1. leht 1-st

E36 aku tuli

Postitatud: 29.08.2006 11:53 27
Postitas prigo
Autoks e36 318i 91a. oma.
Mida tähendab, kui süüte sisse pannes ei lähe armatuuris aku tuli põlema??? :?

Postitatud: 29.08.2006 12:25 41
Postitas Kairi
Aga muidu käivitub ja töötab korralikult?

Postitatud: 29.08.2006 12:28 42
Postitas prigo
Jah käivitub, kui laed akut, muidu käib nii kaua, kuni aku tühjaks saab ja kõik.

Postitatud: 29.08.2006 12:39 20
Postitas Tom
Alles ostsid selle auto?
Kui jah siis on piixus geneka varjamiseks akutuli lahti ühendatud.

Postitatud: 29.08.2006 13:00 44
Postitas prigo
Ei ostnud alles.Terve suvi kenasti kulgenud.Nüüd alles eile üks kord enam ei käivitunud ja siis ´vaatasin, et armatuuris ei põle ka aku tuli.Kui süüte sisse keeran siis aku tuli ei lähe armatuuris põlema, toohetk ju genekas ei lae!!???
Aidake keegi palun! :|

Postitatud: 30.08.2006 00:42 49
Postitas aarekas
genekal harjad otsas, ei saa kondakti. Kaks kruvi lahti ja saad kätte, uue paigaldamisel ära jõudu kasuta, sobita rahulikult kohale. Ja regulaator koos harjadega on odavam osta kui harju hakata vahetama, loomulikult kui oled nõus kasutama Hella või mõne teise järelturu kaupa.

Postitatud: 07.09.2006 14:22 01
Postitas SR
ei mäleta küll täpselt aga kontrolli pirn üle ja kui katki võib viga olla just selles et ei lae. ergutus võib käija läbi pirni. Mingil autol mul oli nii! Ehk hetkel ahel katkestatud. kui oleks lihtsalt laadimises viga siis põleks pirn koguaeg. anna teada kas andis tulemust endal ka hea teada.

Postitatud: 25.12.2006 19:25 00
Postitas Lepard
aarekas kirjutas:genekal harjad otsas, ei saa kondakti. Kaks kruvi lahti ja saad kätte, uue paigaldamisel ära jõudu kasuta, sobita rahulikult kohale. Ja regulaator koos harjadega on odavam osta kui harju hakata vahetama, loomulikult kui oled nõus kasutama Hella või mõne teise järelturu kaupa.
2 kruvi lahti:D
Seal oli 2 imesuurt polti ja geneka mahavõtmine võttis täna aega üle 2h.

(tean, et vana teema, aga pidin välja ütlema)

Postitatud: 25.12.2006 19:38 34
Postitas kummar
lol :lol: selle asemel et terve gene maha võtta on ju teisepool rihmaratast ju pinge regulaator ja harjased nende küljes...ta seletas sulle seda hoopis mitte terve geneka maha nokkimist

Postitatud: 25.12.2006 19:56 19
Postitas Lepard
kummar kirjutas:lol :lol: selle asemel et terve gene maha võtta on ju teisepool rihmaratast ju pinge regulaator ja harjased nende küljes...ta seletas sulle seda hoopis mitte terve geneka maha nokkimist
Geneka ühes otsas on mingi must plastkopsik, mis on 3 poldiga geneka küljes kinni. Selle musta plastkopsiku all on on harjad, mis on ka omakorda kahe poldiga geneka küljes kinni.
kuidas siis pingeregulaatori küljes need asuvad, kui need täiesti peidus..et harjaseid kätte saada, tuleb ju ikka genekas lahti võtta.. muid variante seal küll ei olnud...
aga äkki oleneb sellest ka, kas on boschi või valeo/siemensi genekas..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
jajah, see pingeregulaator (nr 13) ongi selle musta plastkopska all (nr 23) ja regulaatori küljes on harjad (nr 14).

ootoot, aga vbla tõesti kui tagantjärgi vaatama hakata, siis oleks vast piisanud vaid, kui nr 23 ehk see must plastjurakas maha keeraga ja oleks harjad kätte saanud... votvot ;)

Postitatud: 25.12.2006 22:45 16
Postitas hollow
mitte võibolla... vaid päis kindlasti oleks sellest piisanud

Postitatud: 26.12.2006 01:21 28
Postitas Lepard
hollow kirjutas:mitte võibolla... vaid päis kindlasti oleks sellest piisanud
jajah, aga ruumi on seal all nii vähe, et tegelikult oleks see vist veel vaevalisem olnud.. :roll:

Postitatud: 26.12.2006 11:44 25
Postitas prigo
See probleem on juba lahendatud.Nimelt geneka taga küljel oli üks massi juhe.Mul käsi sinna ei mahtunud ja ei saanud seda alguses vaadata.Nüüd pandud peale tagasi ja kõik töötab. ;)