1. leht 1-st

Mure E36-ga

Postitatud: 18.10.2006 13:45 37
Postitas Weix
Sai siis suht äsja soetatud ja esimesed jamad ka käes. Nimelt hakkas siis ühel õhtupoolikul sooja mootoriga, fooriall peatudes, tahomeetri nõel äkkiliselt hüppama. Algul langes nõel töötaval autol peaaegu nulli, sekund hiljem viskas hetkeks 5000 peale ja kohe tagasi alla ja jällegi hetk hiljem juba viskas punasesse. Niimoodi kuskil 30 sekunit jamas, kuni viskas jälle nulli ja auto suri välja. Käima enam kohe ei läinud, seisis umbes minuti ja läks käiates jälle käima, lasi sõita kuni järgmise foorini ja hakkas jälle sama jama pihta, tõmbles seal ja kui tuli liikuma hakata, kadus autol jõud pöörded kukkusid alla ning suri välja. Sõiduajal ei ole nagu midagi, aga just peatudes hakkab jama pihta. Järgmisel hommikul ei tahtnud enam kuidagi käima ka minna, kuid pikka käiamisega sain ta lõpuks ikkagi tööle.
Kuna ei jaga sellest autost suurt veel midagi, ei oska ka ise kuskilt viga otsida. Üks selle autoga natuke paremini kursis olev tuttav arvas, et kas vänvõlli või nukkvõlli või siis mõlema andurid jamavad.
Mida arvate teie ja kas on kellelgi veel sellist jama olnud ja kuidas sellest lahti saaks?
Auto siis E36 320i -92
Ette tänades Weix!

Postitatud: 18.10.2006 14:25 45
Postitas hollow
kui oleks vända andur, siis sureks auto välja ja käima ei läheks... loogiliselt... sest benapumba relee saab signaali ajult ja aju vända andurist, et väntvõll käib ringi ja nüüd võiks kytust tulla

Postitatud: 18.10.2006 14:32 36
Postitas KristjanS
Pöörete kõikumis teemasi siin oioi kui palju. Kasuta otsingut ja leiad ka kindlasti oma küsimusele kiirelt vastuse. Peamine pöörete hüpitaja on enamasti väsinud lambda andur. Kui sa ei ole veel käinud diagnostikas siis siin foorumis on kasutaja Truumu kes just BMW diagnostikaga tegeleb ja sealt läbi käies saaksid kõik oma vead ja head teada ;)

Postitatud: 18.10.2006 15:51 30
Postitas priitv8
Lambda ei pane iialgi mootorit täisamplituudil hüppama ega välja surema, veel vähem takistab ta külmkäivitust. Mul endal oli sarnane kogemus nt. õhulugejaga. Aga see kartis just kuuma, külmalt toimis kõik kõige paremini ja diagnostikas ei näidanud ta ka kunagi midagi.
Aga vända- ja nukaandurite probleeme peaks diagnostikas nägema küll.

Postitatud: 18.10.2006 17:26 08
Postitas Weix
Niisiis hommseks diagnosti, vaatab mis saab :?
Täna oli ka üks kurb naljakas juhtum, kus hakkas jälle fooriall peatudes jamama ja pöördeid pilduma. Kõrval reas seisvale taksistile, jäi aga vist mulje, et ma tahan hirmsat moodi temaga kiirendada ja nii ta sealt foorialt minema pühkis nii et seesituvatel vanatädidel silmad pahupidi :lol: Mina aga jäin kurvalt ootama kuni auto jällegi välja sures :cry:
Küsin enese rahustuseks, et ehk teab keegi umbkaudseltki palju need võlli andurid maksta võivad?

Postitatud: 18.10.2006 18:00 09
Postitas priitv8
Weix kirjutas:Küsin enese rahustuseks, et ehk teab keegi umbkaudseltki palju need võlli andurid maksta võivad?
Sõltub, kas on Boschi (kuni 09/92) või Siemensi (alates 09/92) pritsung:

Kood: Vali kõik

VO kood     nimetus     kogus laos   ühikuhind ühikuhind + KM
12141726066 V.ANDUR     2 E          1072.12   1265.1 (Bosch)
12141730027 V.ANDUR     2 E          1689.79   1993.96 (Siemens)

12141726590 TRANSMITTER 0 D          1126.6    1329.38 (Bosch)
12141730028 N.ANDUR     2 E          1590.37   1876.63 (Siemens)

Postitatud: 18.10.2006 20:55 44
Postitas truumu
Nuka andurit ei usu hästi, sest siis tahhokas ei tõmbleks
Vända oma võib vabalt olla
Samuti rihmaratas, kui see viskab...
Aju viga ei ole ka välistatud(näiteks vett täis)
Aga eks kolleeg homme uurib

Postitatud: 21.10.2006 10:16 04
Postitas Weix
Nii nüüd siis auto jälle käes ja tundub (vähemalt esialgu), et sai sellest jamast lahti. Nagu arvata oligi, läks vahetusse vända andur, 100% kindel küll ei oldud, et viga seal aga siiamaani tundub toimivat. Vahetus läks 2kiloraha maksma.