1. leht 1-st

M43B18 tüüpilised õlilekke kohad

Postitatud: 14.06.2017 00:57 34
Postitas ThemWho
Mis on need kõige tüüpilisemad õli lekkimise kohad just selle mootori juures?

Re: M43B18 tüüpilised õlilekke kohad

Postitatud: 14.06.2017 01:29 56
Postitas MargusA
Otsakaas.

Re: M43B18 tüüpilised õlilekke kohad

Postitatud: 15.06.2017 18:53 22
Postitas VeikoA
Jah. Otsakaas(kaaned).
Kui tihend kutu, siis lekib ka nukaanduri vahelt ja ikka mõnuga.
Endal oli kumm muutunud plastikuks. Panin uue ja leke kadus.
Tavaline kummirõngas rõngastihendite komplektist.

Õlikorgi juurest lekib ka isukalt kui igakord selle lahti keerates ei pane uut vaskseibi.


Kahe otsakaane vahel on ka omakorda kummitihend.
Selle paigaldus on trikikas ja peab hoolega jälgima. Et oleks ilusti.
Ei tohi kiirustada.

Hermeetikut tuleb ka teatud punktidesse panna.


EDIT: Lisainfoks ütlen veel ühtteist käigukasti kohta (manuaalkast), automaadi kohta ei tea.

Tegin õlivahetust kastis. Korgid sain ilusti lahti mõlemad, täitsin ära ja kõik ok ja kuiv.
Peale teatud perioodi vaatan, et immitseb nii täitmis kui ka väljalaske korgi vahelt.
Korke üle ei tohi keerata!!

Seal korkidel ju pole mingit seibi ega tihendit. Ainult keere ise hoiab.
Lugesin netist soovitust, et võiks panna pisut teflon teipi korgi keermele peale.

Nii täitmis kui ka väljalaske korgile. Pean ise sama tegema. Ei meeldi lekked.

Re: M43B18 tüüpilised õlilekke kohad

Postitatud: 15.06.2017 21:44 45
Postitas mariovtt
Õlifiltri jala vahelt ka ûsna tavaline.

Re: M43B18 tüüpilised õlilekke kohad

Postitatud: 15.06.2017 23:47 28
Postitas toivoku
niivnaal mootoril on kõik kohad tüüpilised. simmerid õlifiltrijalg kkk plokikaanevahelt, karterikaas ja kõik ülejäänud eelpoolmainitud.