Mure vana kolmesega, E46 328i

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
JT57
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 09.04.2015 23:31 07

Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas JT57 » 07.09.2019 10:48 54

Tere!

E46 väristab tühikäigul. Veakoodid: BANK 1, 2 lamda vead, õhulugeja viga ning VANOSe viga.

Õhulugeja uus (küll b-osa, aga väristamine ei lõppe, kui tagant võtta), VANOSe viga ilmselt kulunud tihendite tõttu. Vaakumlekkeid sai kevadel kontrollitud, lisatud uued sl tihendid, muud seal viga väga polnud. DISA klapi vahelt ei ole leket.

INPA 'rough' näitab, et viiendas silindris midagi toimub. Võtsin ükshaaval süütepoole lahti, mootoritöös oli muutus iga kord. Kui silindrite vahel tõsta, näitab ikka viiendat silindrit. Samamoodi tõstsin küünlaid ja pihusteid ümber. Sama jama ikka.

Pikemal jälgimisel vaatasin, et 'rough'i all teises silindris see roheline läheb ka lõpuni aeg-ajalt.

Kütusepump? Siis vist näitaks teistes silindrites ka jama? Vaakumlekke ikkagi kuskil? piixus lamda andurid? Kusjuures hakkas väristama mingi hetk peale uue 95e tankimist. Ei tea, kas on seotud.
karmo
Huviline
Postitusi: 924
Liitunud: 19.12.2008 17:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas karmo » 07.09.2019 12:48 57

Täitsa võib olla mingi kala kütusega küll. Mul endal seda biolisandiga 95 üldse e46 m52 mootoriga ei seedi, olid ka probleemid mootori töös,isegi "check engine" sain põlema. 98 pole mingit probleemi.
Sa ennem kasutasid 98 ja peale 95 tankimist tekkisid jamad või probleem juba pikemat aega?
karmo
Huviline
Postitusi: 924
Liitunud: 19.12.2008 17:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas karmo » 07.09.2019 12:50 56

Pekkis vanosega käib ebaühtlaselt pigem külma mootoriga.
JT57
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 09.04.2015 23:31 07

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas JT57 » 07.09.2019 15:21 52

Ahjaa, kütusefiltri vahetasin ka ära paar ndl tagasi.
karmo kirjutas:
07.09.2019 12:48 57
Täitsa võib olla mingi kala kütusega küll. Mul endal seda biolisandiga 95 üldse e46 m52 mootoriga ei seedi, olid ka probleemid mootori töös,isegi "check engine" sain põlema. 98 pole mingit probleemi.
Sa ennem kasutasid 98 ja peale 95 tankimist tekkisid jamad või probleem juba pikemat aega?
Kui see 95 tuli samal nädalal ma tankisin. See värin otseselt väga ei häirinud alguses ja liialt antud autoga niikuinii ei sõida, aga nüüd natuke hullemaks läinud. Istusin autos ja mootor käis ning tundsin kuidas mingi hetk hakkas väristama. Panin tühja paaki ca. 30l. See biolisandiga küte iseenesest ei tohiks bemmidele midagi halba teha? Enam seda igaljuhul ei tangi ja peale seda ei tankinud ka. Plaan siis kütuserõhk latis ära mõõta, äkki biokütus keeras pumba pekki.
karmo kirjutas:
07.09.2019 12:50 56
Pekkis vanosega käib ebaühtlaselt pigem külma mootoriga.
Mul vastupidi, soojaks läheb siis hakkab ebaühtlaselt käima.
karmo
Huviline
Postitusi: 924
Liitunud: 19.12.2008 17:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas karmo » 07.09.2019 17:37 19

E46 bensukatel on lubatud küll biolisandiga bensiin(välja arvatud s-seeria mootorid)
Kui tallinnas asud,siis soovitan kasutajatega Mike1 või Patrik ühendust võtta.
Kui midagi viga on,siis kindlasti oskavad aidata.
JT57
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 09.04.2015 23:31 07

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas JT57 » 01.10.2019 10:05 46

Leidsin antud probleemile lahenduse. Isegi, kui sai vaakumlekkeid kevadel kontrollitud, tegin seda uuesti ning üks karterituulutuse toru oli lahti sl. kolde alt. Lisaks vahetasin ühe kahtlase tuulutuse toru sl. kolde pealt. Peale seda värin jäi ikkagi alles, kuid avastasin, et visko ventika tiivikul oli 2 laba puudu. Ilmselt on see värina tekitaja, panen lähiajal uue külge. Imelik küll, et varem pole seda näinud....

Lisaks on autol selline mure tekkinud, et kui auto on ca. 10 minutit seisnud (mootor ei tööta), kaob vaakum pidurivõimendist, ehk piduripedaal läheb kõvaks. Sõidu ajal ei ole seda muret ning pidurdamisel probleeme ei tähelda. Uurisin-puurisin natuke ning äkki on süüdi air shut-off valve?

Pilt
Pildil detail nr. 1.

Vaakumlekkeid kontrollisin nii, et meisterdasin agregaadi, mis tekitas suitsu - lasin sisselaskesse ning sealt kus suits välja tuli oli leke. Karterituulutuse lahtise toru leidsingi selle kaudu ülesse. Pidurivõimendi poole pealt ei tundunud, et kuskil mingeid lekkeid oleks. Miks ma arvan, et antud ventiil süüdi on? Kui lõdviku küljest antud toru lahti võtta ja suuga sisse puhuda, käib sealt õhk läbi, nii sisse puhudes kui välja imedes. Tuleb küll natuke põski punnitada, aga ikkagist õhk läbi käib. Võib-olla, et vaakumvõimendi ise ka lekib. On kellelgi sellega kogemusi olnud - lekkivate boosteritega või sama probleemiga?
Kasutaja avatar
WhipLash
Huviline
Postitusi: 984
Liitunud: 11.11.2015 17:21 20
Peamine sõiduk: E46 328Ci
Asukoht: Tallinn

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas WhipLash » 01.10.2019 10:17 41

JT57 kirjutas:
01.10.2019 10:05 46
Peale seda värin jäi ikkagi alles, kuid avastasin, et visko ventika tiivikul oli 2 laba puudu. Ilmselt on see värina tekitaja, panen lähiajal uue külge. Imelik küll, et varem pole seda näinud....
Kurjam, kui balanssist väljas visco fan tekitab salongi tuntavat mootori värinat, siis see oleks küll sealt taukariga seitsme tuule poole juba pannud :D
Väga ei soovitaks selliselt üldse mootorit käimagi tõmmata.
JT57
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 09.04.2015 23:31 07

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas JT57 » 01.10.2019 10:21 37

WhipLash kirjutas:
01.10.2019 10:17 41
JT57 kirjutas:
01.10.2019 10:05 46
Peale seda värin jäi ikkagi alles, kuid avastasin, et visko ventika tiivikul oli 2 laba puudu. Ilmselt on see värina tekitaja, panen lähiajal uue külge. Imelik küll, et varem pole seda näinud....
Kurjam, kui balanssist väljas visco fan tekitab salongi tuntavat mootori värinat, siis see oleks küll sealt taukariga seitsme tuule poole juba pannud :D
Väga ei soovitaks selliselt üldse mootorit käimagi tõmmata.
Värin on suht minimaalne. Tuleb niivõinaa ära vahetada :D, eks selgub kas asi selles on, praegu jah auto seisab niikuinii.
Roland325
Huviline
Postitusi: 1488
Liitunud: 10.12.2006 14:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas Roland325 » 01.10.2019 16:05 32

Ei oska küll õelda, mis tegelik viga on aga see on kindel, et paar puuduvat ventika laba ei tekita tuntavat värinat keresse. 95 bensiin ka seda ei tee :)
kurikristjan
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 16.02.2014 20:36 35
Telefon: 53858447

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas kurikristjan » 01.10.2019 16:06 54

Mitu pehmet vajutust sa siis tavaliselt peale mootori seiskamist piduripedaaliga teha saad? Toimib see ju sisselaskeklektori vaakumi pealt, mida seisva mootoriga ei ole olemas.
JT57
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 09.04.2015 23:31 07

Re: Mure vana kolmesega, E46 328i

Postitus Postitas JT57 » 01.10.2019 17:34 54

kurikristjan kirjutas:
01.10.2019 16:06 54
Mitu pehmet vajutust sa siis tavaliselt peale mootori seiskamist piduripedaaliga teha saad? Toimib see ju sisselaskeklektori vaakumi pealt, mida seisva mootoriga ei ole olemas.
Peale ca. 10 minutit 0 'pehmet' vajutust. Tavaliselt saab korra pehmelt vajutada, siis läheb raskemaks ja siis eriti raskeks. Vaakumit peaks ta hoidma ikkagi.
Vasta