e91 2.0 120kW 2006
Vahepeal olen märganud, et kohapeal tiksudes on hakanud mootor tegema veidraid vibrasid, nagu jätaks vahele vms. Olen siis koju läinud, INPA sappa pannud ja kõik normis olnud.
Täna otsustasin iganädalast checki teha autule, pärast sõitu. Vaatasin silindrite väärtusi, kõik oli normis. Tuiasin kuskil 15 mintsa INPAs ringi ja siis hakkas mootor jälle nagu vahele jätma. Võtsin väärtused lahti ning 3. ja 4. silindri näidud täitsa võssa läinud. Algse kontrolli ajal olid need embakumba +-0,5. Ja siis ühtäkki oli taoline seis:
Ja kui mälu ei peta, siis 1. silinder oli samuti rohkem nulli ligidal.
Andsin siis korra kohapeal pöördeid ja siis 3. silindri väärtused läksid +1 kopikatega ja 4. väärtused -1 kopikatega peale. Ja tiksudes tuleb sumpast ka kahtlaselt ebameeldivat vunni sel ajal. Kellelgi mõtteid?
Silindrite väärtused paigast
Re: Silindrite väärtused paigast
Okei, täpsustan vähe seda (vb mõne jaoks) lihtsat küsmimust. Ilmselgelt esimesest laksust võib öelda, et pihustid annavad oma elujõu vähenemisest vaikselt märku. Pigem on mu küsimus, et kas miskil muul pole taolisi sümptomeid? Mind lihtsalt häirib see, et sõidu ajal anomaaliaid pole ja mootor hakkab intervalliga vibrama alles kohapeal tükk aega tiksudes ja pedaali vajutades ilm pilviseks ei lähe
Re: Silindrite väärtused paigast
Eks kõik loodavad. et on midagi lihtsamat ja odavamat.
Alles oli üks sarnane R4, küll E46 peal. Sai tehtud mootori vahetus ja pärast käima pannes soojenedes läks tühikäik väga hulluks, hakkas vahele jätma. Sai helistatud omanikule, et mis värk on ja väidetavalt olevat ka eelmise mootoriga nii teinud, pihustid jäid samad. Arvutiga vaadates üks pihusti tantsis 1 ja 5 vahel tühikäigul. Vahetasime selle ära ja see silinder sai null, siis juba järgmine -1.5 ja kerge võnge alles, ehk siis mõttetu tegevus, pigem ikka kõik maha ja stendi. Sõidu ajal tundus asi ok, eks pöörde peal käib ju kolme silindriga ka ühtlaselt
Alles oli üks sarnane R4, küll E46 peal. Sai tehtud mootori vahetus ja pärast käima pannes soojenedes läks tühikäik väga hulluks, hakkas vahele jätma. Sai helistatud omanikule, et mis värk on ja väidetavalt olevat ka eelmise mootoriga nii teinud, pihustid jäid samad. Arvutiga vaadates üks pihusti tantsis 1 ja 5 vahel tühikäigul. Vahetasime selle ära ja see silinder sai null, siis juba järgmine -1.5 ja kerge võnge alles, ehk siis mõttetu tegevus, pigem ikka kõik maha ja stendi. Sõidu ajal tundus asi ok, eks pöörde peal käib ju kolme silindriga ka ühtlaselt
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: Silindrite väärtused paigast
Aa jah, väike update ka, kütuse kogused olid kõigil neljal pihustil liiga suured. Otsad tahtsid vahetust. Kompuutri järgi langes ka kütusekulu liitrivõrra.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Silindrite väärtused paigast
Üldiselt antud 216 lõpuga pihutistitel kaob ära eelpritse ning seetõttu hakkab eelkõige R4 kohapeal aegajalt jaaberdama. Vahetasin otsas ära ning kõik normis.
Re: Silindrite väärtused paigast
Mis sõidu ajal näidud näitavad? (koormuse all)
Buumer Auto / 56826000