E46 M52 puudub tühikäik peale agregaatide eemaldamist
Postitatud: 14.07.2018 15:14 33
E46 M52(fly-by-wire) bens manual
Välja sai vahetatud CCV (karterituulutuse süsteem) ja sellega koos tulid mootori küljest lahti ka ICV (idle control valve), DISA valve ja segusiiber (Throttle body).
Kõik kenasti samamoodi tagasi pandud. Nüüdsest mootori käivitades läheb tavapäraselt käima, aga kohe pöörded langevad ja sureb välja. Gaasi andes püsib elus. Kapoti alt kuulates on kuulda, et gaasi lahti lastes poob kohe kinni.
Isegi kui karterituulutuses või sisselaske kummitorudes mingisugune väikene vaakumleke oleks (kuigi kõik uus ja kontrollitud üle 2x ühendused), ei tohiks vist selliselt kohe välja surra? Vanasti oli sisselaske torud pmt täiesti katki.
Mehaaniline probleem, mida kontrollimisel märgatud, oli tühikäigumootori (ICV) logistates ei liikunud nagu peaks. Kuigi ennem töötas mootor ikka enam-vähem normaalselt.
Kas vajalik on throttle body kaablit reguleerida või vajab elektroonilist reguleerimist, et õhku sisse ahmiks?
Või põhjustab probleemi kohe gaasi lastes suletud ICV? Sellega seoses tekib ka küsimus, et kus mootorit käivitades õhk peale võetakse kui mitte sealt?
Veakoodid:
000008 - DME: Signal, air-mass flow sensor (OBDII: P0101; EUIII: P0101)
000094 - ASC: CAN data fault from DME/DDE
Peale veakoodide kustutamist ja uuesti skännimist imelikul kombel jäi 6x
00004F- DME: Activation, ox.-sensor heater after cat.conv., bank 1 veakood.
Välja sai vahetatud CCV (karterituulutuse süsteem) ja sellega koos tulid mootori küljest lahti ka ICV (idle control valve), DISA valve ja segusiiber (Throttle body).
Kõik kenasti samamoodi tagasi pandud. Nüüdsest mootori käivitades läheb tavapäraselt käima, aga kohe pöörded langevad ja sureb välja. Gaasi andes püsib elus. Kapoti alt kuulates on kuulda, et gaasi lahti lastes poob kohe kinni.
Isegi kui karterituulutuses või sisselaske kummitorudes mingisugune väikene vaakumleke oleks (kuigi kõik uus ja kontrollitud üle 2x ühendused), ei tohiks vist selliselt kohe välja surra? Vanasti oli sisselaske torud pmt täiesti katki.
Mehaaniline probleem, mida kontrollimisel märgatud, oli tühikäigumootori (ICV) logistates ei liikunud nagu peaks. Kuigi ennem töötas mootor ikka enam-vähem normaalselt.
Kas vajalik on throttle body kaablit reguleerida või vajab elektroonilist reguleerimist, et õhku sisse ahmiks?
Või põhjustab probleemi kohe gaasi lastes suletud ICV? Sellega seoses tekib ka küsimus, et kus mootorit käivitades õhk peale võetakse kui mitte sealt?
Veakoodid:
000008 - DME: Signal, air-mass flow sensor (OBDII: P0101; EUIII: P0101)
000094 - ASC: CAN data fault from DME/DDE
Peale veakoodide kustutamist ja uuesti skännimist imelikul kombel jäi 6x
00004F- DME: Activation, ox.-sensor heater after cat.conv., bank 1 veakood.