1. leht 1-st

BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 19.08.2019 01:48 38
Postitas mdriver
Tere, äkki keegi targem oskab nõu anda.
Jutt on siis BMW e46 m57n mootorist. Nimelt probleemiks on, et pikemate otste sõitmisel kaob latist hetkeliselt kütuserõhk. Näiteks Tallinn- Pärnu maantel on kõik tip-top aga niikui Pärnu jõuan, esimese foori taga seisma jään hakkavad pöörded kõikuma (730- 780), kusjuures põõrded alguses tõusevad. Foori tagant ära minnes hakkab auto meeletult jukerdma, nagu jõud kaob ära ja tuleb kohe tagasi ja siis on sama jama järgmise foori taga. Olen avastanud, et kui pöördeid kohaltmineku ja käiguvahetusel kõrgemal (2500) hoida siis ei tee sellist jama.

Käisin 2 korda diagnostis:
1. kord käisin mitteametlikus kohas ja näitas Low Common Rail pressure, sealt soovitati esindusse minna, sest tehasearvuti näitab täpse vea koha ära.
2. korral käisin siis esinduses ja seal näitas, et lati rõhuregulaatoriga on mingi probleem.
Vahetasin regulaatori ära aga probleem ei ole kadunud.

Olen lugenud, et probleem võib olla sisuliselt neljas kohas: kas üks kolmest kütusepumpadest hakkab otsi andma või kütusefilter on umbes.
Kütusefilter on aga alles 2 kuud tagasi vahetatud. Kompuutrist näitab keskmist paagitaset 41,3l ehk siis kas kompuuter valetab või autoga on alati sõidetud täis paagiga- niiet paagisisene kütusepump ei ole ka kuivalt töötanud arvatavasti. Auto käivitub iga ilmaga soojalt/külmalt poolest pöördest niiet KS pump ka välistatud?

Ma reaalselt ei taha autot uuesti esindusse viia, sest see in täielik raha raiskamine. Äkki kellelgi on kogemusi sellise probleemiga.

Re: BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 19.08.2019 07:16 45
Postitas mikuuu
Ära lati otsas olevat andurit unusta.

Re: BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 19.08.2019 23:25 09
Postitas mdriver
mikuuu kirjutas: 19.08.2019 07:16 45 Ära lati otsas olevat andurit unusta.
jep unustasin anduri mainimata. Aga kui andur on vigane, kas on siis võimailk, et diagnostiga ei näita?

Re: BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 20.08.2019 07:29 01
Postitas patrik
Kui viga ei esine diagnostika tegemise ajal, on seda raskem leida. Siis hakkavad tõesti lugema diagnostiku kogemused.
Võin su auto üle vaadata, võibolla tuleb midagi sellist veel välja, mida teised pole tähele pannud.

Re: BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 20.08.2019 10:00 42
Postitas ooDDoo
Anduri otsast saab takistust mõõta kui andur on väsinud muutub kuumenedes takistus. Ise mõõdaks raili anduri takistust nii külma kui sooja mootoriga.

Re: BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 21.08.2019 01:59 31
Postitas mdriver
ooDDoo kirjutas: 20.08.2019 10:00 42 Anduri otsast saab takistust mõõta kui andur on väsinud muutub kuumenedes takistus. Ise mõõdaks raili anduri takistust nii külma kui sooja mootoriga.
See seletab nii mõndagi, miks ta mul ainult sooja mootoriga (peale pikki sõite, kui mootor täitsa tuline) nii jamab. Homme hommikul mõõdan takistust ja annan teada.

Re: BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 21.08.2019 06:21 48
Postitas ooDDoo
Samamoodi võivad ka pihustid kuumaga lekkima hakata.

Re: BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 02.09.2019 15:42 35
Postitas mdriver
Niisiis, sain mõni nädal tagasi lati rõhuandur vahetatud ja viga kustutatud. Veider oli see, et ma sain auto tööle panna ka siis kui rõhuanduril ei olnud pistikut taga (ju siis auto ise sai aru et seal on viga ja ei arvestanud anduri näite). igaljuhul kui viga sai kustutatud, siis auto pöörded enam nii hullult ei hüppa. Sai ka paar nädalat linnas sees sõidetud ja auto tundus korras olevat kuni ma lätti sellega läksin ja vea lõi uuesti välja. (peale pikka sõitu hakkab kohepealt ära minnes jukerdama/ ühe korra suri isegi välja). Ei tea mis tal nüüd olla võiks....
Igaljuhul peab uuesti diagnosti tegema. Kas keegi oskab kogemustega inimest/kohta soovitada?

Re: BMW m57n Low CR pressure

Postitatud: 03.09.2019 19:03 58
Postitas Raigo0
Patriku juurde mine ;)