Sõitsin paar päeva tagasi maalt linna ja hakkasin tundma, et kuskile kaob nagu jõud ära. Gaasi vajutades pöörded tõusid üles, aga jõudu nagu juurde ei tulnud. Ei saa öelda, et jõud nagu täitsa kadunud oli, aga ikkagi märgatavalt. Kahtlustasin mingi aja veel turbot, aga linna jõudes tundsin, et vahetab käike jõnksuga. Siis mõistsingi, et käigukast juba libistas ja vahetas käiku kohati jõnksuga ning nägin, et armatuuris käigukasti reziimi lahtris põles hüüumärk. Sõitsin koju ära ja mõtlesin, et viin järgmine hommik auto parandusse. Seda ma teha enam aga ei saanud, sest auto ei käivitu enam. Näitab, et käigukast on S reziimis, olenemata sellest, mille peale panen.
Ühendasin täna aku lahti ja panin tagasi peale, aga sellest midagi kahjuks ei muutunud. Googeldades mingeid sarnaseid juhtumeid tuleb veel ette, aga väga nagu mingit selget lahendust ei ole. On kellelgi äkki mingit mõtet või on äkki kellelgi võimalik tulla kohapeale näiteks sümboolse tasu eest teha diagnostikat, lootuses et ehk saab midagi ära kustutada. Mulle meeldiks, kui saaks auto vähemalt nii palju tööle, et lähedal asuvasse hooldusesse sõita.
E46 autom. kast S-reziimis
Re: E46 autom. kast S-reziimis
Täpsustuseks, et tegu on steptronic käigukastiga.
Re: E46 autom. kast S-reziimis
Vii otse remonti, diagnostist ainult kasu ei tule.
Buumer Auto / 56826000
Re: E46 autom. kast S-reziimis
käiguvalitsa rike arvatavasti s reziimi jaoks on vaja et kangi juures oleks mikrolüliti lülitatud massi
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 autom. kast S-reziimis
Eile just leidsin, et 30. kaitse oli läbi põlenud. Vahetasin kaitsme ja sain autoga parandusse sõidetud.
Re: E46 autom. kast S-reziimis
Äkki kunagi kellelgi sellest abi- katki ei olnud isegi käigukast, vaid kõige süüdlane oli katkine õlitaseme andur, mis põhjustas lühist.