käiku lülitades on paar korda juhtunud järgnev:
Sidur alla ja tagurpidi käik sisse-läheb "krõmpsuga*". Kui nüüd sidurit all edasi hoida ja käik välja võtta ning uuesti tagurdusele lülitada, siis "krõmpsu"pole. vahetpole mitu korda R-N-R läbi käija. Samas kui sidur vahepeal ülesse lasta, uuesti alla vajutada ja tagurpidi käik panna läheb jälle krõmpsuga. Oskab keegi suunata mida kriitilisemalt üle vaadata? Mainiks veel niipalju, et kõigi eelduste kohaselt on siduri survelaager loobumisvõitu andmas ja vbl see kuidagi on antud asjaga seotud (autoalased teadmised on mul napid ja vbl nende vahel seos puudub)?
*Krõmps- Õrn ragin käigu lülitamisel. Tundub nagu sidur pole päris lõpuni lahutatud.
PS! Kui keegi on selle viltuse viienda jama ära arstinud ja leiab aega näiteks priva vahendusel näpunäiteid anda, siis oleksin väga tänulik. Ei taha avastada ennast olukorrast, kus kast on maas ja vastu ööd selgub,et mingi pisike jupp oleks vaja veel tellida, mida kuskil foorumites ei mainitud.
Tänud kaasamõtlejatele juba ette, Rainer
1) Mis firma toodang mul all võiks olla? Igasugune loogika siiani ütleb,et tegemist ZF kastiga. Samas osad mikimaa foorumid kirjutavad e46 ja Getragi kooslusest. On seda võimalik kuidagi "rattad maas" ka tuvastada või on ainuke variant kanal/tõstuk ja vanahea lugemisoskus kasti küljepealt? Ei taha ennem juppe tellida kui 100% kindel asjas.
2) Mikimaa foorumitest on läbikäinud selle viienda-poole-viltu probleemi arstimiseks käigukasti õlivahetus. Õliks kästakse panna Redline MT-90. Ei plaani küll ise hakata mehaanilist probleemi õliga lappima ja kast läheb korda tegemisse, aga huvi selle õli vastu tekkis küll. Kui ta kasvõi natuke aitab antud probleemi vastu (ja väidetakse et pärispalju aitab), siis talupoja mõistus ütleb, et selle õliga peaks ülejäänud käimari töö väga siidiseks muutuma. Guugel annab erinevaid autofoorumeid,kus seda õli kiidetakse erinevates kastides ja pidi tõesti käimari töö heaks tegema.
On ehk siin kellelgi kogemusi antud õliga ja oskab kiita/laita?
3) Külmast peast, kohe peale käima panemist, tagurpidi käiku lülitades on paar korda juhtunud järgnev:
Sidur alla ja tagurpidi käik sisse-läheb "krõmpsuga*". Kui nüüd sidurit all edasi hoida ja käik välja võtta ning uuesti tagurdusele lülitada, siis "krõmpsu"pole. vahetpole mitu korda R-N-R läbi käija. Samas kui sidur vahepeal ülesse lasta, uuesti alla vajutada ja tagurpidi käik panna läheb jälle krõmpsuga. Oskab keegi suunata mida kriitilisemalt üle vaadata? Mainiks veel niipalju, et kõigi eelduste kohaselt on siduri survelaager loobumisvõitu andmas ja vbl see kuidagi on antud asjaga seotud (autoalased teadmised on mul napid ja vbl nende vahel seos puudub)?
*Krõmps- Õrn ragin käigu lülitamisel. Tundub nagu sidur pole päris lõpuni lahutatud.
PS! Kui keegi on selle viltuse viienda jama ära arstinud ja leiab aega näiteks priva vahendusel näpunäiteid anda, siis oleksin väga tänulik. Ei taha avastada ennast olukorrast, kus kast on maas ja vastu ööd selgub,et mingi pisike jupp oleks vaja veel tellida, mida kuskil foorumites ei mainitud.
Tänud kaasamõtlejatele juba ette, Rainer