BMW E46 330Ci mõningad probleemid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
feltz
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08.08.2018 11:50 12
Peamine sõiduk: BMW 330CI

BMW E46 330Ci mõningad probleemid

Postitus Postitas feltz »

Tere

Probleem sõitmise ajal. Käsipiduri tuli hakkab suvalisel ajal põlema, ühel päeval hakkas tuluke põlema kui kiirus oli üle 90 ja kiirendada edasi. Nüüd lähiajal juba hakkas väiksema kiiruse pealt põlema, kui vaikselt kiirendada.
Tuluke põleb 5-10 sekundit, siis kustub (kui kiirus väheneb).

Autoga käidud ka remondis, vahetatud lambda andurid, kuna veakoodid näitasid, et sellest tekkis "check engine" tuli. Peale remonti, ligikaudu 100km sõites, tuli hakkas uuesti põlema. Kas see tähendab, et asi on jälle lambda andurites või juba milleskis muus? Pole jõudnud diagnostikas veel käia, aga lähiajal on minek.

Auto mootor töötas alati ühtlaselt ja ükski asi ei teinud imelikku raua häält. Sain käidud tanklas autopesulas, peale autopesu hakkas mootor ebaühtlaselt töötama, näiteks autoga kohapeal olla, siis tuurid on alla 1000, ehk siis kusagil 500-700 peal (sama on ka siis kui mootor on külm ja kui autoga olen sõitnud juba pikema maa). Milles võib asi olla või kas see on normaalne, et tuurid on alla 1000? Vahepeal on ka sõites tunne, et autol kaob mõni jõud ära. Ühesõnaga väga ebamugav ja ebakindel tunne, võrreldes sellega, kui sõitsin enne autopesu.
Lisaks peale pesu hakkas tagumine parempoolne ratas vasakupoole pöörates "koputus" häält tegema, nagu ratas tuleks alt :D
Nii palju kui ulatasin ja ligipääsesin, siis käega katsudes ja visuaalselt tundus kõik "okei" olevat.

Kuna olen veel algeline bmw omanik ja ei ole autode suhtes eriline spetsialist, siis ei tea, mis seda kõike põhjustada võivad või mis asi see täpsemalt vigane võib olla. Enne kui auto remonti viia ja arvatavasti korraliku summa maksta, oleks mõni hea inimene, kes viitsiks oma kogemuste põhjal öelda, et mis neid probleeme võivad esindada ja kuhu täpsemalt pilk peale visata jne.

Äkki suudab leida katkise teguri ja internetis olevate õpetuste põhjal ise ära parandada :)
Kasutaja avatar
WhipLash
Huviline
Postitusi: 1165
Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
Peamine sõiduk: E46 328Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E46 330Ci mõningad probleemid

Postitus Postitas WhipLash »

Kontrolli pidurivedeliku taset. Sellest võib ka lambist sõidu ajal tulukese süttimine. Endal oli sama probleem. Kallasin pool aastat tagasi 100ml juurde ja pole märku enam andnud.

Endalgi üks lambda andur täiesti sodi, mingit mootori tuld ei põle. Ei tea ka väga, et sellest kohe põlema lööks selle. Diagnosti pöördu esmalt ja koheselt.
Hoia heaga mingitest tankla pesulatest eemale. Kui kapotialune oli peale seda kuiv, siis ei saa nagu sealt loogilist järeldust luua. Tegelikult, üldse ei saaks. 1000p/min on külma mootori pöörded. 500-700 on OK.
Seda reguleerib tühikäigu klapp (ICV)
feltz kirjutas:Lisaks peale pesu hakkas tagumine parempoolne ratas vasakupoole pöörates "koputus" häält tegema, nagu ratas tuleks alt :D
Keera ratta poldid kinni siis :D
"Kus liigub võim? Kus liigub edu? Ikka mööda Laagna teed, madal bemm, tagavedu."
feltz
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08.08.2018 11:50 12
Peamine sõiduk: BMW 330CI

Re: BMW E46 330Ci mõningad probleemid

Postitus Postitas feltz »

Ratast liigutades, katsudes jne, tundub olevat kinni ja ei loksu. Ma usun, et midagi on katki või lahtine, näiteks veovõll, aga kuna ei ole otseselt spetsialist sellel alal, siis ei ole kindel, et kas seda häält tekitab just see asi :/

Aga tänud vastuse eest WhipLash, vaatan üle pidurivedeliku taset ja käin diagnostikas ära, ehk leiab selle vea, mis viskab mootori tule ette. :)
Kui see on normaalne, et mootor töötab ka soojana 500-700 rpmi peal, siis las ta olla.
Miyagi
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.05.2016 20:28 27
Peamine sõiduk: BMW 325Ci
Asukoht: Tartu

Re: BMW E46 330Ci mõningad probleemid

Postitus Postitas Miyagi »

Tühikäik peaks ikkagi olema ütlane, mitte kõikuma 500-700 vahel. Kliima sees, siis ta võib kukkuda natukene alla 700, aga üldiselt see tühikäik väga alla selle ei roni M54 mootoril.
Mootoritulele lahenduse saad ainult diagnostikast, sellel mootoril paneb iga väike asi tule põlema. Samuti põhjustavad jõuetust väga mitmed asjad.

Soovitan soetada omale mingise veakoodi lugeja ja kasutada googlet. Infot/õppematerjali on internetis selle auto kohta roppu moodi.
feltz
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08.08.2018 11:50 12
Peamine sõiduk: BMW 330CI

Re: BMW E46 330Ci mõningad probleemid

Postitus Postitas feltz »

Väike update, pidurivedeliku oli tõesti vähe, panin juurde ja lahendas probleemi :)
Seoses "koputamis" häälega, nagu miski asi käiks vastu tagumist ratast või raud vastu rauda (pöörates vasakule või sõites ringteel). Hääl kaob kui vajutan pidureid. Näiteks ringteel sõites esineb hääl, vajutades õrnalt piduri peale, hääl kaob. Mis asi võib katki olla?

Diagnostika juurde pole veel jõudnud :D
Kasutaja avatar
WhipLash
Huviline
Postitusi: 1165
Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
Peamine sõiduk: E46 328Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E46 330Ci mõningad probleemid

Postitus Postitas WhipLash »

Mõnedes kohtades sillakontroll täiesti tasuta. Muidugi eeldusel, et pärast kasseerid ennast ka varuosade ja töödega nende juures :) Siin võib spekuleerida, mida iganes selle probleemi kohta.
"Kus liigub võim? Kus liigub edu? Ikka mööda Laagna teed, madal bemm, tagavedu."
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW E46 330Ci mõningad probleemid

Postitus Postitas ttsys »

Kõlab väga selle moodi, et seisupiduriklotsid (käsipidur) on ilmselt lahti. Need kinnituvad plekkidele, mis ajaga läbi mädanevad.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=34_1014" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=34_0768" onclick="window.open(this.href);return false;
feltz kirjutas: Lisaks peale pesu hakkas tagumine parempoolne ratas vasakupoole pöörates "koputus" häält tegema, nagu ratas tuleks alt :D
Vasta