320d M47D20 õhumullid kütusevoolikus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
KassBasilio
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 02.05.2016 11:01 10
Peamine sõiduk: BMW E46 320D

320d M47D20 õhumullid kütusevoolikus

Postitus Postitas KassBasilio »

Tere

Auto: 320d 100kw, M47D20, 1999 a.

Probleem: pärast kütuse tagasivoolu voolikute vahetust on õhumullid kütusefiltri ja pumba vahelises läbipaistvas kütusevoolikus ning seetõttu ei käivitu auto võtmest(tõmmates käivitub). Soovituste kohaselt hoidsin pärast tagasivoolude vahetust süüdet sees u. 10 min, et õhku välja saada, kuid tulutult. Ühtegi veakoodi ei ole.

Kuidas veel antud mootoril kütusesüsteemi õhutada saab? Keerata pihustite küljest torud lahti ja anda starterit kuni kütus sealt normaalselt voolama hakkab? Kui nõnda proovida, kas siis tuleks kõik neli pihustit korraga lahti keerata ja õhutada või tuleks ühekaupa teha?

Ehk on kellelgi mõnda head nõu anda?
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 792
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E46 320d

Re: 320d M47D20 õhumullid kütusevoolikus

Postitus Postitas illukas316 »

Olen sama probleemi lahendanud korra - süüdlaseks oli lõpuks see läbipaistev voolik ise, millel oli alumisel küljel pragu. Sealt tõmbas pidevalt õhku juurde.

Uus voolik ja korras.

Süüte sees hoidmine on õige viis õhk välja saada. Kõik väljub lõpuks tagasivoolu kaudu, kui seda kuskilt juurde ei tule.
Vasta