E90 320i fault code 30C1

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Ahti.S
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 03.03.2018 00:23 44
Peamine sõiduk: BMW X5
Telefon: 56157535

E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas Ahti.S »

Terekest,
Isend siis E90 320i, 2008, N43.

Visakb seda faulti: 30C1 DME Engine oil pressure control, static.

Kas peaks ennem odavamast otsast alates õlirõhu sensori ära vahetama või kohe õlirõhu klapi? Äkki ideid ja kogemusi? Paha ei teeks ka mingi joonis, kus see õlirõhu klapp asub. Netis jahutakse rohkem sensorist...

Edu,
Ahti
Kasutaja avatar
silvermx31
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
Peamine sõiduk: BMW 320i

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas silvermx31 »

Tervitus. Endal täpselt sama mure. Kas oled saanud korda?
Kasutaja avatar
-vr6-
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
Asukoht: Tallinn Nõmme
Kontakt:

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas -vr6- »

Vaheta kõigepealt õli ja filter ära ja vaata siis, kuidas auto käivitub? Kas külmalt lonkab ka?
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!
Kasutaja avatar
silvermx31
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
Peamine sõiduk: BMW 320i

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas silvermx31 »

käisin diagnostis detsembris, siis oli see error olemas. Kustutasime ära. Õlivahetus tehti UM-is jaanuaris ja eile diagnost ütles ikka sama errorit :/.
Auto käivitus -15 kraadiga nagu matsust. mingit probleemi pole. Ei kujuta ette mis jama on.
Aga viga saab tunda siis, kui autoga külmalt kohe sõitma minna, lööb engine lighti põlema ja enam edasi ei lähe. Auto hääl ka teistsugune. Kuid kui mootor juba soe ning korra välja suretada ja uuesti käima panna, on kõik jälle normis..
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas mike1 »

Kontrolli alustuseks õlirõhu klapp eemalduse teel ära. Kui sodi täis, siis karteripõhi alt ära ja õlivõttur ka üle vaadata. Klapp asub sisselaskekollektori all. Tihti probleemi algallikas veninud kett ja kulunud ketitallad, millest sodi süsteemi ummistama tekib.
56052094
Kasutaja avatar
silvermx31
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
Peamine sõiduk: BMW 320i

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas silvermx31 »

Pilt:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1417584990" onclick="window.open(this.href);return false;

Õlirõhu klapi all mõtled NR 8 andurit?
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas mike1 »

Number 8 on ju õlirõhu andur. Klapp on seesama nr. 12, millel ring juba ümber.
56052094
Kasutaja avatar
silvermx31
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 22.11.2012 22:01 15
Peamine sõiduk: BMW 320i

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas silvermx31 »

Sai ära vahetatud mooriketi ja kõik sinna kuuluvad jubinad ning vanos soolenoidi klapp. nüüd korras.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas teet82 »

On ka vaja tegeleda ühe sellise autoga, omaniku sõnul peale pikemat sõitu või kuuma andmist annab tühikäigul õlirõhu häiret. Rõhk olevat mõõdetud kuskil Tartus ja pidi olema 2bar. Omanik soovib karteripõhja alt võtta, kas on mõtet selliste sümptomitega?
Ja kui läheb ketikomplekti vahetuseks, kas kellelgi on laenata/rentida N43 rakiseid?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
soz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 29.11.2018 10:52 40
Peamine sõiduk: E39

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas soz »

Suure tõenäosusega karter ketitalla tükke täis. Kui juba niimoodi kaua lasknud, siis ilmselt õlipump ka läbi juba ja vb saaled ka.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas teet82 »

Unustasin siia kirjutada, aga käis karteripõhi alt ja regulaatorklapp ka väljas, ei olnud seal ühtegi ketitalla tükki. Aga tõenäoliselt hooldus pikalt tegemata, sest õli oli süsimust nagu longlife diislitel, filter kokku tõmmanud, filtri kaane tihend kivistunud. Läks 5w40 sisse, eks omanik siis vaatab, et kas on mingit muutust.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas Jaakk »

Ma ei mõista mis värk selle õlivahetusega on, nimelt ma olen enda autol vahetanud kogu aeg õli umbes 10-15K tagant (viin õli ja filtri ise) ja kui minu autol üleelmine suvi sama õlisurve jama oli, siis tuli ka välja, et õli oli must nagu tökat ja filter kortsus. Ma tahaks uskuda, et minu autol ei tõstetud filtrit ja õli riiulisse aga selles ei saa kuidagi kindel olla.
soz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 29.11.2018 10:52 40
Peamine sõiduk: E39

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas soz »

Siis vedas. Aga kui pole ketivahetust tehtud veel ja läbisõit üle 200k, siis on ainult aja küsimus N43 mootorite puhul millal juhtub täpselt see, mida kirjeldasin.
Jan320
Huviline
Postitusi: 1062
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas Jan320 »

soz kirjutas: 04.06.2020 12:25 11 Siis vedas. Aga kui pole ketivahetust tehtud veel ja läbisõit üle 200k, siis on ainult aja küsimus N43 mootorite puhul millal juhtub täpselt see, mida kirjeldasin.
Pole see nii hull midagi, et üle 200 k kohe kett lendab, aga N43 mootoril tuleks õli vahetada 7000-10 000 km järel küll siis kestab!
soz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 29.11.2018 10:52 40
Peamine sõiduk: E39

Re: E90 320i fault code 30C1

Postitus Postitas soz »

Ei öelnudki, et kett lendab 200k pealt. Ütlesin, et 200k+ hakkavad sellised asjad juhtuma nagu kirjeldasin ning siis enam pikka pidu ei ole.
Vasta