Silindrite väärtused paigast

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Niar
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 20.07.2015 10:27 04
Peamine sõiduk: e91
Asukoht: Võru

Silindrite väärtused paigast

Postitus Postitas Niar »

e91 2.0 120kW 2006

Vahepeal olen märganud, et kohapeal tiksudes on hakanud mootor tegema veidraid vibrasid, nagu jätaks vahele vms. Olen siis koju läinud, INPA sappa pannud ja kõik normis olnud.

Täna otsustasin iganädalast checki teha autule, pärast sõitu. Vaatasin silindrite väärtusi, kõik oli normis. Tuiasin kuskil 15 mintsa INPAs ringi ja siis hakkas mootor jälle nagu vahele jätma. Võtsin väärtused lahti ning 3. ja 4. silindri näidud täitsa võssa läinud. Algse kontrolli ajal olid need embakumba +-0,5. Ja siis ühtäkki oli taoline seis:
Pilt
Ja kui mälu ei peta, siis 1. silinder oli samuti rohkem nulli ligidal.

Andsin siis korra kohapeal pöördeid ja siis 3. silindri väärtused läksid +1 kopikatega ja 4. väärtused -1 kopikatega peale. Ja tiksudes tuleb sumpast ka kahtlaselt ebameeldivat vunni sel ajal. Kellelgi mõtteid?
Niar
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 20.07.2015 10:27 04
Peamine sõiduk: e91
Asukoht: Võru

Re: Silindrite väärtused paigast

Postitus Postitas Niar »

Okei, täpsustan vähe seda (vb mõne jaoks) lihtsat küsmimust. Ilmselgelt esimesest laksust võib öelda, et pihustid annavad oma elujõu vähenemisest vaikselt märku. Pigem on mu küsimus, et kas miskil muul pole taolisi sümptomeid? Mind lihtsalt häirib see, et sõidu ajal anomaaliaid pole ja mootor hakkab intervalliga vibrama alles kohapeal tükk aega tiksudes ja pedaali vajutades ilm pilviseks ei lähe :)
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Silindrite väärtused paigast

Postitus Postitas teet82 »

Eks kõik loodavad. et on midagi lihtsamat ja odavamat.
Alles oli üks sarnane R4, küll E46 peal. Sai tehtud mootori vahetus ja pärast käima pannes soojenedes läks tühikäik väga hulluks, hakkas vahele jätma. Sai helistatud omanikule, et mis värk on ja väidetavalt olevat ka eelmise mootoriga nii teinud, pihustid jäid samad. Arvutiga vaadates üks pihusti tantsis 1 ja 5 vahel tühikäigul. Vahetasime selle ära ja see silinder sai null, siis juba järgmine -1.5 ja kerge võnge alles, ehk siis mõttetu tegevus, pigem ikka kõik maha ja stendi. Sõidu ajal tundus asi ok, eks pöörde peal käib ju kolme silindriga ka ühtlaselt :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Niar
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 20.07.2015 10:27 04
Peamine sõiduk: e91
Asukoht: Võru

Re: Silindrite väärtused paigast

Postitus Postitas Niar »

Aa jah, väike update ka, kütuse kogused olid kõigil neljal pihustil liiga suured. Otsad tahtsid vahetust. Kompuutri järgi langes ka kütusekulu liitrivõrra.
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1696
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Silindrite väärtused paigast

Postitus Postitas Silver88 »

Üldiselt antud 216 lõpuga pihutistitel kaob ära eelpritse ning seetõttu hakkab eelkõige R4 kohapeal aegajalt jaaberdama. Vahetasin otsas ära ning kõik normis.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: Silindrite väärtused paigast

Postitus Postitas Volum »

Mis sõidu ajal näidud näitavad? (koormuse all)
Buumer Auto / 53302262
Vasta