1. leht 1-st

E36 Käigukast või reduktor

Postitatud: 04.10.2006 10:33 07
Postitas lehepoiss
Tere,

Kasutasin otsingut natukene ja tundub, et päris vastust oma muredele ei leidnud.
Lugu selline, et juba mõnda aega olen kuulnud esimest käiku sisse pannes tagasillas tumedamat kolksu, kas võib asi olla reduktoris.
Viimasel ajal on aga teine probleemikene juurde tulnud - nimelt esimeselt käigult teisele on käiguvahetus kuidagi vaevaline, kui sidurit kauem alla hoian ja natukene lasen autol niisama veereda, siis läheb käik tunduvalt paremini sisse. Huvitav kas see käiguvahetuse mure võib olla tingitud ka sellest gardaani süsteemi loksumisest või pean tõesti kurva näoga hakkama kogu veojõu süsteemi remontima või vahetama :(
Kõik ideed - nõuanded on oodatud!

Postitatud: 04.10.2006 11:01 52
Postitas Lepard
Mul täpselt sama viga.
Autoks E36 320i.
Minu teema:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=

Valdek ütles, et see võib suurest tingitud olla tagumistest pooltelgedest, mis juba suht otsa korral on.

Postitatud: 04.10.2006 11:06 12
Postitas lehepoiss
Jah lugesin sinu teemat ka, vist juba kolmandat korda aga probleemi põhjustajat ja rohtu selle vastu ei ole ikkagi siis vist teada :(

Postitatud: 04.10.2006 11:21 28
Postitas havi
sama viga minulgi, et teise käigu sissepanekul tuleb tagantpoolt selline tumedam mütsatus ja vahest kipub teine käik ka välja tulema. teised käigud töötavad ok.

Postitatud: 04.10.2006 11:24 20
Postitas lehepoiss
Näe, juba kahel inimesel täpselt sama viga ja keegi vist aidata ei oskagi.

Postitatud: 04.10.2006 11:35 36
Postitas Lepard
havi kirjutas:sama viga minulgi, et teise käigu sissepanekul tuleb tagantpoolt selline tumedam mütsatus ja vahest kipub teine käik ka välja tulema. teised käigud töötavad ok.
Just. Olen iseg täheldanud, et teine käik on järsku välja hüpanud. Olen mõeld, et ju siis olen lihtsalt selle kehvasti sisse pannud ja poole peale jäänud. Aga tundub et viga ikka ühine meil.

Postitatud: 04.10.2006 11:37 17
Postitas Pille
No lase kusagil töökojas kontrollida konkreetsed autot konkreetsetel inimestel. Ega siin kõik pole interneti-autoarstid, et kohe probleemi kirjelduse peale öeldakse lahendus. Mõnikord nii saab, teinekord mitte.

Postitatud: 04.10.2006 12:21 26
Postitas lehepoiss
Jah ega ei eeldagi seda. Havi ja Lepard, katsume siis siin teemas üksteist kursis hoida, kuidas probleemi lahendamine edeneb, nii on uue teema tegemisest ikka kasu ka ;)

Postitatud: 04.10.2006 12:35 34
Postitas Pille
see on juba nagu probleemsete automaatkastiga autode omanike abistamisring :)

Postitatud: 09.10.2006 19:29 01
Postitas rando87
mul selline jama ,et loobib vahepeal tagumist käiku välja :?

Postitatud: 10.10.2006 20:57 29
Postitas Reino26
Mul sama mure aga selle vahega, et kõik 4 esimest käiku kolksuvad( autoks 328 coupe-95). Kas keegi seletaks veidi lähemalt kuidas pooltelgi kontrollida. Oleks ette tänulik.

Postitatud: 12.10.2006 22:42 12
Postitas siim911
ma soovitaks teil lasta käigukasti kontrollida ja seejuures sidur üle vaadata...oli endal ka sama kuid oli käigukastis see kolks

Postitatud: 12.10.2006 22:54 20
Postitas Lepard
siim911 kirjutas:ma soovitaks teil lasta käigukasti kontrollida ja seejuures sidur üle vaadata...oli endal ka sama kuid oli käigukastis see kolks
kirjelda täpsemalt. mis täpsemalt käigukastis seda viga tekitas ja palju selle kõrvaldamine maksma läks jms?

Postitatud: 13.10.2006 17:34 03
Postitas E36 318 ti
mu E36 94a compactil esimese käigu sisse pannes ja sidurit lahutades teeb korra kolks..see vist sama asi nagu teil ainult ilma käiku välja viskamata..seda kolksu pole alati..vahel on vahel mitte

Postitatud: 19.11.2007 13:43 32
Postitas BigMoneyWaste
Võtan vana teema üles uuesti.

Nimelt käib kohalt minnes, käike vahetades ja näiteks 3-da käigu sõites gaasi lahti lastes ja uuesti sujuvalt vajutades tagasillas tümps.

Täpselt selline hääl nagu oleks mingi kummipuks liiga suure lõtkuga aga metall osad veel kokku ei puutu.

Olen lasknud tagasilda kontrollida ja ühtegi loksuvat puksi pole leitud (2 erinevas töökojas) pakuti välja, et võib-olla tuleb see tümps tagsilla reduktorist milles on lõtk, lõtk ei ole ilmatuma suur aga kardaani saab edasi tagasi natuke pöörata küll kui rattad maas.

Lõtku likvideerimine pidi olema võimalik, hammasrattaid pidi saama üksteisele lähemale viia vastavid distantsplekke eemaldades, kuid see pidi viima kiirele reduktori lõpule. Mis minu jaoks tundub loogiline kuna hammasrataste kulunud osad lükatakse osalisse hambumisse kulumata osadega, pealegi peaks reduktor siis häält tegema hakkama.

Tahaks nüüd nende inimeste arvamusi kes on reduktori hambumise reguleerimisega kokku puutunud. Kas tasub reguleerida või mitte?
Kui kaua vastu peab ja kas hakkab häält tegema?
(e36 2,5TD ´95)