E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Spaik
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.08.2009 21:06 06

E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas Spaik »

Tere. Kas keegi on ennem kokkupuutunud sellise olukorraga kus kõik (E36 320i) kuus silindrit ja õhu sisselaske kolektor kütust täis? Triiki täis!!!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4340
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas PeeterA »

Kütuse rõhuregulaatori membraan?
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Spaik
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.08.2009 21:06 06

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas Spaik »

Kakkusin sisslaske kollektori maha. Vahetasin kütuse rõhuleguraatori ära koos rõhuvoolikuga. Aga viga pole selles miks mootor upub.
Avastasin et pihustid saavad koguaeg voolu peale. Ehk siis nad on koguaeg lahtises olekus. Kõik kuus. Ja uputavad mootori ära.
Tagasi vool on ilma takistuseta, voolab tagasi paaki küll.
Ehk siis minu järgmine küsimus.
Mis põhjustab selle et pihustitel vool peal ja lahtises asendis koguaeg? Kõik kuus.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas jargo »

Kui ise kuskilt midagi tekitatud pole,siis viga mootori juhtplokis! Pihustit mass juhitakse otse läbi juhtploki
Või on keegi pihustitele lisamassi vedanud,kuna on möödetud,et seda pole. Mulle on üks auto selliselt toodud :)

Võta korraks aju pistik lahti ja vaata kas siis kaob mass ära!

Toide tuleb otse läbi relee peale! Seda ei katkestata! Lihtsalt infoks!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
Spaik
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.08.2009 21:06 06

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas Spaik »

Leidsin vea miks pihustid lahtises asendis ja mootori kütusega üle ujutab. Nimelt aju andis otsad.
Kuidas teada sain,et aju otsad andis. Tõin romukast teise aju ja panin külge. Pihustid lahtisesse asendisse enam ei jäänud.

Sellega aga mu probleemid pole veel lahenenud sest mu enda katkine juhtplokk on Siemens 5wk9 002
MS40.1
Sain romukast suure surmaga ja viimase Siemens 5wk9 001
MS40.0

Pihustid enam lahtisesse asendisse ei jää ja mootorit üle ei ujutab aga ei käivitu ka. Ei luba ka mitte. Kui sarnase aju näitajate poolest ma peaksin leidma et auto käivituks?
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas jargo »

Sul veidi vale aju!
otsi ikka ms40.1 ja saad asja korda.
Ilmselt vaja sul ka immo tutvustada. Immo plokeerib paljud ajust väljuvad kanalid!
Bensiinipumba,pihustid,sädeme jne.

Mis aasta masin sul muidu on? 95a masinal on juba kindlasti tehasest immo peal. 94 oli vist veel valikuliselt!

Hetkel on sul ostetud m50 siemensi aju! Vaja oleks ikka m52 oma!

Või anna veidi rohkem infot. Anna mõlema aju pealt vin kood! Siis saan üelda,mis on erinevat ja mida teha,et asja korda saaksid.
Hetkel seda olemasolevat infot liiga vähe!

Edu!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
Spaik
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.08.2009 21:06 06

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas Spaik »

Minu teada sellel isendil pole immot. Tegemist 1994a aprillis kokkupandud aparaadiga. Uus aju jättis mul küll bensu pumba töökorda ja küünaldes on Säde olemas. Aga süüte hetk on jumala vale. Jõhkralt hiline. Vin järgi m50 mootor vanosega. Kasutan realoem oma info saamiseks.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas patrik »

rihmarattad erinevad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Spaik
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.08.2009 21:06 06

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas Spaik »

Auto minu käes olnud 15 aastat. Ennem aju läbi kärssamist on käivitunud poolest pöördest. Rihmarataste kallal pole küll keegi vahepeal toimetamas käinud.
Pigem tahaksin leida simensi 5WK9 002 MS40.1 1703972 aju. Siis oleks aju samade näitajatega mis mul ennem oli.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas jargo »

Patrik pidas silmas ilmselt seda:

Pilt

See selgitaks,miks ajastused valed on!

see sinu ostetud aju on umbes 92a siemensi aju,mis oli kasutusel veel ilma vanoseta masinal!
Kasutati põhimõtteliselt 91-92 aastail!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
Spaik
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.08.2009 21:06 06

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas Spaik »

Leian õige juhtplokki. Panen peale ja annan teada kuidas toimis.
Kui aga kellelgi midagi sellist üle siis andke aga teada.
Siemens 5wk9 002 MS40.1
Kasutaja avatar
Spaik
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.08.2009 21:06 06

Re: E 36 Silindrid ja sisselaske kolektor kütust täis.

Postitus Postitas Spaik »

Põhjuseks miks mu mootor ära uppus oli siis selles, et pihustid jäid lahtisesse asendisse kui süüdet keerasin. Seda siis minu puhul tegi katki läinud juhtplokk. Juhtplokis oli kümmekond väikest takistid läbi kärsanud.
Leidsin lõpuks uue juhtploki. Samade andmetega mis mul ennem oli. Tuleb välja et neid polegi enam nii kergesti leitavad.
Uue juhtploki peale panemisel auto käivitus. Kuid mingil põhjusel kui mootor soojaks läks hakkasid pöörded kõikuma kuni sinna maale välja, et suri välja. Ilma gaasi peale hoidmata pöörded nii all et suri välja kohe. Külma mootoriga aga hoiab pöördeid ilusasti.

Olin valmis juba nukvõlliandurit maha keerama. Kui otsustasin paar kiiremat ennem teha. Ja ei teagi mis juhtus aga kõik toimib praegu. Pöörded ei kõigi ja tühikäigul välja ei sure.

Kas on võimalik et juhtplokk ikkagi sätib ennast natuke ümber kui ta uuele masinale külge pannakse?
Vasta