e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
botzor
Huviline
Postitusi: 867
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas botzor »

Tere!
100kw e46 2000a, mure selles, et turbo rõhk nagu kukub ära mingil momendil, veakoodid ajus ainult auxillary heater ja glow modul, nagu ikka.. Aga tegin mingi logi ka täna, nimelt: 3 käiguga 30km/h hakkasin kiirendama, ja 2000RPM juures oli juba ilusti 1.5 bari käes, järgmine hetk, ala 2100rpm kukub rõhk 0.6 peale ja hakkab uuesti vaiksel tõusma, igakord ei juhtu asi 2000rpm juures, vahel kõrgemalt isegi.. Muidu kuni sinna 2000rpm'ini jookseb graafik ilusti tõusvalt ja siis järgmine hetk kukub järsult ja hakkab uuesti tõusma vaiksel. Kuni sinna maani tundub et liigub täitsa hästi. Ei pea välja suretama ega midagi, paned järgmise käigu ja juhtub samamoodi, suht jama sõita nimodi. :D Vaakum voolikud vahetatud kõik. Katt all ja egr ka täitsa originaal, töötab ja liigub.
Kasutaja avatar
oke139
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
Peamine sõiduk: Fx
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas oke139 »

botzor kirjutas:Tere!
100kw e46 2000a, mure selles, et turbo rõhk nagu kukub ära mingil momendil, veakoodid ajus ainult auxillary heater ja glow modul, nagu ikka.. Aga tegin mingi logi ka täna, nimelt: 3 käiguga 30km/h hakkasin kiirendama, ja 2000RPM juures oli juba ilusti 1.5 bari käes, järgmine hetk, ala 2100rpm kukub rõhk 0.6 peale ja hakkab uuesti vaiksel tõusma, igakord ei juhtu asi 2000rpm juures, vahel kõrgemalt isegi.. Muidu kuni sinna 2000rpm'ini jookseb graafik ilusti tõusvalt ja siis järgmine hetk kukub järsult ja hakkab uuesti tõusma vaiksel. Kuni sinna maani tundub et liigub täitsa hästi. Ei pea välja suretama ega midagi, paned järgmise käigu ja juhtub samamoodi, suht jama sõita nimodi. :D Vaakum voolikud vahetatud kõik. Katt all ja egr ka täitsa originaal, töötab ja liigub.
See mõõtetulemus 0.6 ja 1.5 on otse võetud inpast või oled atmosfääri mahalahutanud(overboost?). Kui sul selle mootoriga boostib 1.5bar-i siis on asi hapu, turbo varsti on laiali. Kui aga lugesid inpast(seal on otsene väärtus, atmosfäär sees) siis soovitan puhastada ära MAP anduri ja käia üle turbo ja sisselaske kolle vahelised ühendused, inpa järgi alla 1bar ei tohi kukkuda suht(mis on atmosfääri rõhk). Inpa-s peab igaljuhul näitama vähemalt umbkaudselt 1bar, vahet pole mis asendis.
botzor
Huviline
Postitusi: 867
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas botzor »

Ei ole inpa, autocom vms huinjaa oli. Overboosti alt ja atmosfäärilist vaatasin, seal muud ei pakkunudki.
Kasutaja avatar
oke139
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
Peamine sõiduk: Fx
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas oke139 »

Aa neid teisi seadmeid ei tea aga see MAP andur ise mõõdab kaasaarvates atmosfääri rõhuga mis on siis 1atm/bar. Mootor ei käi ja näitab 1bar sellisel juhul. Igatahes sellejärgi rõhk on sul max 2.1-2.15bar-i(overboost 1.15) mida auto küsib maksimaalselt. Absoluutne maksimaalne lubatud(see ei ole küsitud) on 2.25 ja kui üle selle siis hakkab aju piirama klappi. Juhul kui ta ei suuda seda füüsiliselt teha siis salvestub ka overboost viga. Tavaliselt overboostib ta sp kui turbo geomeetria ei liigu(on kinni jäänud madala pöörete reziimi) või siis kui klapp ise on vigane. Sellisel juhul ta puhub kõrgemat rõhku aga vähem flow-i, mis siis mõjutab ka võimsusele kehvasti(Turbol tegelt rõhk ei ütle suht midagi ainuüksi, loeb rohkem palju ta suudab toota.)
Kui sul on 0.6bar-i atmosfääri järgi mitte overboosti siis on MAP andur vigane tõenäoliselt sest alla atmosfääri rõhu seal naljalt ei tohiks tekkida.
Kasutaja avatar
Joel-Henri
Klubiliige
Postitusi: 133
Liitunud: 16.01.2004 05:06 52
Peamine sõiduk: BMW 750IL E38
Asukoht: Tallinn

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas Joel-Henri »

Hea oleks lahendust kuulda.. mul sama viga täpselt :)
botzor
Huviline
Postitusi: 867
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas botzor »

oke139 kirjutas:Aa neid teisi seadmeid ei tea aga see MAP andur ise mõõdab kaasaarvates atmosfääri rõhuga mis on siis 1atm/bar. Mootor ei käi ja näitab 1bar sellisel juhul. Igatahes sellejärgi rõhk on sul max 2.1-2.15bar-i(overboost 1.15) mida auto küsib maksimaalselt. Absoluutne maksimaalne lubatud(see ei ole küsitud) on 2.25 ja kui üle selle siis hakkab aju piirama klappi. Juhul kui ta ei suuda seda füüsiliselt teha siis salvestub ka overboost viga. Tavaliselt overboostib ta sp kui turbo geomeetria ei liigu(on kinni jäänud madala pöörete reziimi) või siis kui klapp ise on vigane. Sellisel juhul ta puhub kõrgemat rõhku aga vähem flow-i, mis siis mõjutab ka võimsusele kehvasti(Turbol tegelt rõhk ei ütle suht midagi ainuüksi, loeb rohkem palju ta suudab toota.)
Kui sul on 0.6bar-i atmosfääri järgi mitte overboosti siis on MAP andur vigane tõenäoliselt sest alla atmosfääri rõhu seal naljalt ei tohiks tekkida.
Proovin homme romulast küsida prooviks, vaatame mis juthub, ja mis näite näitab. Huvitav see, et pill 4 aastat sõitnud nimodi ja hullemaks läinud pole. Tuli ka meelde, et juht solenoid(id) on ka vahetatud varasemalt.
Kasutaja avatar
oke139
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
Peamine sõiduk: Fx
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas oke139 »

Tuleks korralik diagnostika järgi toppida ja saab testida seda. Tallinnas / Lääne-Virumaal saan aidata sellega teid ka, selle mootori hingeeluga olen hästi tuttav kuna endal on sama pann kapoti all.
Liveis tuleks jälgida map-i poolt mõõdetavat, sellel hetkel kui ta tõrgub jms. Aga jah proovi teist kui see midagi ei maksa. Mootori tarkvaraga midagi timmitud pole sul? Seal mingi käkk kokku teha siis võib ka selliselt tõrkuda.
diisliunt
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 24.02.2016 19:47 21
Peamine sõiduk: 320d [E46] 280Nm@1800rpm 100kW
Asukoht: Saaremaa

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas diisliunt »

Sama teema ... Enne kollektorit toodud toru kellale ja 1.1bar annab välja aga siis tõmmab 0.6-0.8bar kanti tagasi ... aga reeglina seisab 0.8-1.0 kandis ... seda on vähe ?
Kein Rauch, Kein Macht !
"Diesel Power" :)
Kasutaja avatar
oke139
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
Peamine sõiduk: Fx
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas oke139 »

diisliunt kirjutas:Sama teema ... Enne kollektorit toodud toru kellale ja 1.1bar annab välja aga siis tõmmab 0.6-0.8bar kanti tagasi ... aga reeglina seisab 0.8-1.0 kandis ... seda on vähe ?
Kui aju on stock siis küsitud maksimaalne ülerõhk ongi 1.1bari, seega see on okei. 1.25bar-i on max, üle selle või see väärtus saavutades viskab vea ja "tõmbab tagasi". Veakoode salvestatud pole?
Tavaliselt hakkab ta liiga palju puhkuma kui keegi on turbovarrast näppinud, seda ei ole mõtet teha.
Vollli
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 26.04.2016 21:07 19

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas Vollli »

Ega see juhuslikult ei ole hall metallik universaal diisel. Nr märk algab 330 numbriga? Kui on siis pump õhtal. Pumba plunser on kinni
botzor
Huviline
Postitusi: 867
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: e46 320d 100kw turbo rõhk ei ole ühtlane??

Postitus Postitas botzor »

Vollli kirjutas:Ega see juhuslikult ei ole hall metallik universaal diisel. Nr märk algab 330 numbriga? Kui on siis pump õhtal. Pumba plunser on kinni
Ei ole.
Vasta