M47D20 valge suits, lekkiv turbo

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
st3v3n
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
Peamine sõiduk: E39 523i
Asukoht: Tartu

M47D20 valge suits, lekkiv turbo

Postitus Postitas st3v3n »

Tere,

M47 sai just 1 uue pihusti ja uue KKK koos tihendite ja tuulutusega.
Kõik sai ilusti kokku pandud ja nüüd pärast käivitamist kohe valge suits (diisli lõhnaga) ja turbo ning kati ühenduslüli vahelt ajab välja õli käivitamisel.
Arvestades, et auto tuli sõitvana garaazi ilma selliste probleemiteta on pisut raske põhjusest aru saada. Uus pihusti sai pandud kuna vana oli nii kinni, et selle kättesaamisel sai see kahjustada ja lisaks sai ECUsse kirjutatud ka uue pihusti kood. Kontrollitud on ka intercooler, mis oli puhas.

Diagnostika hetkel muud peale 1 pihusti liigse kütte andmise (5,8mg) ei näita. Sellest ka tühikäigul kerge lonkamine.
Kuna kerge müstiline õlileke oli ka enne remonti siis eeldan, et ilmselt on turbo tihendid lõpetanud koostöö. Kas on keegi kes on sarnase olukorraga tegelenud või oskab nõuandeid anda?
Vasta