BMW m57n Low CR pressure
Postitatud: 19.08.2019 01:48 38
Tere, äkki keegi targem oskab nõu anda.
Jutt on siis BMW e46 m57n mootorist. Nimelt probleemiks on, et pikemate otste sõitmisel kaob latist hetkeliselt kütuserõhk. Näiteks Tallinn- Pärnu maantel on kõik tip-top aga niikui Pärnu jõuan, esimese foori taga seisma jään hakkavad pöörded kõikuma (730- 780), kusjuures põõrded alguses tõusevad. Foori tagant ära minnes hakkab auto meeletult jukerdma, nagu jõud kaob ära ja tuleb kohe tagasi ja siis on sama jama järgmise foori taga. Olen avastanud, et kui pöördeid kohaltmineku ja käiguvahetusel kõrgemal (2500) hoida siis ei tee sellist jama.
Käisin 2 korda diagnostis:
1. kord käisin mitteametlikus kohas ja näitas Low Common Rail pressure, sealt soovitati esindusse minna, sest tehasearvuti näitab täpse vea koha ära.
2. korral käisin siis esinduses ja seal näitas, et lati rõhuregulaatoriga on mingi probleem.
Vahetasin regulaatori ära aga probleem ei ole kadunud.
Olen lugenud, et probleem võib olla sisuliselt neljas kohas: kas üks kolmest kütusepumpadest hakkab otsi andma või kütusefilter on umbes.
Kütusefilter on aga alles 2 kuud tagasi vahetatud. Kompuutrist näitab keskmist paagitaset 41,3l ehk siis kas kompuuter valetab või autoga on alati sõidetud täis paagiga- niiet paagisisene kütusepump ei ole ka kuivalt töötanud arvatavasti. Auto käivitub iga ilmaga soojalt/külmalt poolest pöördest niiet KS pump ka välistatud?
Ma reaalselt ei taha autot uuesti esindusse viia, sest see in täielik raha raiskamine. Äkki kellelgi on kogemusi sellise probleemiga.
Jutt on siis BMW e46 m57n mootorist. Nimelt probleemiks on, et pikemate otste sõitmisel kaob latist hetkeliselt kütuserõhk. Näiteks Tallinn- Pärnu maantel on kõik tip-top aga niikui Pärnu jõuan, esimese foori taga seisma jään hakkavad pöörded kõikuma (730- 780), kusjuures põõrded alguses tõusevad. Foori tagant ära minnes hakkab auto meeletult jukerdma, nagu jõud kaob ära ja tuleb kohe tagasi ja siis on sama jama järgmise foori taga. Olen avastanud, et kui pöördeid kohaltmineku ja käiguvahetusel kõrgemal (2500) hoida siis ei tee sellist jama.
Käisin 2 korda diagnostis:
1. kord käisin mitteametlikus kohas ja näitas Low Common Rail pressure, sealt soovitati esindusse minna, sest tehasearvuti näitab täpse vea koha ära.
2. korral käisin siis esinduses ja seal näitas, et lati rõhuregulaatoriga on mingi probleem.
Vahetasin regulaatori ära aga probleem ei ole kadunud.
Olen lugenud, et probleem võib olla sisuliselt neljas kohas: kas üks kolmest kütusepumpadest hakkab otsi andma või kütusefilter on umbes.
Kütusefilter on aga alles 2 kuud tagasi vahetatud. Kompuutrist näitab keskmist paagitaset 41,3l ehk siis kas kompuuter valetab või autoga on alati sõidetud täis paagiga- niiet paagisisene kütusepump ei ole ka kuivalt töötanud arvatavasti. Auto käivitub iga ilmaga soojalt/külmalt poolest pöördest niiet KS pump ka välistatud?
Ma reaalselt ei taha autot uuesti esindusse viia, sest see in täielik raha raiskamine. Äkki kellelgi on kogemusi sellise probleemiga.