e46 2002 automaatkasti õlivahetus = oli halb idee

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

e46 2002 automaatkasti õlivahetus = oli halb idee

Postitus Postitas aprill27 »

Räägin kiire loo, et hoiatada võimaluse eest.

Kui oled veendunud, et kasti õli vahetada automaadil on alati hea idee siis sa eksid. Kasti õli peaks kindlasti vahetama enne kui ilmneb mingeid sümptomeid/ vigu mitte hiljem !
Mul on varu autoks e46 2002 3.0d , väga ilus tehase m paketiga musta värvi auto. Omanud umb 2 aastat.
Kuna see pole mu igapäeva sõiduk olnud ala 1.5a on mõnel korral linnavahel kiirendatud kergelt üle piduri (Olen täie mõistuse juures, tõesti kergelt). Ilmselt see pani punkti mingile turbiini osale.
Esimesed sümptomid, et midagi on natuke valesti ilmnesid 30k km tagasi. 5 käigul läks pööre 2000 pealt 1800 justkui käigu vahetus, kuigi käik oli sama. 15 000 km tagasi hakkas vaikselt olema rpm gaasiga läbi vajutatav. Mitte hullusti, auto ikka rebis. 3000 km tagasi muutus asi hullemaks ja kuna igaüks ei saaks arugi, et midagi viga on. Pauke või jõnkse ei ole ju, siis kast korras ju (@kogu eesti auto turg), mõtlesin, et ei ole liiga hilja. Sain lausa komplimente kui sujuv ja mõnus sellel autol kast on. (lols).

Lasin vällja lasta niipalju õli kui tuleb ja panna peale palju mahub. Sellel hetkel oli alguses tulemus parem. Kuid muutus hullemaks paarsada km hiljem. Plaan oli 1000 pealt lasta uuesti õli vahetada filtriga seega lootsin, et küll see paremaks teeb las olla. Suur viga.
Peale õli ja filtri vahetust, ei vaheta vahel kast ise 3-4 käiku ning libisemine on metsik. 90 sõites panna gaas järsemalt põhja lendab rpm 1800 pealt 2500-3000, olgu kick down või mitte. Mega rõve sõita autoga kui parema käe all mingi suur lahmakas keerleb tühja ja taha ratastesse midagi ei jõua.Pikema sõiduga läheb ka parem jalg suht soojaks. Kohapealt saab veel mindud minekuga aga hiljem võid käik sees rpm-iga mängida nagu N peal (Natuke liialdatud, mitte palju). Auto ls 292 000. Töö teostas remondi töökoda, kes pidevalt teeb kastidele õlivahetusi sellel viisil. Kui sellise viisi kasuks otsustad õlivahetusel, ja peale 1 õlivahetus korda kahtlustad, et muutusi ei ole või on kergelt hullemgi, ära jätka !! Õlivahetus võib aidata vigase surve parandamist, mis mõjutab nt käigu vahetust ja solenoidide tööd, mitte aga libisemise vastu. Olen ka targem, asju tuleb teha enne mitte pärast viga. Olin teise elu / kulutuste tempoga 2a tagasi, proovin auto uuesti ideaal korda saada tasapisi.

Minu soovitus, kui sul on vana ,olgem ausad, poolpidune autom kast... Siis õlivahetus mida sa teha tahad on lasta niipalju välja kui tuleb ja peale panna palju läheb @ norm, või sõida kast lihtsalt lõpuni vana õliga..Btw mu kirjeldatud õlivahetuse stiil (2x) on väga efektiivne kui sul on uuem auto/korras kast.Ära maksa topelt või kolmekordselt mingi umbluu dünaamilise eest!(Kokku läks maksma 245 eur selles 2x õli , töö h, reset , filter, punn) . Saad 100 kokku hoida kui garaaz omal olemas, ei ole raketi teadus. Ja tulemus on võrreldav dünaamilisega ! Ära lase end petta peenetel nimetustel ja hindadel. Palju nad selle vahetusega õli kätte reaalselt saavad ja kui rõõmus su sõõrikut näinud kast on, minnes laksust vanalt õlilt üle uuele on kaheldav. (Minu loogiline arvamus).

Kerge piibel, äkki keegi saab mõne idee, mõtte, kogu lugu minu arvamus ! Internet ei ole faktipõhine koht, vaata ja mõtle ise pilt kokku.
Päikest !
Pilt
Viimati muutis aprill27, 04.06.2020 22:19 01, muudetud 7 korda kokku.
Kasutaja avatar
A.Karro
Klubiliige
Postitusi: 288
Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
Peamine sõiduk: BMW 735i
Telefon: 53413027
Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
Kontakt:

Re: e46 2002 automaatkasti õlivahetus = oli halb idee

Postitus Postitas A.Karro »

Ma lõpetan hetkel just ühe sellise kokku panemist. Neil on sees palju lekkekohti, kolvid katki, mis sidureid lükkavad jne. Hea uudis on, et täiesti remonditavad kastid on ning kui kohustuslikud asjad ära vahetada siis kestavad ka. Õlivahetus enam suurt ei aitta, kui juba libisiseb või paugutab.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: e46 2002 automaatkasti õlivahetus = oli halb idee

Postitus Postitas aprill27 »

Tõsi , nüüd hakkab vaikselt rahvas ka aru saama õnneks tihenditest jms, mida mega lihtne vahetada. Tuttaval vahetasin tunde ja loetud info põhjal ära selle neljakandilise tihendi solenoidide ja kasti vahel. Ja peale seda panime peale niiaplju õli kui läks. Ja woop, enam ei lükanud limp mode kasti. Mingi teenindus oli tal lubanud solenoidid ja õli vahetada 1400 eur, reaalselt kulus paarkend eur.e 91 3.0. Alumine osa nendel kastidel suht arusaadav ja remonditav. Kaugemale solenoididest, kaheldav. Ma ei taha teada ka , mida need tänapäeva 8 vms käigulised ulmelised autom kastid 18 a pärast teevad. Libisavalt rahus edasi sõita nagu 46 vms ei usu ,et saab.
A.Karro kirjutas: 04.06.2020 21:17 10 Ma lõpetan hetkel just ühe sellise kokku panemist. Neil on sees palju lekkekohti, kolvid katki, mis sidureid lükkavad jne. Hea uudis on, et täiesti remonditavad kastid on ning kui kohustuslikud asjad ära vahetada siis kestavad ka. Õlivahetus enam suurt ei aitta, kui juba libisiseb või paugutab.
Kui oled asjatundja, siis oskad öelda, kas mul on mõtet uurida mingi tihendi vms suunas kui kast räigelt kütab ja libiseb ? Õli oli enne vahetust süsimust aga visuaalseid metalli tükke / puru ei olnud ei pannis ega õlis, ainult magnetil ja no 300 pealt mingi tolm ikka tuleb, peaks olema normaalne...

Ei tee maha automaat käigukasti mugavust, need on enamus nii õhtal lihtsalt mulle jõukohase aastakäiguga bmw-del (04-10) , 46 hobi auto aga tahaks põhiautoks oleva touaregi välja vahetada, mõtlesin, et proovin maasturit, kõik turul olnud 4-8k x5 ,ed olid katastroofid, ja leidsin kena ,värske ,perekäes olnud 2007a vw. Vea tegin , e36 - e46 - e36 - e39 - e60 - e46 - e91 jadale 9a jooksul elus ei sobi otsa touareg. Proovitud ta vähemalt sai, maastur. Täielik prügi , olen hinges ikka kerge madaldusega bmw universaalii vend. Materjalid ja omadused bmw-l kuidagi sõltuvust tekitavalt luksuslikud. Offtopic
Kasutaja avatar
A.Karro
Klubiliige
Postitusi: 288
Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
Peamine sõiduk: BMW 735i
Telefon: 53413027
Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
Kontakt:

Re: e46 2002 automaatkasti õlivahetus = oli halb idee

Postitus Postitas A.Karro »

Jah see kandiline tihend on ZF 6 käigulistel kastidel vahel murekoht ja seda on lihtne vahetada, aga tavaliselt on plokkides sees neil hulga tööd. Sellel e46 on 5 käiguline gm kast all millel kastis sees juhtuvad mured. Neid kolbe pole võimalik inimlikult vahetada ilma spetsiaalseid tööriistu omamata, et need tervetena ka trumlitesse jõuaksid. Need on kaks täiesti erinevat kasti nii tööpõhimõttelt kui vigade iseloomult.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: e46 2002 automaatkasti õlivahetus = oli halb idee

Postitus Postitas aprill27 »

A.Karro kirjutas: 04.06.2020 22:08 19 Jah see kandiline tihend on ZF 6 käigulistel kastidel vahel murekoht ja seda on lihtne vahetada, aga tavaliselt on plokkides sees neil hulga tööd. Sellel e46 on 5 käiguline gm kast all millel kastis sees juhtuvad mured. Neid kolbe pole võimalik inimlikult vahetada ilma spetsiaalseid tööriistu omamata, et need tervetena ka trumlitesse jõuaksid. Need on kaks täiesti erinevat kasti nii tööpõhimõttelt kui vigade iseloomult.
Olen pinnapealselt kursis erinevustega ja saan neist aru, kahju sellest ,et auto imporditi saksamaalt, vahetati kast järjekordse kontrollitud kasti vastu ,soetasin auto koos hiljutise arvega kastile 700 eur (metsik) ning see paarkend tuhat hiljem õhtal.

e91 vahetasin ka carways kasti kui seda omasin, viisin auto sinna öeldes, et ma ei suuda igapäevase autona kasutada sõidukit, mis libistab 1-3 käigul ja hoiab suvalisel hetkel 3 või 4 käiku ...sain vastu kontrollitud kasutatud kasti,2 kuuse garantiiga, mis oli veel hullem(Ütlesin neile enne vahetust, et ei too sp tööse, et auto ei sõidaks, vaid tahaks uuemat kasti) , pöördusin nede poole tagasi, vahetati garantii korras kast ringi (ei imesta kui panid mu 1 kasti alla tagasi),olles ise veendunud, et tulevad lihtsalt vastu, et neil arvuti ja tehniku tunde järgi kast jumala korras,mis all... ning samuti oli ka see kast jumala pehme mille nad alla panid. Sellepeale saatsid nad mulle lõpetuseks emailiga muinasjutu kuidas poiss ütles hunt hunt, rahvas reageeris hunti polnud ja kui päriselt oli hunt siis keegi ei uskunud. Ütlesid ,et võtku ma ise kast alt ja pangu uus alla ja tagastagu see, et nemad 3x korras kasti ei vaheta.
Mul oli kliendina võimatu tõestada neile (nad põllu vahel kohe kõrval maantee), et linnasõidul kus start stop start stop paneb see kast jumala villast esimestel käikudel, vahetab jahedast peast 3 -4 jõnksuga ning jahedalt eriti hullult minema libiseb kohalt. Sinna jõudes olin alati 120 km juba sõitnud ning pikem ots tõmbas alati kasti paremaks ajutiselt, kuni kordus mõnepäevane linna sõit. Jätsid mulje, et ma loll ja mu oma süü.
Kokkuvõtvalt kui lased kontrollitud korras asja panna siis
JAH ta sõidab
JAH ta ei ole veateates
läbi kliendi silmade igapäeva kasutuses korras ? Kaheldav.... Vahet ainult täiesti pekkis asja kasutatud asja vastu, mitte hella lootusega, et sealne müügimees on siiras ja neid ei huvita lihtsalt sulle kast alla saada. Ilmselgelt ma ei leia 1 kuuga uut kasti ega oma vahendeid seda kasti alt võtta ja tagastada. Tööraha oleks ka neile jäänud vigase asja paigaldusega. Normid reeglid... Ei tee neid otseselt maha kindlasti palju fänne aga see vahejuhtum oli küll üle mõistuse.

Siinkohal soovitan vahetada kasti ainult siis, kui teil auto enam üldse ei sõida, siis saate paremas korras olevuse. Taastamine oleks 2k ringis olnud mõtlesin targalt , et enne vahetan 2x selle raha eest, peavalu oli aga kordades rohkem. Minuarust ei tohiks ettevõte lubada valetamist, kuna ma spetsiaalselt küsisin, et uuel kastil oleks sidurid kindlalt korras, jaja jumala korras... I drive errorit ei anna ja vasja käigu sisse sai läheb alla.

Suhtusin jumala sõbralikult nendesse ja nad panid mulle blocki.Viitsi ma mingeid õiguseid 1000 eur kastiga taga ajada, ja müüsin tänu sellele kastile auto uuele inimesele. Päev hiljem ostu ei toiminud enam kesklukk ütlesin ,et antenni moodul carwayst, et vahetasin selle 1 kuu tagasi sama veaga, ja carway oli talle öelnud, et ma selline ala huiar, et panin nkn teise mooduli enne müüki sisse. Savi, et moodulil peal carway garantii kleeps.

Korralik hämming...
Viimati muutis aprill27, 04.06.2020 22:56 46, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
A.Karro
Klubiliige
Postitusi: 288
Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
Peamine sõiduk: BMW 735i
Telefon: 53413027
Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
Kontakt:

Re: e46 2002 automaatkasti õlivahetus = oli halb idee

Postitus Postitas A.Karro »

Võin selle kasti korda teha ning päris 2k sinna nüüd ka ei kulu raha. See sisaldab kastis sidureid, kõiki kolbe mis neid lükkavad, turbiini taastamine ning hydroploki remont.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: e46 2002 automaatkasti õlivahetus = oli halb idee

Postitus Postitas aprill27 »

Kahjuks sellist projekti ma ette ei võta sellele autole , oleks f seeria vms siis veel, sellele autole plaanis manu kast alla panna :)
Vasta