Kas see on normaalne, et külma mootoriga ventikas töötab ?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Kas see on normaalne, et külma mootoriga ventikas töötab ?

Postitus Postitas tsiklimees » 21.10.2006 00:24 36

Nimelt täna hommikul kui autoga tankima sõitsin, polnud mootor soojaks veel jõudnudki minna. Seier oli kuskil veerandi peal. Aga autost välja minnes kuulsin, et ventikas mühiseb kapoti all. Tegin kapoti lahti ja kontrollisin järele ja töötas.
BMW 325i E30 1986 M20
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I » 21.10.2006 00:44 35

kui tegu pole elektrivendilaatoriga siis on normaalne
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 21.10.2006 14:43 56

Indrek I kirjutas:kui tegu pole elektrivendilaatoriga siis on normaalne
Ja elektrivent töötab esimesel kiirusel iga ilmaga, kui A/C sisse on lülitatud.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees » 22.10.2006 04:33 43

priitv8 kirjutas:
Indrek I kirjutas:kui tegu pole elektrivendilaatoriga siis on normaalne
Ja elektrivent töötab esimesel kiirusel iga ilmaga, kui A/C sisse on lülitatud.
Ei tea millepärast see kasulik on ?
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 22.10.2006 10:51 41

tsiklimees kirjutas:Ei tea millepärast see kasulik on ?
Sisselülitatud kliima kütab mootorit, kliimaseadme siserõhku ei või ka lasta üle lubatud piiri tõusta. Ja selline pidevalt taga lülitus on elektriliselt kõige lihtsam ja lollikindlam.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees » 22.10.2006 18:48 03

Kliimaseadet ega konditsioneeri mul pole igatahes.
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 22.10.2006 22:58 49

tsiklimees kirjutas:Kliimaseadet ega konditsioneeri mul pole igatahes.
No siis vaevalt, et ka elektriventikat. Või pidasid Sa seda silmas, mis mootori ees, veepumba küljes, ja rihmaga veetakse?
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees » 22.10.2006 23:44 47

priitv8 kirjutas:
tsiklimees kirjutas:Kliimaseadet ega konditsioneeri mul pole igatahes.
No siis vaevalt, et ka elektriventikat. Või pidasid Sa seda silmas, mis mootori ees, veepumba küljes, ja rihmaga veetakse?
Sedasamust jah. Igaksjuhuks mainin ka seda, et mingi aeg sai läbi ventika sidur ning siis asendasin selle natuke teistsugusega M40 mootorilt pärilt, mul endal M42 moto.

Täna kontrollisin, nii kui mootori tööle panen, hakkab ventikas tööle. Huvitav kas see benakulu ei tõsta ?
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees » 25.10.2006 02:46 54

Teab siis keegi öelda, kas see on normaalne, kui kohe käivitades tiivik pöörlema hakkab ja teeb seda kogu aeg ?
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
Enrico_P
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 10.04.2005 11:14 42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Enrico_P » 12.01.2007 00:32 13

Tahaks ka teada sama küsimust.Endalgi ventikas töötab koguaeg.
Külma mootoriga läheb auto suht kaua soojaks ka.
Roland325
Huviline
Postitusi: 1495
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 » 12.01.2007 01:09 55

Misasja, teil ju tavaline veepumba otsas olev rihmaga veetav tiivik, see ei saagi seista töötava mootoriga. Ainult siis kui kaigas vahele panna :lol:
MOBIDICK
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 15.09.2005 19:03 44
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas MOBIDICK » 17.01.2007 20:08 11

mul endal 86´mudel ning sama lugu - ventikas PEABKI kogu aeg pöörlema : ta on mehhaanilise sidursüsteemiga ning otseselt 4 poldiga kinnitatud mootori külge.
MOBIDICK - the one and only!
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks » 17.01.2007 20:52 04

Ta töötab küll koguaeg, aga erineva kiirusega vastavalt mootori temperatuurile. Praeguste ilmadega ei tohiks küll kuulda olla kuidas ta töötab. Minul hakkas ta mühisema suvel kui väljas oli ikka üle 30 kraadi, muul ajal teeb ta oma tööd vaikselt.
525 TDS´a EXECUTIVE
Vasta