1. leht 1-st

E46 2,0d 110kw minek

Postitatud: 21.09.2017 06:47 27
Postitas KristoL
Tervist. Probleem siis selles, et kuni 3-3,5k rpm minekut pole ning siis on tunda et jõud tuleb taha. 2x gaasi andes on ka madalamatel pööretel jõudu aga siiski pole asi korras.
Tehtud tööd: Õhulugeja proovisin tutikat, mapi, n75, vaakumilekkeid, kõik seal uued vollad, softi, uus piduri konn, nuka andur, pihustid, tihendid, egr pime, paak puhastatud, paagi pump töötas, uus kütuse filter, raili rõhk korras, taastatud turbo.

Ehk oskab keegi soovitada mida veel teha? Samas maanteel sõites 100ga umbes 2200rpm ja siis gaasi andes tõmbab normaalselt. Tänud

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitatud: 21.09.2017 22:28 41
Postitas Volum
Mis n75 on?
Vaakum solenoidklappi oled vahetanud - nii turbo kui ka EGR oma? Vaakumit on?

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitatud: 22.09.2017 11:43 27
Postitas KristoL
N75 on turbo solenoid. Egr on pime, seega see ei saa rolli mängida. Vaakum jõuab turboni ja liigutab ilusti geomeetriat.

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitatud: 22.09.2017 15:47 55
Postitas teet82
KristoL kirjutas:N75 on turbo solenoid.
See on siis VW tähistus, neil on kõigil elektrilistel vidinatel sellised lühikesed nimed.
Kui auto on sellisena ostetud, siis võib viga olla milles iganes, näiteks on keegi geomeetri varda pikkust muutnud. Proovisõit arvutiga võiks mingit infot anda, et mis teeb turborõhk jne..

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitatud: 22.09.2017 21:15 17
Postitas jass161
No logi turborõhku arvutiga tõmbe ajal. Kuidas tegelik tahetule järgi jõuab jne. Vb ka olla mõni mehaaniline viga mis ei lase boostida. Kliendi autoga (mitte bmw) oli alles samalaadne jama ja viga peitus eriti põnevas kohas! Igasuguse vaakumi ja juhtklapi vea saab välistada vaakumi otse järgi ühendades geomeetriale ( läheb avariireziimi) . Ja logis vaadetes rõhkude erinevusi!

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitatud: 24.09.2017 20:01 42
Postitas Volum
KristoL kirjutas:N75 on turbo solenoid. Egr on pime, seega see ei saa rolli mängida.
Vahet pole, kas pime või mitte, kui EGR solenoidil on juhe küljes, siis teeb ta oma tööd. Kui solenoidil on midagi viga, siis samuti hakkab jebima. E60'l kogetud teema. (EGR oli pime, juhtiv solenoid oli pekkis ja mõjutas minekut)